Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op dinsdag 27-07-2010 om 01:14:17
Yo Peoples Waddup? Mijn EP genaamd: "Zijspoor EP" is nu een week uit! sommige van jullie hebben hem al gechecked, andere nog niet! ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! so lemme know, als je dope vind, geef het door! Hieronder het persberichtje:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het concept van de EP is ontstaan tijdens de opnames van zijn aankomende debuutalbum Insaynografie. Na twee jaar lang geen releases, besloot Insayno gaandeweg tegelijkertijd te gaan werken aan Zijspoor, sloeg hiermee een andere weg in en maakte hij tracks die thematisch niet op zijn album paste, maar wel goed genoeg waren om uit te brengen.

De tracks hebben naast de ander soort thema’s ook een totaal andere sound. Zijspoor is dus geen aanlopertje of warmakertje voor zijn debuutalbum. In 2008 was Insayno al te horen op het Haarlemse compilatiealbum: Het Wapen Van Haarlem. Hierna heeft Insayno twee jaar lang vrijwel niks van zich laten horen op muzikaal gebied, tot hij dit jaar te bewonderen was in een talentenjacht genaamd Wanted, van Stichting GRAP. Hij wist de jury en publiek te imponeren met zijn energieke en enthousiaste liveshow.

Hiermee won hij gelijk een plaats in de finale, waar hij vervolgens tweede werd. Ook doet Insayno mee met de Punchoutbattles. De Nederlandse acapella battles van Excellent. In de eerste voorronde stond hij als ‘main event’ aangegeven. De battle zal binnekort verschijnen 101 Barz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Download de EP GRATIS op de volgende plekken

Zijspoor EP op Insayno punt en el (het makkelijkst)
Zijspoor EP op Statemagazine
Zijspoor EP op 101Barz
Zijspoor EP op Macascene
Zijspoor EP op Raptalent

Ook zijn alle tracks te vinden op mijn hyves
en kun je me adden op mijn myspace of volgen op Twitter

One
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2010 @ 12:06:25 ]
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op dinsdag 27-07-2010 om 20:15:15
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2010 @ 23:02:36 ]
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 27-07-2010 om 22:42:29
Je tracks op hyves klinken wel lekker, dus ik haal hem wel ff binnen.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op woensdag 28-07-2010 om 15:37:39
Quote:
Tha_Bre schreef op 27-07-2010 @ 22:42<br>Je tracks op hyves klinken wel lekker, dus ik haal hem wel ff binnen.


Thanx man

nog meer mensen hem al gechecked? Feedback? Positive/negative? reacties?
Im hungry as a MohaF*cka

aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 28-07-2010 om 16:22:42
Binnen gehaald,ik moet m alleen nog even checken,ik heb wel even je myspace beluisterd en dat beviel me wel.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op woensdag 28-07-2010 om 17:01:33
Quote:
aprofourz schreef op 28-07-2010 @ 16:22
Binnen gehaald,ik moet m alleen nog even checken,ik heb wel even je myspace beluisterd en dat beviel me wel.


Aii,

Lemme know wat je van het totaalplaatje vindt
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op woensdag 28-07-2010 om 22:19:23
* Bump *
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op woensdag 28-07-2010 om 22:47:23
kanker wat ben je irritant

en je EP had ik al gechecked, ik ben benieuwd naar je echte LP
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op donderdag 29-07-2010 om 00:13:07
Quote:
Teh_Jordy schreef op 28-07-2010 @ 22:47
kanker wat ben je irritant

en je EP had ik al gechecked, ik ben benieuwd naar je echte LP


Hoezo irritant ?

En wat vond je ervan? mijn echte LP gaat nog ff duren!
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 29-07-2010 om 10:43:27
je ondertitel bij je naam yo!

ik vond 't wel dope aan elkaar gerijmd alleen soms trokken de onderwerpen me niet echt en die in het engels gerapte refreintjes kan je beter achterwege laten, live zal 't wel doper zijn maar op track doet het af aan het geheel van de track.

De beats waren wel allemaal dope en de featurings waren goed gedoseerd.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op donderdag 29-07-2010 om 13:45:05
Quote:
Teh_Jordy schreef op 29-07-2010 @ 10:43
je ondertitel bij je naam yo!

ik vond 't wel dope aan elkaar gerijmd alleen soms trokken de onderwerpen me niet echt en die in het engels gerapte refreintjes kan je beter achterwege laten, live zal 't wel doper zijn maar op track doet het af aan het geheel van de track.

De beats waren wel allemaal dope en de featurings waren goed gedoseerd.


Ja, dat kan, een aantal christelijke luisteraars vonden bijvoorbeeld "van God Los" te extreem . Iemand die in een leuke/goede relatie zit voelt hoogstwaarschijnlijk "Losgeslagen" niet.

Ja die refreintjes in het engels, das een smaakdingetje denk ik. want ik heb van een aantal ook weer gehoord dat dat juist dope is en van andere wat jij zegt. Dus dat maakt het nu extra lastig, ga ik het achterwegen laat of juist niet .

Aiit, Thanx man, nice feedback! kan ik ook wel wat mee!
Volgende!
038-schoorsteen
Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear
Gepost door 038-schoorsteen op zaterdag 31-07-2010 om 10:17:58
Yo man, tis niet geheel mijn ding, de enige tracks die ik veelvoudig luister zijn most wanted Ft Alsgeroepen, Unplugged Ft Tigr en Kinderachtig Ft Surya...

wel dope stijltje though
dus ik hoop dat je aankomende shit nog beter is
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op zondag 01-08-2010 om 05:48:43
Quote:
038-schoorsteen schreef op 31-07-2010 @ 10:17
Yo man, tis niet geheel mijn ding, de enige tracks die ik veelvoudig luister zijn most wanted Ft Alsgeroepen, Unplugged Ft Tigr en Kinderachtig Ft Surya...

wel dope stijltje though
dus ik hoop dat je aankomende shit nog beter is


Aii, thanx man,
Mijn aankomende shit wordt hoogstwaarschijnlijk m'n debuutalbum
Gaat nog wel fftjes duren voordat het uitkomt (denk maart 2011) wou hem dit jaar uitbrengen, maar dat ging (alweer) niet lukken.

Meer peoples al gechecked? die nu ook feedback willen geven?
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op zondag 01-08-2010 om 23:53:29
* Bump *
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op vrijdag 06-08-2010 om 01:49:21
Quote:
Insayno schreef op 01-08-2010 @ 23:53
* Bump *
Insayno
De Irritantste
Gepost door Insayno op vrijdag 06-08-2010 om 15:00:02
Quote:
Insayno schreef op 06-08-2010 @ 01:49
(...)
038-schoorsteen
Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear
Gepost door 038-schoorsteen op woensdag 11-08-2010 om 20:57:10
ohja, ik vergeet die buittenwettig track nog, die is zoo fijn als je net wakker bent haha.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.