Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-06-2010 om 10:46:45
Over een tijdje mag ik me abbo verlengen bij T-mobile. Echter ben ik niet zo heel te vreden met T-mobile, op bepaalde plekken binnenshuis heb ik totaal geen bereik, internet is behalve in de Randstad eigenlijk altijd traag. Gesprekken vallen weg als ik in huis rond loop (ook als ik de plekken waar ik geen bereik heb vermijd). Zwaar klote dus.

Nu weet ik alleen niet voor welke TelCo ik nu moet gaan, of dat ik toch bij T-Mobile blijf in de hoop dat het met een volgende telefoon beter gaat. Overstappen kan ik pas vanaf December ofzo, dus ik heb nog even om te beslissen. Maar de ergernis is groot genoeg om er nu al over na te gaan denken.

Ik zit er over te denken om voor de iPhone te gaan, de nieuwe komt ergens in de herfst naar NL. Dus dat zou op zich nog mooi uitkomen.

Wie heeft er verstand van? Welke provider moet ik vooral niet aan beginnen? Welke is wel goed? Vragen vragen vragen!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 21-06-2010 om 10:51:10
Ik heb met Hi goede ervaringen.

Telfort heeft me 3x afgesloten daar waarik met hun had gebeld over administratieve fouten van hun kant en de communicatie verliep enorm slecht. Telfort zou ik absoluut niet nemen.


Maar T-Mobile is toch juist degene die de iPhone hier ondersteunt? Of kun je hem ook gewoon op marktplaats scoren en er dan een sim only abonnement bijnemen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2010 @ 10:52:42 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-06-2010 om 10:56:30
Geruchten zijn dat zowel KPN als Voda ook de (nieuwe) iPhone gaan leveren. Dus dan ben ik niet gebonden aan T-Mobile. Maar op dit moment in T-Mobile de enige die de iPhone levert ja.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 21-06-2010 om 10:57:45
Ik weet dus niet in hoeverre het mogelijk is om sim-only internet op een iPhone te krijgen, want dit is bij de Blackberry dus niet goed mogelijk (naar wat ik heb opgevangen) maar anders is dat eventueel een optie.

Zolang je bij Telfort altijd op tijd betaalt gaat het ook prima moet ik zeggen. En ze zijn spot en spotgoedkoop. Klantenservice is echter om te huilen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2010 @ 10:58:22 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 21-06-2010 om 11:29:08
Goede ervaringen met Hi en Vodafone.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 21-06-2010 om 18:07:32
Laatst van T-mobile overgestapt naar Vodafone. Echt een verademing.
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 21-06-2010 om 18:15:43
Wij hebben bij ons in de winkel altijd Iphones die unlocked uit de fabriek
komen. Dus dan ben je niet aan een provider gebonden.

Telfort, Hi, vodafone zijn in principe allemaal prima. Gewoon kijken wat
voor jou het voordeligste is. Jspr ik snap dat je dan een beetje afknapt
op Telfort, maar ik hoor regelmatig dit soort verhalen en die spelen in
principe bij alle providers.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Finger
Gepost door Finger op maandag 21-06-2010 om 18:23:55
Al jaren Vodafone en nooit geen klachten, zelfs als ik onder de vloer aan het werk ben kan ik gewoon bellen, wat mijn collega's meestal niet lukt.

Daarvoor had ik ook T-mobile, wat mij ook niet beviel, zeker niet omdat ik daarvoor kpn had wat ook veel beter beviel.
Ahh de goede oude pocketline swing tijd....hehehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2010 @ 18:30:14 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.