Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-03-2004 om 22:05:04
Ik snap het niet echt kan iemand uitleggen(misch domme vraag, Battle me dan als ik zo dom ben)

xxxxab
abxxab
abxxcd
xxxxcd
cdxxef
efxxef

Alvast Thnx
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 04-03-2004 om 22:07:38
en dit doet wat in PRT?

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-03-2004 om 22:10:00
Ow sjit man srry
hoe doe ik het weer goed?

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op donderdag 04-03-2004 om 22:12:36
hm, ik ben dan wel geen MC, laat staan battle MC, maar ik vind dit verdacht veel lijken op een rijmschema.......

----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-03-2004 om 22:16:13
Hahaha jah zo ver ben ik ook Maar Niet precies wat het inhoud
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 04-03-2004 om 22:17:45
AB staat voor een rijmklank, dus waar AB staat rijmt het op de andere AB.....dat gaat ook met CD, EF enz..
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op donderdag 04-03-2004 om 22:32:53
A rijmt op A ,en B rijmt op B, dus:
xxxxxx ik eet(A) vis(B)
vreet(A) kattepis(B) xxxx dat dieet(A) is niet mis(B)
etc etc.



----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-03-2004 om 22:36:45
Thnx peeps snap het al een beetje
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
paradox
Lyricist
Gepost door paradox op donderdag 11-03-2004 om 01:48:58
je zegt zelf dat AB rijmt op AB enz,
maar rijmt *eet vis* op *vreet kattepis* ?


----------------------------------------
uit menige dromen, komen slechts enige uit
maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid
breinlauwer
respect for me
Gepost door breinlauwer op donderdag 11-03-2004 om 02:08:09
jah want: ik ben de gene die vis eet terwijl jij kattepis vreet en andersom: Ik eet vis dus denk niet aan een tegendiss want jij vreet kattepis (als dat dan zou kunnen) maar werd waarschijnlijk alleen als voorbeeld gebruikt
----------------------------------------
respect for you
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 11-03-2004 om 07:45:55
jah precies
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
paradox
Lyricist
Gepost door paradox op donderdag 11-03-2004 om 10:46:54
vis eet en kattepis vreet zijn in jouw voorbeeld dus BA BA en niet AB AB maar ik zal maar stoppen met mierenneuke
als nog een van jullie wil battlen trouwens... anytime, ben hier nieuw verder

ltr
----------------------------------------
uit menige dromen, komen slechts enige uit
maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.