Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op maandag 12-07-2010 om 21:45:03
Maar zijn Nieuwe Ep *HipHOP EN IK *
Word keihard Echteshit niet teverglijken! *Wij hebben al wat gehoord en *Nederland maak je borst maar nat want deze man heeft echt iets te zeggen!

Echteshit!
Soon Online

Wat Ouwe Shit Van Reallityd.
Reall als Acteur (Fatoe teaser van video clip Gods Geschenk!)

https://www.youtube.com/watch?v=T9NHrB8Rr-8&feat

Amsterdam Adam

https://www.youtube.com/watch?v=IkoStc9Iw4c

Gods Geschenk Video Clip

https://www.youtube.com/watch?v=fx3gs4KKzPA&feat

Adam Smoke City
https://www.youtube.com/watch?v=mKjakv2O9m4
----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op maandag 12-07-2010 om 21:57:45
Is dit taalgebruik een grap?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-07-2010 om 22:14:49
Hele gedoe is een grap...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op maandag 12-07-2010 om 22:30:21
Dam nlhiphop is ook niet alles! Maar hoor je Echteshit daar over ?(ja Nu) Echte shit Word groter dan jullie denken Googel ons maar .En als dit zo door gaat met nlHiphop ! Dan gaan we echt serieus worden en Slechte referentie over jullie uiten! We zitten nu ckr op 6 forums en alleen hier hebben negatieve reacties en dat van iemand van het beheer? Hiphop is vooral een ding en dat is niet hate maar gewoon je leven leven met wijsheid. Laat een ander in zijn waarde!

We waren gewoon bezig met een onderzoek en zijn al heel wat wijzer Thanx!

Echte shit!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-07-2010 @ 22:32:41 ]

----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-07-2010 om 22:57:56
Dus in het kader van hiphop mag ik dus niet mijn mening geven als die negatief is? Ik vind het gewoon niks, shit happens. Kan je je aan trekken, moet je eigenlijk niet bij stil staan. Het interesseert mij ook geen fuck als iemand zegt nlhiphop.nl niks te vinden. Ieder zo zijn mening.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op maandag 12-07-2010 om 22:59:58
Voor een mening zet je nog altijd het woordje vind als het jou mening is toch?
----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-07-2010 om 23:02:52
Das jou mening, heb je recht op
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op maandag 12-07-2010 om 23:14:06
Nee dat is niet mijn mening dat is algemeen bekend Maar wat jij wil !

Wij weten wat jullie mensen willen! Echteshit! Want onze inbox zit toch wel vol met artiesten van jullie forum die zich aanmelden voor een interview.

Echteshit !
----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 12-07-2010 om 23:59:39
artiesten!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 13-07-2010 om 19:28:47
Lol, alleen al het feit dat je het nodig vind om te zeggen dat ze jullie op andere forums wel dope vinden en hier niet, zegt al meer dan genoeg.
Je word dope gevonden hier, als je dat ook bent, als je dope gevonden wilt worden omdat andere dat vinden, ben je vrij zielig.

Ik heb 1 video gekeken, en op het moment dat iemand niet meer dan 1 lettergreep kan rijmen, ben ik niet meer geboeid. Deal with it.

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op donderdag 15-07-2010 om 23:11:19
JA HOOR jij bent geen Shit hahahahaha de meeste mensen die commentaar geven doen zelf niet zoveel met hun leven !!!!! maar ja leef er mee! mmmm DenKDEnk!? Snack Denk!!!
En laat me jullie niet stiekem op de site zien hij is bijna klaar Hahahaha!
Wij lachen altijd en zetten nega om in posie See Ya Soon!
Face It !

Echte shitttttt!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2010 @ 23:16:03 ]

----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-07-2010 om 23:11:50
poep, dat is wat het is.
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 15-07-2010 om 23:15:55
Als echte shit echt is hoef je niet te zeggen dat het echte shit is, dat maakt dat echte shit nep is.
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op donderdag 15-07-2010 om 23:19:25
Grappig we zijn niet eens begonnen en krijgen al aandacht maakt niet uit positief of negatief wij krijgen wat we willen

greatzzz

Echte Shit!!!
----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 15-07-2010 om 23:20:06
als jij poep wil wel ja
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op vrijdag 16-07-2010 om 00:27:44
En wie ben jij om te bepalen wat echte shit is, hiphop is zo breed

Ik heb die videos niet gecheckt maar als het echt allemaal simpele 1 lettergreep rijms zijn is het inderdaad al waarschijnlijk van zeer gemiddeld niveau

Maar jij wilt niet dat mensen op jou zeiken maar kan je dat niet verwachten dan, je stelt je op als een of andere hiphop proffessor terwijl de kans er dik in zit dat je de betekenis van dingen als Multies, Sublimaties, De 4 aspecten van hiphop en Wordplays niet kent

Ik ga niet haten nog love geven daarvoor weet ik te weinig van je of je ''echte shit'' maar als je je gewoon normaal opstelt kun je hele goede onderbouwde kritiek krijgen van de mensen hier dat weet ik uit eigen ervaring. De artiesten die zich aanmelden zeggen niets, gewoon gastjes die alles zouden doen voor een beetje aandacht
Die andere forums zeggen ook niets, NLHH houdt gewoon de touwtjes strak zodat het een overzichtelijk en kwalitief hoogstaand forum blijft en daar ben ik blij mee.

Als je echt de grote man wilt spelen doe je hier iets mee en dan zal je aandacht misschien al een stuk positiever worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2010 @ 00:39:33 ]

----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op vrijdag 16-07-2010 om 02:20:46
Kan je na gaan je heb de video's van Reallityd niet eens bekeken maar wil praten!
Weet jij wel wat wijsheid is doe eerst kennis op als je mee wil praten dat is wijsheid. Waar komt Hip Hop vandaan(oorsprong) ga zoeken dan hoor ik het.
Je kan je ook aan melden hoor mischien een interviewtje of zo

Wij van echte shit bepalen niet wie echte shit is dat doen peepz! En als je geen echte shit ben dan val je bij ons in het programma door de mand Peace

Echte shit!


----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op vrijdag 16-07-2010 om 11:14:59
Waarom zou ik die videos moeten bekijken?

Ik spreek je toch aan op JOU gedrag en niet die van die rapper

En ik hoef niets na te zoeken, als je kijkt naar de algemene oorsprong moet je naar jeugd bewegingen in de bronx kijken

Kijk je naar Nederlandse hiphop zoek dan in Rotterdam,Amsterdam,Utrecht & Eindhoven vooral en dan in het bijzonder de DJAX artiesten

De aanvallende houding die je hier vertoont is dus exact waarom mensen op je gaan zeuren. En met alle respect als je zo al doet op een forum heb ik geen enkele intresse om mijn naam op wat voor manier ook aan jullie te koppelen


----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op vrijdag 16-07-2010 om 14:49:26
als dit echte shits, wtf. ik heb 1 vid gecheckt, en die shit gaat alleen maar over vrouwen, ik herken niet 1 element van hiphop hierin, wtf is daar echt aan, leg eens uit dan. die troep kan iedereen maken, het is niet uniek, het is gewoon kut want het is al 130000 keer gedaan, die shit is niet echt. die shit in je naam is letterlijk shit.
----------------------------------------
Hart van Gout
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 16-07-2010 om 15:02:47
sluit dit topic gewoon weg met die kk noobs
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 16-07-2010 om 16:03:58
Kanker een eindje op en neem je flow mee.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op vrijdag 16-07-2010 om 16:22:12
Quote:
EchteShit schreef op 12-07-2010 @ 22:30
Dam nlhiphop is ook niet alles! Maar hoor je Echteshit daar over ?(ja Nu) Echte shit Word groter dan jullie denken Googel ons maar .En als dit zo door gaat met nlHiphop ! Dan gaan we echt serieus worden en Slechte referentie over jullie uiten! We zitten nu ckr op 6 forums en alleen hier hebben negatieve reacties en dat van iemand van het beheer? Hiphop is vooral een ding en dat is niet hate maar gewoon je leven leven met wijsheid. Laat een ander in zijn waarde!

We waren gewoon bezig met een onderzoek en zijn al heel wat wijzer Thanx!

Echte shit!





Googel :7
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Kadee
Gepost door Kadee op vrijdag 16-07-2010 om 18:02:53
ach ja ... je bent zo echt als je zelf denkt, he BJ?
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op vrijdag 16-07-2010 om 19:41:18
Haha ik claim ook niet dat ik die echte hiphop breng, dat is juist wat andere mogen oordelen vind ik

Ik doe wat ik wil en wat ik dope vind, maar ik ga niet werken met gasten als EchteShit die ik niet kan uitstaan.
Kan nooit iets goeds van komen
----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
EchteShit
EchteShit
Gepost door EchteShit op vrijdag 16-07-2010 om 20:30:16
Sorry man Jackie nu kunnen we zeggen dat je de echtshit niet bent!
Want HipHop komt niet van uit de Bronx maar is daar naar toe gebracht!
En toen is het gaan ontwikkelen pik doe je huis werk je moet hier een hiphop forum beheren of ben jij niet de beheerder je reageert zo gevat hahaha met je strakke touwtjes doe je broek los man en lees!

Van uit Jamaica komt HipHop DJ Koolherq heeft het naar de Bronx gebracht nu jij weer!
Ga maar wel zoeken of google n als je wil praten



O ja P.s.

Echte shit!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2010 @ 21:05:00 ]

----------------------------------------
Topics met interviews en Music van real Peeps?Rappers?zanger/res Echte BazenWij Brengen alleen maar echte shit dus tracks met inhoud!
Rappers die staan voor wat ze zeggen! Dus wanneer wij ze gaan interviewen zal het er niet mild aan toe gaan! Face Echte Shit
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.