Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Wordt Tariq eerder achttien dan ik ? ..... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
16 toch.. hehe ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ag vanaf 16 mag je eindelijk wat meer! ---------------------------------------- .... | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
brommerrije ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Indeed, kan leyla ook eindelijk legaal over me dromen! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 06-06-2010 @ 23:12 brommerrije word! heb je al een scoot scoot tariq? ---------------------------------------- .... | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Tariq wil je nog een scoot scoot kopen? 350 euro! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Brommerrije.. Moet je eerst praktijklessen nemen wat er echt belachelijk uit ziet ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
of je rijd gewoon zonder certificaat, als je je aan de regels houd en de rollerbanken vermijd, moet dat best lang goed gaan ---------------------------------------- .... | ||
Jup, kan best lang goed gaan tot je betrokken raakt bij een verkeersongeval waardoor de verzekering alles op jou gaat verhalen omdat je geen rijbewijs hebt. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ag daar kan je tegenwoordig ook voor verzekerd zijn maar je hebt gelijk..je moet dan ook geen ongelukken maken ---------------------------------------- .... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 06-06-2010 @ 23:15 (...) word! heb je al een scoot scoot tariq? ik hoef geen ''scoot scoot'' ga een beetje 400euro betalen, en dan wat schaduw zegt praktijk lessen nemen rijd je op zo'n kymco met huge helm op je hoofd met zo'n microfoontje erin mooi oranje hesje aan! nah niks voor mij haha. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Quote: Replay schreef op 06-06-2010 @ 23:22 ag daar kan je tegenwoordig ook voor verzekerd zijn maar je hebt gelijk..je moet dan ook geen ongelukken maken Voor ongelukken krijgen geldt hetzelfde.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
toen ik op enter drukte dacht ik, ik had er "krijgen" achter moeten zetten anders vult schaduw me weer aan... ---------------------------------------- .... | ||
We zijn voor elkaar bestemd. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zou het? ---------------------------------------- .... | ||
Ik vind van wel, net als vroeger. Jij de godin, ik de god.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
owja, dat was me wat:+ ---------------------------------------- .... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 06-06-2010 @ 23:22 ag daar kan je tegenwoordig ook voor verzekerd zijn maar je hebt gelijk..je moet dan ook geen ongelukken maken neen, je bent per definitie onverzekerd als je niet gemachtigd bent een voertuig te besturen. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
SBU heeft gevonden wat ik zocht zie ik. (avatar) | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
nounou, warm+moe. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Laatste 3 afleveringen kijken van The Wire vanaaf.. ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Jeej 16, en nu? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
aftellen naar de 17 | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Slapen bitches ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 07-06-2010 @ 00:10 Jeej 16, en nu? gefeliciteerd als eerste, nu mag je voor mij een pakje sigaretten halen, neem je ID bewijs mee en hoop heel erg hard dat ze er naar vragen, anders is het natuurlijk niet cool... ---------------------------------------- .... | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 07-06-2010 @ 00:10 Jeej 16, en nu? Congratz! Met je verjaardag, en het feit dat jij volgens mij de eerste Nederlander bent die ''mede'' opgevoed is door een Hip Hop forum. | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
goedemorgen nu naar de tandarts ;( ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 07-06-2010 @ 01:27 (...) hoop heel erg hard dat ze er naar vragen, anders is het natuurlijk niet cool... maar da's echt zo. Ik was een dagje 16, dus ik ging bier halen. Vroegen ze me niet om m'n ID, de hufters. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Tentamen een dikke 8 gescoord naar mijn idee, dus ik heb eindelijk mijn Propedeuse binnen! En nu begint mijn vakantie, krijg je dit weer... ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd ![]() "Mornin......... | ||
'Mornin EsX. Hoe hangt ie? | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Scriptie bitch! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 07-06-2010 @ 10:58 Hoe hangt ie? Chill-mode! Zit nog in mijn badjas... Und daar? | ||
Ait, relaxed.. Hier zit ie in strakke motorbroekmodus vanwege portfolio's die ik nog in elkaar moet draaien ![]() | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ah dat zijn de betere modi | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Merci EsX! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Geficiteerd Jspr. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 07-06-2010 @ 01:49 (...) Congratz! Met je verjaardag, en het feit dat jij volgens mij de eerste Nederlander bent die ''mede'' opgevoed is door een Hip Hop forum. Danku, haha tuurlijk weazel! ![]() Thanks replay ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
(SEMI-)MEERDERJARIGE! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
SLAPEN, eindelijk. ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Pff die Nico Dijkshoorn maakt me ook ziek met zijn columns. Oke het mag dan een vorm van satire zijn, maar het leuke is er echt wel vanaf. Lijkt me doodvermoeiend om elke keer alles wat erom je heen gebeurt keihard af te zeiken. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, hoor. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nico Dijkshoorn is een begenadigd schrijver. Hulde aan de man. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Ik trek zijn schrijf kwaliteiten niet in twijfel. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Onderwerpkeuze is één van zijn kwaliteiten. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo? Ik heb vast lang niet alles gelezen, maar de onderwerpen zijn vaak gewoon kwesties die in de media veel aandacht krijgen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Een schrijver die voortdurend over koetjes en kalfjes schrijft, zal in mijn ogen geen begenadigd schrijver zijn. Een schrijver als Dijkshoorn kan ik dat wel noemen, mede dankzij zijn cynische kijk op de actualiteit. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |