Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FaffyXL Gepost door FaffyXL op zaterdag 17-07-2010 om 18:03:37
Mijn eerste track hier op dit forum, driewerf hoezee :7

Ok, een featuring met een vriend van me. Ik ben de eerste, de 2e een vriend van me, hij rapt ook al iets langer. Ik rap nu ongeveer een half jaar, en hij anderhalf jaar.

Alvast bedankt voor de comments etc.

Peace!

http://soundcloud.com/agb/ag-ft-feliz-daden-zeggen-meer-dan-woorden

Beat ook gemaakt door mij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2010 @ 18:06:55 ]
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op zondag 18-07-2010 om 16:23:22
Beat is wel nice,

Je verse is niet echt je van het, Flow en tekst vind ik beetje laag niveau. Ik denk dat je vaker aan beats werkt dan aan tracks.

Je mattie komt wel dope, Maar ik vind zijn teksten ook niet echt hoogstaand.. Refrein klinkt wel nice!! Tis opsich wel een chille track om te horen.


----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
FaffyXL Gepost door FaffyXL op zondag 18-07-2010 om 16:28:20
Thnx voor je comment man!
Ik moet inderdaad nog heel veel leren op het gebied van rap, maar dat komt bij de tijd .

Ik ben nu een half jaar bezig met rappen, en 4 jaar bezig met producen(sinds 2006, vanaf mijn 11e. Ik ben nu 15).
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op zondag 18-07-2010 om 16:30:15
Quote:
FaffyXL schreef op 18-07-2010 @ 16:28
Thnx voor je comment man!
Ik moet inderdaad nog heel veel leren op het gebied van rap, maar dat komt bij de tijd .

Ik ben nu een half jaar bezig met rappen, en 4 jaar bezig met producen(sinds 2006, vanaf mijn 11e. Ik ben nu 15).


Haha oké, Ja die shit komt met de tijd man. Behalve bij mij ik was vanaf me eerste track al KANKERHARD!! haha nee man komt met de tijd half jaar is nog kort, Boys die nu de game (denken) te runnen rappen al een jaar of 10.
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
FaffyXL Gepost door FaffyXL op zondag 18-07-2010 om 18:01:51
Ja klopt hehe,

maar heb ik wel een geschikte stem? Vaak ben ik nogal heel kritisch tegenover mezelf en kraak ik mijzelf af, of hoor ik het van vrienden, maar ik wil het eens van een onbekend persoon horen. Valt er iets van te maken ?
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op zondag 18-07-2010 om 21:16:22
Quote:
FaffyXL schreef op 18-07-2010 @ 18:01
Ja klopt hehe,

maar heb ik wel een geschikte stem? Vaak ben ik nogal heel kritisch tegenover mezelf en kraak ik mijzelf af, of hoor ik het van vrienden, maar ik wil het eens van een onbekend persoon horen. Valt er iets van te maken ?


Mwa je stem kan er wel mee door man, Toch moet je wel effe op je stemgebruik letten. Je articulatie is ook nog niet echt goed man. Volgende track moet je daar op proberen te letten, Je moet je stem ook niet forceren door te veel achter elkaar te rappen. Je kan et ook in 8 etappes opnemen als je wilt snapje
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
FaffyXL Gepost door FaffyXL op maandag 19-07-2010 om 15:50:57
Ja mijn articulatie is als een ezel inderdaad, daar ga ik ook op oefenen, komt ook omdat ik een speeksel overschot heb(komt waarschijnlijk door puberteit en die shit)

Heb je nog tips over het stemgebruik? Want de meesten zeggen dat ik wel een dope stem heb, maar ik echt naar een stijl moet gaan zoeken waar dat bij past. Als je bijvoorbeeld Travis McCoy op een Lil Wayne beat zou horen zou je 'em ook wack vinden..
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 19-07-2010 om 18:20:00
Mwa ik zou jou met jou stem wat meer serieusere tracks maken man, Je stem lijkt op die van een boy waar ik vroeger wel eens tracks mee maakte. Als die serieus/gevoelig/emotionele tracks maakte, klonk et dik. Als ie een B&B maakte was et wat minder. Ik denk dat jij ook zoiets moet doen.
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op maandag 19-07-2010 om 19:38:42
Waarom noem je jezelf AG? Als ik zou gaan rappen noem ik mezelf toch ook geen Fat Joe of Krs-One?
FaffyXL Gepost door FaffyXL op maandag 19-07-2010 om 20:01:12
Quote:
<b>Zjoerd schreef op 19-07-2010 @ 19:38</b>
Waarom noem je jezelf AG? Als ik zou gaan rappen noem ik mezelf toch ook geen Fat Joe of Krs-One?

Huh? Ik heet Arno Geerdink.. AG. Bestaat die al dan?

Quote:
<b>KannibalTerry schreef op 19-07-2010 @ 18:20</b>
Mwa ik zou jou met jou stem wat meer serieusere tracks maken man, Je stem lijkt op die van een boy waar ik vroeger wel eens tracks mee maakte. Als die serieus/gevoelig/emotionele tracks maakte, klonk et dik. Als ie een B&amp;B maakte was et wat minder. Ik denk dat jij ook zoiets moet doen.

ik zal het proberen . Met serieus/gevoelig/emotioneel bedoel je Fresku stijl? Want die kant wil ik ook een beetje op.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-07-2010 @ 20:05:31 ]
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 19-07-2010 om 21:17:01
Quote:
FaffyXL schreef op 19-07-2010 @ 20:01
(...)
Huh? Ik heet Arno Geerdink.. AG. Bestaat die al dan?

(...)
ik zal het proberen . Met serieus/gevoelig/emotioneel bedoel je Fresku stijl? Want die kant wil ik ook een beetje op.


De crew AlsGeroepen word afgekort tot AG, Verder zullen er nog wel 100'en AG's zijn.

En ik zou niet fresku stijl maken, Ik zou je eigen stijl ontwikkelen.
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
FaffyXL Gepost door FaffyXL op dinsdag 20-07-2010 om 16:09:14
Ja maar qua teksten zeg maar. Geen bitchyo shit. Want die heb ik simpelweg niet :~
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 21-07-2010 om 19:18:25
Quote:
KannibalTerry schreef op 19-07-2010 @ 21:17
(...)

De crew AlsGeroepen word afgekort tot AG, Verder zullen er nog wel 100'en AG's zijn.

En ik zou niet fresku stijl maken, Ik zou je eigen stijl ontwikkelen.


fail
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.