Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
A_PART Gepost door A_PART op donderdag 20-05-2010 om 14:27:09
zijn er hier mensen die niet met fruity werken? maar met een ableton/logic/cubase? waar je goed met audio kan werken?

als er iemand zin heeft hoor ik het graag

waarom audio wavs, omdat het dan makkelijk is om naar elkaar toe te sturen en je het gewoon in je arrangement view kan zetten en zo verder kan werken, als je niet begrijpt wat ik bedoel feel free to ask

oi!
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 20-05-2010 om 14:31:17
Ik denk dat het als beste werkt als je iemand vind die met een proggie werkt die dezelfde projectfiles hanteert.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Vent
Gepost door Vent op donderdag 20-05-2010 om 14:35:56
Stel iemand werkt met fruity en vind dit een geil idee.. ook daar kun je je tracks individueel als waves opslaan.. zodat als je alles onder elkaar zet je gewoon je track hebt.

verder word @ Gizzle en als je dit echt wil doen moet je 1 iemand de mix laten doen of allebei dezelfde vst plugins hebben..
A_PART Gepost door A_PART op donderdag 20-05-2010 om 14:47:02
oke laat ik het dan zo stellen:

zijn er hier ableton gebruikers?
ik gebruik maar 3 vst's die ik echt heel vaak gebruik de rest kan ik eigenlijk wel wegdonderen:
NI Massive
Sylenth
crystal

maar deze ken ik ook echt binnenstebuiten en achterstevoren

zo is het wat duidelijker

sorry voor dat

als mensen down zijn hoor ik het wel




 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.