Index / Muziek / | ||
DeSchaakmeester![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een brief voor Jiggy Dje gemaakt. Ik hoop dat hij mij tekent! https://www.youtube.com/watch?v=aFvCkVQ0n40 De Schaakmeester Nicolaas - Brief aan Jiggy Dje.mp3 - 0.92MB [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 19:37:33 ] | ||
lg__ taLentje ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de toekomst, want ik pak wat me toekomt. ja toen had ik m uitgezet, played troep. ---------------------------------------- Hart van Gout | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dope! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
doe dit nou niet, je uitspraak klinkt ook vrij kut trouwens ken zat gasten die harder komen normaal confronteer ik mensen niet zo die ik kut vind maar dit is gewoon echt kut het voegt totaal niks toe ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik schrijf eerdaags een brief aan God. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: je bent geblokkeerd door de eigenaar van deze video. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 19:44:45 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
korte brief en beetje standaard. Keep workin on yo shit. ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
wat een kankernerd | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ga iets doen met je leven, stop met rappen. ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Met die trui zit je geramd man. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
je ride jiggy's dick wel een beetje he. verder vind ik het niet dope. edit: Nee, wacht. Dit is vast iemand die nu keihard lacht om onze reacties. I guess. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 21:21:07 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Paul_09 Begin te spellen... �! ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zoeken nog testpersonen voor het spel "Iedereen Kan Rappen" van Ravensburger, Beter schrijf je hun een brief.. | ||
Bartje Half Man Half Amazing ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom zou je ook bij Noah's Ark willen? Commerciële zooi. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: FreshS schreef op 26-05-2010 @ 21:19 .....Dit is iemand die nu keihard lacht om onze reacties. ---------------------------------------- .... | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: <b>Bartje schreef op 26-05-2010 @ 23:01</b> Waarom zou je ook bij Noah's Ark willen? Commerciële zooi. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2010 @ 23:15:25 ] ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=3yQHSkjptDc&feature=related Watsmetdit dan? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
niks? | ||
DeSchaakmeester![]() |
![]() | ![]() |
De link is mijn nieuwste clip! Check em! | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
ja die clip eh.. die laatste beat is sowieso te erg. en de 1e ook.. weet niet wie daar rapt.. is dope.. maar voor de rest, je eigen shit, vind ik dat je nog wel wat kan verbeteren. ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
DeSchaakmeester![]() |
![]() | ![]() |
de eerste rapper is HUX B | ||
Index / Muziek / |