Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 30-06-2010 om 12:32:40
Weet er iemand hoe je in Windows 7 je gateway o.i.d op online kan zetten? Want mijn internet doet het maar met vlagen en MSN zei dus dat de gateway het probleem is. Ik heb het gegoogeld, maar alleen problemen uit 2007 en 2008 gevonden op fora en dus niks over windows 7. Ik ben trouwens de enige in huis die problemen heeft met internet en ik gebruik een USB draadloos ontvanger ding.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 30-06-2010 om 23:11:27
dan is dat je probleem ^^ gateway is de poort van je router/modem naar je pc. dan is je ontvanger niet goed en valt inet weg. probeer met andere ontvanger van iemand in huis, of trek een draad van je pc naar de router, en sweet sweet inet their you go

verry fixable problemo
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 01-07-2010 om 00:47:59
Ja, het zal best aan dat ding liggen. Een vriend van me zegt dat het te maken heeft met het IP-adres dat de modem verzend naar de ontvanger en dat het niet overeenkomt of zo. Maar hij kon het verder niet fixen. Maar die USB ontvanger heeft het zo goed als een jaar gewoon goed gedaan en doet het nu dus niet meer. Dus lijkt het mij dat ik het probleem ook kan oplossen en nog steeds gebruik kan maken van diezelfde ontvanger. Of is het ding gewoon kapot?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 01-07-2010 om 07:27:34
Pascool zegt toch... Probeer eens een nieuwe en kijk dan of je wel verbinding hebt. Zo ja, dan weet je ook of dat ding stuk is/niet goed functioneert... Al je vragen dan beantwoord.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-07-2010 @ 07:27:55 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 01-07-2010 om 18:01:31
Para, zo vaag als internet er mee stopte zo doet hij het zonder veranderingen weer perfect.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 01-07-2010 om 21:14:43
Het kan dat je modem niet de goeie IP doorgeeft. maar dan zou je helemaal geen inet hebben, en alleen je provider kan dat resetten jijzelf niet.

Denk dat je ontvanger gewoon naar de kut is. gewoon ff andere proberen
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.