Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
sjaakcl Gepost door sjaakcl op zondag 27-06-2010 om 10:57:50
yo ik doe me dans, me cool verrast ik voel caught op. en groter 100mijl.
de funds der lust ze komt er wel vanaf de maan...introducing haar, haar vrijheid!
van derr pops we glij over der baan. we komen eraan eyo we runnen dit: hardverbaal
eigen zone fenominaal. der dikke kont! bontifikaal en yo ze fly.
net als wij hier aan de rijn... one day ja als die fakking zwaan reppers draaien
over continents, vers uit de achtbaan- laat die flipkes zo perplex.
klik de heinies in de jets dat ie ille tickets heb. passes van de city heb.. zo ver...:
026! deals besmet. ik kom debiel! op tracks. spit crack op een gebed:
naast ow my! Medde tek of een andere grip en dat gaat hier als rap. krokets depressie,
het regent presidents ik gaf der juffie lessen: dit de tanx eye get dats vies! patrick een media gevecht. naast homeeeee
en ben geen esmee shit maar ik ken chicks: gezeik met strings, modder modder! deel 3:
ze sonny wings. en voor hen die props verdienen net als early mc na doesoe blunted:
sort of watch plus: donnie die verteld de story certain.. over en over der fucked
side life! syndrome boys vers tot de dood zij denkt aan de kok de currency: dus rocking hurts ya
lichte kant til er dan slip et dan daar wordt blind van we doen behind de curtains net als seks.. brandend medde splash.
we moffelen der weg want de mix is ziek yo met! haar model lands voor die kop ben je weg
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2010 @ 20:29:00 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
sjaakcl Gepost door sjaakcl op maandag 28-06-2010 om 20:02:34
zo is ie
----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
MakkeRaps Gepost door MakkeRaps op dinsdag 29-06-2010 om 00:25:35
waar haal je je inspiratie vandaan man? xD
als-best
fris
Gepost door als-best op vrijdag 09-07-2010 om 18:20:35
ey yo ziike tekst, damn!
----------------------------------------
-
als-best
fris
Gepost door als-best op dinsdag 13-07-2010 om 16:12:38
wack :!
----------------------------------------
-
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 13-07-2010 om 19:07:16
sjaakcl =als-best?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.