Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Nounounou Livio. ---------------------------------------- Sabr | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 26-05-2010 @ 16:19 eh nee? ik ook niet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik check nlhiphop overdag af en toe als ik zit te poepen en vandaag was het feest. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is een livio? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Een schijtende nlhiphopper. Ik heb daar geen tijd voor als ik op de wc zit hoor. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo Replay! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 26-05-2010 @ 16:18 haha ja joh livio heb je gewoon pagina's van de slowchat na zitten lezen? Das ook wel een beetje triest hahah kutjong ook he haha ik moet toegeven dat heb ik wel gedaan ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Ik hou wel van jullie hoor ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ik niet van jou (k) ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik wel van mezelf :+ | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
ik ook. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook van jou. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Weet ik. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik hou van Replay. Maar ze is er niet ![]() We zouden gaan zoenen. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Viespeukjes. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
heeft je chick je verlaten, patron? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Welke van de zeven? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
laat me raden: nummer 4 ? | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
boe ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
en ik hard werken | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben met mijn oma een dagje uit geweest bitches! En ze kan zuipen als een malle! Niet bij te houden ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
word eens tijd dat ik mn belastingcenten terug krijg. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 21:09:28 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kreeg de brief vorige week, en het geld vandaag. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat ga je doen? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ontzettend uit me bek meuren ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
de brief nog niet eens gehad, maar kan zijn dat die bij mn ouders op de stoep ligt. Daar maar s naar vragen, ook stom van me op dat geld te rekenen. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Moeten jullie niet zo'n heel formulier doorworstelen om dat geld terug te krijgen? Ik snapte er geen kanker van. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is omdat je redelijk dom bent. Leuker kunnen ze het niet maken. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Doe maar stoer hoor livio, jij snapte zeker AL die begrippen wel en pakte DIRECT alle goede formulieren erbij toen jij zeventien was. Ga huilen. | ||
Boefjes. Zeg, is het wat, dat debat? Ik wil ook kijken maar dan schrijf ik dat paper helemaaaaaaaal niet meer af, ellendig. ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 26-05-2010 @ 21:35 Doe maar stoer hoor livio, jij snapte zeker AL die begrippen wel en pakte DIRECT alle goede formulieren erbij toen jij zeventien was. Ga huilen. Jij huilt. Je kunt toch gewoon per internet doen? Jaaropgaaf erbij en overtikken wat er gevraagd wordt. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het via internet gedaan en alsnog wist ik niet precies welke cijfertjes waarbij hoorden. Maar ja, het zal hem wel aan mij liggen almachtige livio. Natuurlijk weet jij de eerste keer dat je iets doet, precies hoe alles moet. My bad, sorry. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Oh nou ik denk dat het eigenlijk aan de belastingdienst ligt hoor en niet aan jou! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 26-05-2010 @ 21:38 Boefjes. Zeg, is het wat, dat debat? Ik wil ook kijken maar dan schrijf ik dat paper helemaaaaaaaal niet meer af, ellendig. soms vermakelijk. inhoudelijk niet heel boeiend. | ||
Oh, dan kan ik met een gerust hart die tv uit laten dus, thanks dappie. ---------------------------------------- Sabr | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dan ben je dom... ík snapte er niets van dus het lag niet aan de belastingdienst. My god livio. Wat ben jij irritant. | ||
![]() | ![]() |
Aapje, ons beeld van jouw intelligentieniveau is niet alleen gebaseerd op je belastingaangifte ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Is Rutte weer op dreef dap? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hij is wel van de betere en heldere punten ja. c-c-cohen loopt weer naar woorden te zoeken. | ||
Arme Cohen ;( ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja zonde is dat, ik vind hem echt een geschikte peer. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Rutte, Balkenende, Pechtold en Rouvoet houden zich prima staande. Overige vind ik behoorlijk zwak. | ||
![]() | ![]() |
Pechtold vind ik toch wel het sterkste.. Cohen gaat gewoon gelijk weer de mist in, jezus, die kerel stottert echt als een gek [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 22:11:38 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Het is inderdaad zonde maar goed, leerprocesje, misschien (en ik hoop het) groeit hij nog in die rol. ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Op zich mag je toch verwachten dat hij er klaar voor is als voormalig burgervader van Amsterdam. | ||
![]() | ![]() |
Je merkt aan alles dat die neus te zwaar aan zijn hersenen hangt ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Cohen altijd erg zenuwachtig overkomen. Vooral qua houding en hoe die zijn gezicht trekt. Komt niet sterk over. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
groot applaus omdat Cohen een getal uit zijn hoofd had geleerd, hehe | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 26-05-2010 @ 21:54 Aapje, ons beeld van jouw intelligentieniveau is niet alleen gebaseerd op je belastingaangifte Waarop dan nog meer? Al mijn slowchat posts? Awesumm bron! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |