Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Reallityd
Gepost door Reallityd op zondag 25-07-2010 om 20:50:22
Track:Reallityd is Hard ft 2pac/Ep HipHop en Ik/
Woi Reallityd tegen de regering/1e van 3 Ep's.

https://www.youtube.com/watch?v=Crr-M4FlX7M

Reall is klaar voor Commentaar en Vragen!

Reall4life
Tightbizz Agency

[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2010 @ 20:52:31 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 25-07-2010 om 21:00:03


die intro is echt fucked.. MC fucks up rond de 1:00, voor de rest not that bad hoor. maar het loopt niet lekker
die versnellingen kloppen geen meter. Die winne-winnen shit is nu wel erg played.

Je brengt ook niks nieuws.

vind 't pretty wack.

Ik snap het 'feat tupac' gedeelte ook niet. Er komen wat zinnen uit een docu/interview in, thats it.

technisch gezien staat je echo ook iets te hard, beetje vervelend.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Reallityd
Gepost door Reallityd op zondag 25-07-2010 om 21:22:59
Het is maar een demo kwaliteit niet optimaal zo dat hij niet geript
word Het gaat meer om de tekst bij mij hoe mensen er op reageren en ja ik refereer naar winne mag dat niet en breng ook nog eens Pac zijn speeches naar voren moet vaker gebeuren!

Maar thanks voor de tips

Real4life
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2010 @ 21:23:29 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 25-07-2010 om 21:47:09
Niks mis met pac zijn speeches naar voren brengen. Maar dat maakt het geen featuring met tupac. Dat is waarschijnlijk om luisteraars te trekken, maar maakt niet uit.
Van mij refereer je naar wie je wilt, maar winne-winnen lines zijn best played, these days.
Uhh, rippen? Daar zie ik het nut niet van in.

Ik snap dat jouw tekst belangrijker is, maar dat moet je ook overtuigend kunnen brengen snapje.

Keep it up..
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.