Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 30-07-2010 om 10:54:09
Inmiddels draaien we een week op het nieuwe forum en zijn de meeste kinderziektes er uit. Echter zitten er nog een paar oneffenheden in het nieuwe forum welke voor de meeste mensen niet opvallen. Dit komt met name door het gebruik van de nieuwe URLs.

Hierdoor worden sommige emoticons niet goed weergegeven en kunnen zich onterechte Code #5 meldingen voordoen.Tevens gebruiken we een iets andere database structuur en worden berichten in het nieuwe forum anders 'geparsed' (UBB code naar HTML omzetten).

Om deze problemen op te lossen, en eventuele problemen in de toekomst te voorkomen, zal er vanavond groot onderhoud aan de forum database plaats vinden. Om er zeker van te zijn dat er geen forum berichten verloren gaan, of er andere problemen ontstaan tijdens dit onderhoud, zal het forum gedurende de werkzaamheden gesloten zijn.

De werkzaamheden duren ongeveer een uur, inclusief het maken van een volledige backup, en zullen tussen 22:00 en 23:00 starten.

De frontpage blijft gewoon open, je kan dus op nieuws, artikelen of elkaars profielen blijven reageren.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 31-07-2010 om 00:26:01
En we zijn er weer, de database is aardig opgeruimd en as we speak worden alle berichten opnieuw geparsed. Ik had verwacht dat alles wel vrij rap opnieuw geparsed kon worden, maar dat was een tegenvaller van enkele uren.

Ik zat er namelijk een kleine 15uur naast. In iets meer als een uur zijn er 60.000 berichten opnieuw verwerkt. Met nog slechts 1.000.000 te gaan duurt het dus nog even. Omdat dit berichten zijn welke niet meer te bewerken zijn, kan dit gelukkig terwijl het forum open voor gebruik is.

De overige database opruim en herstel werkzaamheden zijn goed verlopen. Er zijn nieuwe indexen aangemaakt en dubbele indexen verwijderd. Het eea. zou nu nog een stukje sneller moeten lopen.

Wil ik gelijk nog even tegenstrijdig bericht er door gooien.
Momenteel kan het forum wat traagheid ervaren ivm. het reparsen van de berichten
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.