Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 26-07-2010 om 14:18:42
Inmiddels draaien we alweer en paar dagen op het nieuwe forum. Hieronder de inmiddels opgeloste bugs. In dit topic zal ik voorlopig de fixes en de geplande dingen benoemen, zodat deze duidelijk in één overzicht staan.

Bugfixes
- Icons in de index werken nu correct (vlaggetjes voor gelezen / ongelezen)
- Twitter, RSS, Contact, Colofon icoontjes correct gelinkt
- Lettertype en grote van de formulieren aangepast zodat ze duidelijker leesbaar zijn
- Probleem met Code#50 bij quoten als je geen normale users of admin bent
- Auto refresh na een login terug gebracht van 1500ms naar 950ms


Er staan ook nog een aantal wijzigingen op het programma.
ToDo
- Redirect na het posten, reageren, quoten, bewerken
- Aanpassing aan het zoekformulier voor datum velden
- Meer of minder onderwerpen per overzicht (terug in de tijd)
- Nieuwe URL opbouw voor makkelijkere URLs
- De onderwerp iconen verwijderen uit de overzichten en het aanmaak formulier
- Kleine layout aanpassingen van de onderwerp overzichten
- URL, IMG, YouTube, Vimeo, Soundcloud en Soundclick knoppen krijgen een popup waar je de juiste link in kan plakken.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 26-07-2010 om 22:19:18
En wederom een update.
Fixes
- Redirects na het plaatsen van nieuwe berichten of onderwerpen dan wel bewerken doen het.
- Je kan een weergave periode kiezen (rechts onder) in het forum overzicht (onderwerpen lijst)
- Nieuwe URL opbouw, voor betere indexering door zoekmachines
- De icoontjes voor onderwerpen zijn verwijderd uit de onderwerp overzichten en formulieren
- Soundcloud player is nu breder, dus beter te skippen door tijdframes
- Kleine layout aanpassingen aan de onderwerpen en berichten overzichten
- Verschillende #code meldingen aangepast
- Duidelijke mousover op het menu bovenin

Uiteraard zullen de openstaande dingen uit de ToDo nog opgepakt worden en mag je nieuwe dingen melden in [CENTRAAL] Nieuw NLhiphop forum actief topic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2010 @ 22:58:17 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 27-07-2010 om 20:48:49
En weer enkele updates
Fixes
- Enkele plaatsen was het nieuwe URL gebruik nog niet doorgevoerd
- De opmaak knoppen bij de invoer formulieren zijn gewijzigd qua werking
- Tussen de youtube, vimeo en soundclick tags kun je nu ook gehele URLs gebruiken, ipv song of video ID's
- Enkele wijzigingen aangebracht in de rechten niveaus om veranderingen in de rechtenstructuur te compenseren
- In het on-line overzicht is niet meer zichtbaar in welk specifiek onderwerp je aan het lezen bent.

ToDo
- Enkele aanpassingen in de on-line useroverzicht (beter weergave van juiste personen in juiste kolom)
- Aanpassing aan het zoekformulier voor datum velden

Nog steeds mag je op of aanmerkingen in het Feedback forum kwijt in dit topic [CENTRAAL] Nieuw NLhiphop forum actief topic
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-10-2010 om 13:51:14
Vandaag enkele dingen aangepast aan het forum.
Nieuws berichten van de voorpagina (www.nlhiphop.nl) zullen nu ook in de Actieve Onderwerpen staan, en tevens is er een subforum "NLhiphop artikelen" bij gekomen. Dit is een overzicht van nieuwsberichten op de voorpagina. Ook de Artikelen zullen tzt in de Actieve Onderwerpen komen te staan.

De onderwerpen welke naar de berichten of artikelen op de voorpagina verwijzen zijn te herkennen aan een licht groene achtergrond kleur. Dit om aan te geven dat het betreffende onderwerp buiten het eigenlijke forum ligt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.