Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Friso Gepost door Friso op maandag 26-07-2010 om 14:16:06
Beste 25 jarige,

Fotobureau Hollandse Hoogte* bestaat dit jaar 25 jaar.
Daarom hebben we al onze Nederlandse fotografen (ruim 200) gevraagd om een dag (25 uur) uit het leven van een 25-jarige te fotograferen.

Ik ben zelf een van de fotografen en zou hiervoor graag een rapper fotograferen.

Het resultaat van dit project zal in oktober dit jaar verschijnen in een bijlage van de NRC Next. Fotomagazine GUP komt eind oktober met een speciale uitgave van 130 pagina’s over dit project. Op 2 oktober zal de bijlage gepresenteerd worden tijdens een dag voor 25 jarigen in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Zet deze dag dus alvast in je agenda!

Ben je (bijna) 25 en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken? Of heb je een suggestie wie hiervoor in aanmerking zou kunnen komen? Meld je dan snel via een mailtje. Vertel wie je bent en wat je doet en ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op. Mailen kan naar frisospo@gmail.com

Mail me ook gerust als je eerst meer wilt weten of andere vragen hebt.

Ik hoop op veel leuke reacties.

Met vriendelijke groeten,
Friso

*Fotobureau Hollandse Hoogte vertegenwoordigt de top van de Nederlandse professionele fotografen en buitenlandse fotobureaus. De site www.hollandse-hoogte.nl biedt toegang tot meer dan zes miljoen beelden, met nieuws uit binnen- en buitenland, portretten van bekende Nederlanders in internationale sterren, modefotografie, lifestyle en paparazzi. Maar ook complete interieur- en reisreportages en stockfotografie voor commerciële doeleinden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2010 @ 18:07:26 ]
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 26-07-2010 om 14:28:10
alsof je aan foto;s kan zien of iemand 25 jaar is. beetje raar concept.
25 dagen fotograveren zou misschien wat doper zij, mja dat zou ik dan doen..
----------------------------------------
....
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op dinsdag 27-07-2010 om 00:41:20
^
Word

Ik ben 18 maar als ik me een paar dagen niet scheer had ik je vader kunnen zijn
----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 27-07-2010 om 00:52:13
ik vind t een tof project..
unavailable Gepost door unavailable op dinsdag 27-07-2010 om 17:24:34
is het niet handiger om een gevestigte naam in dat hiphop ding persoonlijk te vragen dan op een openbaar forum?
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 27-07-2010 om 17:46:27
OMG wat ik gister stoned ofzo, spelfouten it is
----------------------------------------
....
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 27-07-2010 om 18:42:16
Zullen we terug bij topic blijven.

Als fotograaf moet ik zeggen koel concept. En nee, je kan niet zien aan iemand dat hij/zij 25 is. Maar het gaat om de gedachte er achter, anders kan je overal wel op fronten.

@unavailable: er word nergens over gevestigde orde gepraat toch? Het gaat om iemand die rapt, dus een rapper...

Waarom moet men hier altijd zo moeilijk doen als er een keer iets anders langs komt...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.