Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 22-07-2010 om 12:58:45
Mijn eerste column. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.verhalensite.com/?s=st&ss=r&id=84075
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 22-07-2010 om 13:24:15
Nice, true story?
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 22-07-2010 om 14:21:46
aight, lachen. take the a train is één van de beroemdste jazz standaarden. ik vind je column eigenlijk niet zo heel vermakelijk. je schrijft wel degelijk moet ik zeggen, dat zeker. het stukje maakte echter niks bij me los. het is inderdaad heel vervelend als je niet je eigen muziek kunt horen, maar so what? anyways.. blijf stukjes posten, ik zal ze lezen.
melle
Gepost door melle op donderdag 22-07-2010 om 14:54:51
Ik vind dat je zinnen nog niet echt lekker lopen, mede omdat je taalgebruik hier en daar wat geforceerd overkomt. Het contrast met de straattaal van de jongens vind ik wat overdreven, ik zou het mooier vinden als je het wat subtieler had omschreven.
Blijf schrijven verder, het is immers je eerste column en het zal even duren voordat je een stijl hebt ontwikkeld die helemaal bij je past.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 22-07-2010 om 15:03:04
Ait thanks voor het checken en de feed.

@Zjoerd: Deze reis zoals beschreven heb ik niet meegemaakt, maar een
aantal losse fragmenten wel.

@Masa: Oke goed om te horen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2010 @ 15:31:10 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.