Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 29-12-2010 om 17:45:16
je zou eens kunnen proberen om je netwerk instellingen op je PS3 opnieuw in te stellen. Heb je de nieuwste firmware update?
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 29-12-2010 om 17:46:39
Yup die heb ik, daarna ging het fout
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 02-01-2011 om 22:30:18
Goed fout..

Na een paar maal contact te hebben gehad met Sony, schoot ik nog niks op
Dus ik heb mijn account verwijderd en een nieuwe aangemaakt, lelijke shiiiiit (alles kwijt)

Nu bezig mijn PSN games terug te krijgen (bleek dat ik waarschijnlijk gehackt was)

Zo komen ze dus wel in beweging..
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 17-01-2011 om 13:33:41
Eind fout al goed..

eeh

Iemand zin in een potje Fight Night?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 17-01-2011 om 13:38:44
weekend toch maar assassins creed 2 gekocht. Toch wel leuk, en voor die 20euri

Laatste tijd vooral Black Ops met stiefbroertje en maten. Toch altijd leuk met bekenden, jammer dat nog steeds veel disconnects zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 17-01-2011 om 13:49:25
Heb je deel 1 ook?, op sommige gebieden geniaal
Op andere gebieden zuigt het dan weer, beetje jammer

Die time switches en neppe shit in de verhaallijn hadden ze van mij mogen weg laten
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 17-01-2011 om 14:12:27
heb 1 idd ook liggen (geleend), ik vond die time switches wel wat hebben in 1, ze komen zelden voor, enige is dat het soms echt geen toevoeging heeft, terwijl je het niet kan skippen.

Maar dat vind ik in 2 ook, sommige dingen duren te lang maar kan je niet skippen (filmpjes)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 17-01-2011 om 14:21:25
Iemand die de Zombie mode speelt in COD. Heb nu als record level 27 staan. Best een toffe toevoeging.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 17-01-2011 om 14:47:59
alleen na het uitspelen van de campaign even, vond 't niet zo geweldig
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 17-01-2011 om 14:49:14
Ik vind Dead ops Arcade ook wel grappig (3e zombie level)
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op maandag 17-01-2011 om 18:08:45
Iemand pes 2011 die die wil verkopen?!
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 18-01-2011 om 15:30:10
Quote:
kdubbelbee schreef op 17-01-2011 @ 18:08
Iemand pes 2011 die die wil verkopen?!



Praat niet zo vies..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 18-01-2011 om 15:50:19
Yes ik wil hem wel verkopen


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op dinsdag 18-01-2011 om 19:22:22
Hey muss! Voor hoeveel gaat hij de deur uit?
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-01-2011 om 19:56:30


nice, al word je wel weer genaaid 4 MP maps maar weer.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 18-01-2011 om 20:00:00
Hebbuh
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 02-02-2011 om 01:58:39
Sinds mijn nieuwe account zwaar aan de Red Dead Redemption (online)
Als je maar eenmaal van die fokking ezel af bent
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 03-02-2011 om 13:21:42
Fight Night Champion

Tracklist


1. "I Need A Dollar" – Aloe Blacc
2. "The Loser Wins" – Atmosphere
3. "Round Of Applause" – Black Milk
4. "Old Ways" – Chiddy Bang
5. "Meanstreak (In 3 Parts)" – El-P
6. "I'm The Best (Funky Fresh In The Flesh)" – Lyrics Born
7. "The Problem Is..." – Murs & 9th Wonder feat. Sick Jacken & Uncle Chucc
8. "I Wanna Jam" – N.E.R.D.
9. "What You Gonna Do" – Plan B
10. "Keep Shining" – Shad
11. "Sinister Kid" – The Black Keys
12. "The Fire" – The Roots
13. "How I Got Over" – The Roots
14. "Make Your Move" – Thunderball feat. Mustafa Akbar
15. "Intro" – Tinie Tempah


Dit wordt dus de muziek om de komende tijd koppen te verpletteren
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 06-02-2011 om 22:42:23
Even DLC shit gefixt voor Red Dead Redemption.


Outlaws To The End:
In deze DLC pack zijn er verscheidene co-op missies te spelen met je vrienden.

Legends and Killers:
Brengt maar liefst 9 nieuwe multiplayer maps met zich mee, 8 nieuwe multiplayer characters en een nieuw wapen, genaamd: Tomahawk, die beschikbaar is voor zowel multiplayer als singleplayer.

Liars and Cheaters:
Brengt een Attack and Defend competitive Multiplayer mode en challenges met zich mee, paardenraces met “mounted combat”, de mogelijkheid om met ” de Helden en Schurken” van Red Dead Redemption te spelen, 8 nieuwe Multiplayer characters, de mogelijkheid om Liars Dice en Poker in Multiplayer te spelen en een gloednieuw wapen, genaamd: the Explosive Rifle.

Free Roam pack:
Brengt nieuwe free roam challenges met zich mee, nieuwe “defensive placements en action areas”, posse-scoring, leaderbords en anti-griefing features.

Undead Nightmare:
Brengt een gloednieuwe Singleplayer avontuur, challenges en quests met zich mee, 8 nieuwe Multiplayer Zombie skins, er worden “extra dieren in de wereld losgelaten” en meer.




Voor wie Red Dead Redemption een goed spel vond, deze DLC maakt hem nog een stuk beter.
Vele uren extra game-plezier voor zowel online als offline
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 07-02-2011 om 12:03:59
Die zombie versie is wel tof, heb hem gekocht. Rest ga ik even downloaden, merci!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 07-02-2011 om 12:54:36
Ik had de hele meuk gekocht voor 20 Euro, gewoon in de PS store
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 07-02-2011 om 15:16:24
Oh, ik alleen die zombie game voor 30. Lame
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 07-02-2011 om 16:41:08
hehe

Check maar in de store
Hele pakket samen is twintig Euro
+ 2 gratis downloads
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 07-02-2011 om 19:37:14
Mass Effect 2 _O_ ben addicted
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 09-02-2011 om 04:25:26
@ Hyreme

Leek me ook een gaaf spel (als ik een x-box had)
Dan had ik deel 1 kunnen doen om vervolgens deel 2 aan te pakken
Wat ik ervan begreep gaan je powers en shit van de 1e game mee naar de 2e
Op de Playstation krijg je bij deel 2 een soort van deel 1 maar dan in stripvorm

Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 09-02-2011 om 04:41:57
Bioware zowieso ftw. Ik heb deel 1 niet gespeeld. Speel het nu op PC ( ander platform ) maar gezien deel 2 nu ook op PS3 uit is en goede reviews krijgt dacht ik dat het hier ook wel kon. Ik kan ook niet wachten op Dragon Age II !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op woensdag 09-02-2011 om 20:35:23
Killzone 3

http://www.gamekings.tv/videos/roadtrip-killzone-3/

Multiplayer beta is wel even wennen tegenover COD
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 20-02-2011 om 12:32:32
Dead Space 2 is de shit
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-02-2011 om 21:47:51
Voor alle PES11 liefhebbers

http://www.mysoccerpatch.com/pes-2011-ps3/pes-2011-ps3-wenb-option-file-complete-bundesliga-bles-01021.html

Jodeleeey
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 24-04-2011 om 09:02:18
hoerige kut PSN al sinds donderdag eruit.. anonymous zegt onschuldig te zijn en tegelijkertijd is xbox live op het moment gratis! wtf?
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
dap
038
Gepost door dap op zondag 24-04-2011 om 11:50:19
ze zijn gehacked idd, gaat binnenkort wel weer online

Quote:
We sincerely regret that PlayStation Network and Qriocity services have been suspended, and we are working around the clock to bring them both back online. Our efforts to resolve this matter involve re-building our system to further strengthen our network infrastructure. Though this task is time-consuming, we decided it was worth the time necessary to provide the system with additional security.

We thank you for your patience to date and ask for a little more while we move towards completion of this project. We will continue to give you updates as they become availabl
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 26-04-2011 om 14:13:27
Smerige rotventjes die tering hackers, shit is al bezig vanaf Woensdag
Dacht dat het vandaag voorbij zou zijn, kan misschien nog wel 1 week of 2 duren

Het mag dan wel mooi weer zijn
& er zijn zat andere leuke dingen te doen

Maar als ik online wil gamen dan wil ik online gamen
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op dinsdag 26-04-2011 om 14:45:42
kanker kut psn network, lig ik thuis plat na een operatie, denk ik ooh wat online gamen... Niet dus
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 27-04-2011 om 19:24:56
Straks in DWDD meer over die PSN problemen


@ EP

Dan heb je ongeveer nog een weekje dikke pech volgens de verhalen
Operatie goed verlopen trouwens?
Finger
Gepost door Finger op woensdag 27-04-2011 om 19:27:53
Mijn gegevens zijn in elk geval veilig, want die had ik ter plekke verzonnen.
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op woensdag 27-04-2011 om 20:36:44
jess operatie zeker goed verlopen! heb toch terug gevoel in men voet gelukkig!
Snowboardvakantie gone wrong hehe
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 27-04-2011 om 22:59:46
hehe

Geluk bij een ongeluk
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 01-05-2011 om 18:17:55
Na de mogelijke diefstal van persoonlijke gegevens zoals naam, woonplaats, adres, PSN login en password en zelfs creditcard-gegevens probeert Sony het goed te maken door iedereen een maandje gratis PSN+ uit te proberen.
Quote:
We believe that an unauthorized person has obtained the following information that you provided: name, address (city, state/province, zip or postal code), country, email address, birthdate, PlayStation Network/Qriocity passwords and login, and handle/PSN online ID. It is also possible that your profile data, including purchase history and billing address (city, state, zip), and your PlayStation Network/Qriocity password security answers may have been obtained. If you have authorized a sub-account for your dependent, the same data with respect to your dependent may have been obtained. While there is no evidence that credit card data was taken at this time, we cannot rule out the possibility.

Quote:
Nieuws | 1 mei 2011 - Deze morgen heeft Sony een persconferentie rondom het gehackte PlayStation Network gehouden, waar meer duidelijkheid is geschept over de gehackte service. Zo biedt Sony ons 30 dagen gratis de PSN+ service aan, dat meldt het Europese PlayStation Blog.

Betere beveiliging
Op de persconferentie in Tokyo heeft Sony nogmaals duidelijk haar excuses aangeboden en volledig duidelijk gemaakt wat er precies aan de hand is. Zo verklaarde het bedrijf dat de cyberaanval plaatsvond op een serverpark in San Diego. Daarnaast liet men weten dat Sony een betere beveiliging heeft geïnstalleerd, waaronder meer firewalls, aangepaste levels van encryptie en de installatie van monitoring software.

Compensatie
Sony wil in iedere regio bepaalde content gratis aanbieden. Wat precies is nog niet duidelijk, maar daarover wordt later meer bekend. Als laatste zal iedere gebruiker zichzelf een maand gratis kunnen dopen tot PlayStation Plus-abonnee. De huidige PSN Plus-gebruikers krijgen er dus 30 dagen bovenop.

Bron: psonly.nl

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2011 @ 18:20:49 ]
Finger
Gepost door Finger op zondag 01-05-2011 om 18:32:59
Beter als niks, wat had je anders verwacht?
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 01-05-2011 om 18:38:05
Beter dan niks maarja...het kwaad is al geschied dus goed maken achteraf hebben we niets aan. Ik had liever dat ze ons vertelden hoe ze die informatie terug gaan krijgen om echte schade te voorkomen in plaats van dat ze een gratis proefabbo op een rental service laten uitproberen. Dat persoonlijke informatie niet encrypted was kan ik me ontzettend aan storen hoor, je zult de gevolgen niet direct zien. Misschien pas over een jaar of over 10 jaar wanneer ze toch malafide praktijken weten op te zetten als gevolg van jouw gestolen gegevens. En misschien ook nooit en dat is het enge aan je gegevens op internet kwijtraken.
Finger
Gepost door Finger op zondag 01-05-2011 om 18:43:09
Je gegevens worden altijd al verkocht door bedrijven, ook hier in nl zoals otto en wehkamp enzo.
mijn moeder heeft er ooit wat besteld met een foute naam, later kreeg ze gewoon reclame van andere bedrijven met die zelfde foute naam.

Creditcard heeft gewoon een waarborg dus niks aan de hand.
En gegevens terug halen kun je wel vergeten, het is geen archief kast, die zijn al lang verspreid over verschillende servers.
Het is lullig dat ben ik helemaal met je eens maar goed wat wil je er nog aan doen, behalve misschien de daders op weten te sporen en ze te berechten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2011 @ 18:45:44 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-05-2011 om 01:36:29
heuj ik kan nu systemupdate doen als ik aanmeld!

42% ff afwachten maar lijkt er op dat een deel het weer doet!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 15-05-2011 om 01:40:23
Stopt met gamen & checkt PSN

Thanks SBU
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-05-2011 om 01:43:40
Na de update, gelijk weer bij het aanmelden de onderhoud mededeling. Maar ik heb goeie hoop dat online gamen nu snel weer beschikbaar is. Waarschijnlijk zetten ze verschillende regio's in de nacht actief om de downloads van de PSN servers een beetje te spreiden.

Hoe dan ook goed nieuws dat er iets gebeurd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 15-05-2011 om 01:46:16
Als het goed is, een nieuw wachtwoord aanmaken (verplicht) en we kunnen weer los met die kist

Beter
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-05-2011 om 01:56:59
Sony Computer Entertainment introduceert verbeterde beveiligingsmaatregelen in de aanloop naar het herstel van de PSN-service.

Sony Computer Entertainment (SCE) en Sony Network Entertainment International (SNEI, het bedrijf) beginnen vandaag aan de gefaseerde herstelwerkzaamheden (per regio) aan de PlayStation Network- en Qriocity-services. Deze gefaseerde herstelwerkzaamheden worden per land uitgevoerd, te beginnen met (de landen in) Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, Europa, Australië, Nieuw-Zeeland en het Midden-Oosten.

De eerste fase van het serviceherstel voor Noord-Amerika en Europa omvat:

aanmeldingsfunctionaliteit voor de PlayStation Network- en Qriocity-services, waaronder wachtwoordherstel;
herstel van online gameplay op PlayStation 3 en PSP;
afspelen van de content van huurvideo's, mits binnen de huurperiode, uit de Videowinkel van PlayStation Store op PS3, PSP en Media Go;
toegang tot Q Music Unlimited (voor bestaande abonnees) op PS3 en pc;
toegang tot services van derden zoals VidZone en MUBI;
toegang tot de categorie Vrienden op PS3, waaronder de vriendenlijst, de chatfunctie, het vergelijken van trofeeën etc.
PlayStation Home.
Verbeterde beveiligingsmaatregelen

Naar aanleiding van de criminele hackeraanval op het datacentrum van het bedrijf, gesitueerd in San Diego in de staat Californië in de Verenigde Staten, heeft SNEI alle PlayStation Network- en Qriocity-services op 20 april 2011 uitgeschakeld zodat er een onderzoek kon worden uitgevoerd en de algemene beveiliging van de netwerkinfrastructuur kon worden verbeterd.

In nauwe samenwerking met verschillende externe beveiligingsfirma's heeft het bedrijf aanzienlijke beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd om ongeoorloofde activiteiten snel te kunnen detecteren en om een betere bescherming van de persoonlijke gegevens van klanten te kunnen garanderen.

Het bedrijf heeft aanzienlijke verbeteringen aan de gegevensbeveiliging doorgevoerd, waaronder het updaten en het toevoegen van geavanceerde beveiligingstechnologieën, aanvullende software-monitoring, indringingstests en controles op zwakke plekken, hogere versleutelingsniveaus en extra firewalls.

Het bedrijf heeft ook een aantal andere zaken aan de netwerkinfrastructuur toegevoegd, zoals een waarschuwingssysteem waarmee ongebruikelijke activiteitenpatronen die een mogelijke dreiging voor het netwerk aangeven kunnen worden gedetecteerd.

"Ik wil graag mijn oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die dit incident voor jullie met zich mee heeft gebracht en ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor jullie geduld tijdens onze herstelwerkzaamheden," aldus Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation.

"Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor jullie geduld en steun tijdens deze periode. We zijn ons ervan bewust dat het geduld van zelfs onze meest loyale klanten hierdoor flink op de proef is gesteld en dat zij staan te popelen om onze Sony-producten en -services weer te kunnen gebruiken. We ondernemen op alle niveaus keiharde actie om de zaken die bij dit incident naar boven kwamen aan te pakken en voor ons als bedrijf is het beschermen van consumentengegevens nu een dagtaak over de gehele bedrijfslinie.

Gedurende de afgelopen 18 maanden is het aantal hackeraanvallen schrikbarend toegenomen en dergelijke aanvallen nemen bovendien steeds dreigendere vormen aan. Het ondermijnen van computercriminaliteit vereist een evolutionaire benadering tot beveiliging, wat betekent dat deze goed is geïntegreerd, voorkomt dat het geheel bloot komt te staan aan risico's en de efficiënties bovendien verbetert," vertelt Francis deSouza, senior vice president van de Enterprise Security Group van Symantec. "De cyberaanvallen van tegenwoordig worden steeds onopvallender, doelbewuster en beter georganiseerd uitgevoerd dan voorheen. Door met Sony aan de verhuizing van hun datacentrum te werken, is het duidelijk geworden dat zij maatregelen nemen om de beveiligingsrisico's in de toekomst te beperken."

Als aanvullende maatregel is Fumiaki Sakai, president van Sony Global Solutions Inc. (SGS), benoemd tot Chief Information Security Officer van SNEI. Naast zijn huidige rol bij SGS werkt dhr. Sakai binnen zijn functie bij SNEI ook verder aan de versterking van gegevensbeveiliging binnen de volledige netwerkinfrastructuur van het bedrijf.

Dhr. Sakai is bovendien verantwoordelijk voor het snel vinden van een nieuwe en vaste CISO voor SNEI. Als CISO brengt dhr. Sakai direct verslag uit aan Tim Schaaff, president van SNEI, en aan dhr. Shinji Hasejima, CIO van Sony Corporation.

"Hoewel we uiteraard begrijpen dat het van groot belang is om onze services weer online te krijgen, wilden we hierbij geen concessies doen op het gebied van veiligheid: we hebben de beveiligingsmaatregelen die we nu hebben genomen dan ook eerst grondig getest. De veiligheid van onze klanten blijft voor ons het allerbelangrijkste goed," aldus Hirai. "We wilden onze klanten ervan kunnen verzekeren dat hun persoonlijke gegevens door enkele van de beste beveiligingstechnologieën op de huidige markt worden beschermd, zodat iedereen zorgeloos en ontspannen kan genieten van al het moois dat de PlayStation Network- en Qriocity- te bieden hebben."

Het herstel van de services in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, Europa, Australië, Nieuw-Zeeland en het Midden-Oosten gaat nu van start en klanten kunnen dan weer van de online functies van de PlayStation Network- en Qriocity-services genieten. Het bedrijf verwacht dat beide services eind mei 2011 volledig zijn hersteld.

Het bedrijf zal alle klanten die bij de PlayStation Network- en Qriocity-accountservices zijn geregistreerd een 'Welcome Back'-pakket aanbieden.

Meer informatie over dit programma kun je binnenkort vinden op eu.playstation.com/welcomeback.

Voordat je PlayStation Network weer gaat gebruiken...

Bij het herstel van PSN hebben we een veiligheidsmaatregel geïntroduceerd, wat inhoudt dat je het wachtwoord van je PlayStation Network-account moet wijzigen alvorens je PSN weer kunt gebruiken.

Als je een PlayStation 3-systeem hebt, kun je dit doen door update 3.61 van de systeemsoftware uit te voeren en je vervolgens via het XMB™ (XrossMediaBar)-menu bij PlayStation Network aan te melden. Ga voor meer informatie naar eu.playstation.com/ps3/support/system-software.

Als je geen PS3 hebt, kun je je wachtwoord wijzigen door via je pc naar [url]https://store.playstation.com/login.gvm[/url] te gaan. Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op eu.playstation.com/psppsn terecht.

Als je aanvullende vragen hebt, kun je contact met ons opnemen op nl.playstation.com/psnoutage. Voor meer informatie over de inbreuk op de beveiliging van de services van PlayStation Network en Qriocity en de herstelwerkzaamheden verwijzen we je naar PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, twitter.com/PlayStationEU en eu.playstation.com voor de laatste updates.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2011 @ 01:57:34 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 10:40:32


shit happens, free games
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-05-2011 om 21:58:44
hij doet t weer!
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 15-05-2011 om 22:23:35
Niet meer, het is namelijk alweer under maintainance. Ik kan ook mijn wachtwoord niet wijzigen door error messages (waarschijnlijk overbelasting servers). Maar toevallig wel met mijn amerikaanse PSN...Europe gets shafted again zoals ze dat zeggen.

Ik wacht wel tot dinsdag wanneer het écht online is en niet semi voor sommige mensen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-05-2011 om 00:19:38
wachtwoord gewijzigd en aangemeld! jeej

Eerste potje CoD gespeeld, behoorlijke lag nog.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2011 @ 00:34:12 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0141 sec.