Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op donderdag 08-07-2010 om 21:15:46
nu ik ben gekicked van mn opleiding ;( wil ik graag ontwikkelings werk gaan doen.
omdat ik nog geen nieuwe opleiding heb en niet zo goed weet wat ik nou wil.
dat is beter dan een jaar werken in een supermarkt en ik doe er veel ervaring mee op.
heeft iemand van jullie hier ervaring mee ? enzo ja via welke organisatie?
mij idee was dat ik een half jaar naar afrika ga, weet nog niet welk land, en dat ik daar dan ga helpen met een project.
maar ik zoek dus nog een organisatie dus mocht iemand wat goede info hebben zou je me hier veel mee helpen.

----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 08-07-2010 om 21:30:42
Wat vrienden van mij hebben destijds ontwikkelingswerk gedaan in Suriname (Paramaribo om precies te zijn). De taak die je daar dan kan doen is bijv.; bouwen aan kindertehuizen of activiteiten(bege)leider bij zo´n kindertehuis.
Verder; Wat je denk ik nog het best nog kan doen is te bellen met 'sociale' MBO/HBO opleidingen zoals SCW, SPW, SPH, MWD etc.
Dit soort opleidingen hebben (vaak) een grote lijst met stageplekken.. dus ook veel ontwikkelingswerk. Ik doe zelf SPH en heb SCW gedaan, vandaar..
Succes! Goed dat je je daarvoor wilt inzetten!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
cml.exe
Gepost door cml.exe op vrijdag 09-07-2010 om 00:04:43
Volgens mij ben jij best jong toch, 18 ofzo? Dat is sowieso te jong om naar het buitenland te gaan, ookal denk je dat je t wel aankan.

Ook moet je zelf een bedrag betalen om ontwikkelingswerk te gaan aan de organisatie. Want ze sturen niet iedereen zomaar op een vlcht naar een derde wereld land.

Probeer voor jezelf te zoeken wat je leuk vind. Spreek mensen die ene opleiding doen en stel vragen. Wel goed dat je wilde customizen, zo kom je er in ieder geval achter of iets het wel/niet wat voor jou is.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 09-07-2010 om 10:57:03
Quote:
Volgens mij ben jij best jong toch, 18 ofzo? Dat is sowieso te jong om naar het buitenland te gaan, ookal denk je dat je t wel aankan.


Huh?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-07-2010 om 11:44:18
Ja ik vind het ook een nog al rare gedachte zijn zat jonge ontwikkelingswerkers vanuit stages...

Ik ga dit trouwens ff in de gaten houden, ben zelf ook weer actief bezig om iets voor een maand of 3 te vinden. Voor het werk, en ik wil er een fotoproject van maken. Een sort of show the world what's happening else where zeg maar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2010 @ 11:44:30 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 09-07-2010 om 17:13:14
Afrikanen eten je op als je 18 ben, oppassen dus
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op vrijdag 09-07-2010 om 18:25:24
Shit is tan2 goed voor je karma.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-07-2010 om 21:21:30
Verkaart is een organisatie die dit soort dingen regelt.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.