Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Finger
Gepost door Finger op zondag 21-11-2010 om 14:53:32
sopcast

sop://broker.sopcast.com:3912/74177
EsX
Gepost door EsX op zondag 21-11-2010 om 15:32:19
Quote:
Finger schreef op 21-11-2010 @ 14:53
sopcast

sop://broker.sopcast.com:3912/74177


Merci

Waar haal je die link vandaan?

Finger
Gepost door Finger op zondag 21-11-2010 om 15:33:25
Die zijn elke week het zelfde, er zijn 9 kanalen ofzo.
Finger
Gepost door Finger op zondag 21-11-2010 om 15:57:24
Muss heeft ook een lekker dagje.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 21-11-2010 om 16:07:17
die heeft een verdomd lekker seizoen
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
EsX
Gepost door EsX op zondag 21-11-2010 om 16:27:18
Quote:
Finger schreef op 21-11-2010 @ 15:33
Die zijn elke week het zelfde, er zijn 9 kanalen ofzo.


Aha..Thnx..

ADO doet het lekker, en de FC doet het ook niet verkeerd! 3e plek nu..

dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2010 om 16:35:53
en zwolle heeft weer gewonnen tegen de aartsrivaal uit deventer. Nog steeds numba one
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 23-11-2010 om 22:35:24
Hahahaha, ik ga kapot hier.Ajax verliest 4-0 van 9 man!

Nee even serieus, ik hoop dat UEFA deze spelers aan pakt, dit kan toch niet.
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 23-11-2010 om 22:53:07
Waarom niet...?
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 23-11-2010 om 23:05:43
Ach, die scheids moet dat doorhebben. Een goede scheids interpreteert de regels in de context van een wedstrijd. Daar kan je spelers niet op aankijken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 23-11-2010 om 23:06:29
Het is gewoon slim wat ze doen, punt. Laat mij de regel zien waar staat dat dit niet mag...
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 23-11-2010 om 23:27:02
Schat, lees mijn reactie eens goed en je ziet dat ik je niet tegenspreek.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 23-11-2010 om 23:32:22
Zeg ik dat dan...
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 23-11-2010 om 23:34:41
Waarom floten ze Ronaldo eigenlijk uit?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 23-11-2010 om 23:41:06
heel pijnlijk dit, voel me flink kut

om te reageren op die kaarten: onverminderd respect voor baas mourinho.. vind het wel wat ajax achtigs dit soort streken.. schijt aan alles.. en gewoon ontzettend slim.. uefa moet lekker stil blijven, is geen reglement voor zover ik weet dat dit niet mag
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 24-11-2010 om 00:00:02
watskeburt?
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 24-11-2010 om 09:33:46
Quote:

Mourinho: 'Bewuste gele kaarten bevallen me niet'
24/11/2010 08:24

Real Madrid vernederde dinsdagavond Ajax in Amsterdam. Trainer José Mourinho was blij met de overwinning, maar baalt van de rode kaarten.

De Madrilenen beëindigden de wedstrijd met negen spelers, nadat Xabi Alonso en Sergio Ramos een doelbewuste tweede gele kaart leken te pakken om de volgende ronde met een schone lei te kunnen beginnen. Mourinho leek daarbij zelf de initiator, want tv-beelden brachten duidelijk aan het licht, dat de Portugees zijn spelers persoonlijk instrueerde. Eerst bij Xabi Alonso en later stuurde hij reservedoelman Dudek naar het doel van Casillas, die op zijn beurt Sergio Ramos moest informeren.

Na afloop volgde als altijd het nodige theater bij de Portugese trainer. `Sprekend tot alle media-vertegenwoordigers deed hij alsof hij nergens van wist. 'Jullie zullen daar wel weer mooie verhalen over maken', aldus Mourinho. 'Ik ben alleen maar blij dat we met goed voetbal van Ajax hebben gewonnen. En die kaarten bevallen me niet. Want ik wil over twee weken ook van Auxerre winnen. Ook al staat er niets meer op het spel.'
bron: vi.nl

----------------------------------------
onderschrift
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-11-2010 om 19:20:02
Quote:
Schaduw schreef op 24-11-2010 @ 00:00
watskeburt?


Zwolle 1 - 0 voor

kampioene
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-11-2010 om 20:09:10
4-1 inmiddels

Net als de eagles krijgen ze voetballes.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 27-11-2010 om 20:25:02
Potverdomme Roda

Waarom kan Groningen dit seizoen in uitwedstrijden helemaal niets? Waardeloos.

edit: ik moet hier even op terug komen, ze presteren wel redelijk in uitwedstrijden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2010 @ 21:07:50 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 27-11-2010 om 20:26:15
Wtf jou sopcast loopt 1min voor op de mijne.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 27-11-2010 om 20:26:55
Ik heb Eredivisie Live, ik zal niets meer zeggen

2e keer op rij dat ik 10 week voor 10 euro heb. Er is nu ook weer een actie bij de Kruidvat, 3 Nivea producten kopen en je hebt die zender een maand. Koop er 36 en je bent klaar voor het hele jaar, kun je je ook nog elke dag insmeren met babyzalfjes.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2010 @ 20:27:56 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 27-11-2010 om 20:31:51
Quote:
Jspr schreef op 27-11-2010 @ 20:26
kun je je ook nog elke dag insmeren met babyzalfjes.


zwitsal is die eckte bijlmerstyle
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
EsX
Gepost door EsX op zaterdag 27-11-2010 om 20:34:25
Grunn zuigt @ the moment!

Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 28-11-2010 om 12:42:19
de verdediging van AZ was ook weer schande gister

en als Ajax vandaag wint staan ze 2e en als ze verliezen lopen ze averij op.
VVV zal vast alles-of-niets voetbal gaan spelen dus wordt leuke wedstrijd denk ik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2010 @ 12:43:12 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 28-11-2010 om 12:48:17
Mooie gecombineerde sfeer/protestactie van feyenoord en den haag.

AGAINST MODERN FOOTBALL
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 09:34:49
positief weekendje, paar concurrenten verspelen punten, zelf punten gepakt (verder treurige bedoening maar gaat nu wel om de punten)

blijft een triest verhaal overigens


mooie actie dh trouwens, jammer van overdreven media weer.. wapens viel wel mee geloof ik, een stanleymesje in een werkbusje gevonden ofzo.. media zit er ook weer goed naast in artikel over opgepakte lui van afca..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 09:51:58 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 29-11-2010 om 10:19:35
Tja de meeste media doen er het liefst alles aan om de voetbalsupporter in een slecht daglicht te zetten lijkt het wel. Te triest voor woorden eigenlijk.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 29-11-2010 om 11:06:25
Zitten jullie nou serieus af te geven op die voetbalwet?!

Zag vorige week bij FC Groningen een spandoek "Anti Stadionverbod". Get the fuck outta here.


Totaal geen respect voor de snelweg-Hagenezen, wat een stumpers. Alsof er iemand wakker ligt van de afwezigheid van een stelletje malloten dat gaat protesteren omdat ze niet met meer dan 650 man naar een stadion mogen. Maar dit protest heeft vast als uitwerking dat er volgende keer 3x zoveel bij mogen, want ja, dit soort goede gedrag moet je belonen en slecht gedrag moet je straffen. Of ehh
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 11:09:27 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 12:45:58
Jspr je bent een toffe gozer dus sowieso no offense wat betreft het volgende, maar deze reactie ben ik het niet mee eens. Sorry hoor.

Wat weet je nou van dit onderwerp.. Stadionverboden worden te pas en te onpas afgegeven.. Je kan em bij ajax bijvoorbeeld krijgen omdat je rookt in het stadion.. dus anti stadionverbod of stop stadionverboden is wel ergens op gebaseerd..

wat betreft de media: veel van wat de media schrijft omtrent supportersgebeuren is opgeklopt, overdreven etc. etc. Het lijkt wel of je op dat gebied je bronnen niet hoeft te checken, of uberhaupt geen bronnen hoeft te hebben. Niet alles geloven wat je als buitenstaander leest.

En in de media wordt ook die voetbalwet goed verkocht, maar in de praktijk zijn bijvoorbeeld laatst 40 mensen opgepakt voorafgaand aan NL - Zweden bij een McDonalds op grond van die wet. Dus geen gegronde verdenking, gewoon een vermoeden. Hier zaten mensen bij die daar gewoon aten, en zij konden pas 1 uur 's nachts weer weg. Anderen hadden gewoon een kaart voor die wedstrijd, mochten ook 1 uur 's nachts weg. Geen wedstrijd.

Voetbalwet heeft goede kanten, ja. Maar er wordt ook weer misbruik van gemaakt. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar het heeft meer om het lijf dan je leest.


Sowieso wordt alles steeds kutter voor supporters die naar wedstrijden gaan. Steeds meer wedstrijden zonder uitpubliek. En minder interessant voor de media: wedstrijden met minder uitpubliek. Ik vind het een ludieke actie van de hagenezen. Media wil graag verhalen, nou dan zoeken zij de media eens op om zoiets aan het licht te brengen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 12:48:10 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 29-11-2010 om 13:06:14


En uitvak gevuld met vlaggen van zowel den haag en spandoek met 2 vakken, één sfeer

Ook stonden mascotte feyenoord en den haag met elkaars vlaggen te zwaaien.

@Jspr, deze wedstrijd is niet eens een risicowedstrijd, als daar al restricties komen, waar zijn je rechten als supporter dan. Overigens zijn verhalen over verboden wapenbezit en dergelijke indianenverhalen. Was een schildersbusje bij, waar een stanleymes in zijn gereedschapskist is gevonden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 29-11-2010 om 13:52:06
Een wet als deze heeft zijn nadelen, maar was onvermijdelijk, wat mij betreft. De goeden lijden nou eenmaal altijd onder de kwaden.

Los daarvan mogen de goeden zich ook best wat meer uitspreken tegen de kwaden. Ik heb het idee dat opzich welwillende supporters de rotte appels van de eigen club toch vaak de hand boven het hoofd houden.

Ik bedoel, als een scheidsrechter in de fout gaat, zingen ze toch ook massaal dat hij een kankerlul is.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 29-11-2010 om 14:39:18
Non taken @ Wiebe, hier de reactie.

Wat ik nou weet van dit onderwerp? Ik sta er juist buiten en laat me niet leiden door gevoelens, en niet alles voorschotelen door de media maar het enige wat ik hoor is voetbalsupporters die zeggen dat het wel meevalt. Lekker subjectief of niet? Of wil je me nou vertellen dat "jullie" allemaal lieverdjes zijn? Pak je eigen fans maar aan die het verpesten ipv de schuld te leggen bij de overheid, iets wat Strijker net al aangaf. Oorzaak en gevolg verhaal. Ik kan er echt niet bij dat de politie wapens zou verzinnen om maar een paar mensen op te kunnen pakken.

En de media is opgeklopt, dat is heus niet alleen bij voetbal zo. Feit blijft dat merendeel van de mensen gewoon een wedstrijd wil kijken maar door jarenlang geëmmer en gedoe met de hooligans moeten er maatregelen worden genomen. Ik ken genoeg mensen en ben zelf ook iemand die wel eens een fikse boete voor baldadigheid hebben/heeft gekregen waar ik dat niet terecht vond, maar je gaat mij echt niet vertellen dat ze meer échte supporters dan relschoppers pakken met dit soort initiatieven. In Engeland werpt het zijn vruchten af.

Jij kent mensen die voor 1x roken in de ArenA een stadionverbod hebben gehad?
Ik ben ook erg benieuwd naar die 40 man die zijn tegengehouden bij de Mac, dit waren allemaal gewone supporters die niet bij harde kernen zitten en zich nooit hebben misdragen? Kortom, die geen enkel risico vormen bij een voetbalwedstrijd? Als dat zo is, zwaar onterechte acties van de politie.

Ik zou graag ook onderbouwing zien vanaf jullie kant, want een paar supporters die zeggen dat er een stanleymes in een busje lag of de politie die stelt dat ze ploertendoders en een goedendag vinden is voor mij vanuit die eerste groep enorm subjectief. En dan had je maar niet op de snelweg moeten gaan staan protesteren maar gewoon genuanceerd je verhaal doen, ga eens protesteren met alle voetbalclubs bij het KNVB kantoor in Zeist. Of zou er dan dankzij de rivaliteit juist gedoe ontstaan? Elke supportersvereniging heeft toch een woordvoerder?

Ik snap dat dit vanuit de perceptie van een vaste stadionbezoeker (ik ben ook op zijn tijd bij een wedstrijdje maar wat ik dus bij een wedstrijd doe is voetbal kijken, juichen, en een beetje schelden (gematigd), als iedereen dit doet is er volgens mij niet zoveel aan de hand) moeilijk te begrijpen is. Dat het preventief is is meer dan logisch want achteraf valt er bar weinig aan te veranderen, dit lijkt me júíst de bedoeling van deze wet. Als er dan een keer stappen worden ondernomen is het niet goed want dan zijn er mensen de dupe van, maar zo werkt het nou eenmaal wanneer een bepaalde groep zich structureel misdraagt.

Eerst maar eens kijken wat het effect is van die wet.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 14:42:04 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 15:35:40
Lange reactie, heb weinig te doen op stage en vind het wel een toffe discussie:

Ten opzichte van die voetbalwet eerst even dit. De Nederlandse is bijna niet te vergelijken met de Engelse. Al doet de media dat wel graag, de vergelijking gaat eigenlijk niet op. Er wordt oppervlakkig naar gekeken en op basis daarvan heeft heel Nederland de mening alweer klaar.

Ten opzichte van de media: inderdaad, overdrijven is niet alleen bij voetbal. Dat zei ik iets te kort. Wat wel zo is; ik maak de andere kant van voetbal mee dus zie hoe vaak het voorkomt dat feiten volledig verdraait worden, of dat ze gewoon geen idee hebben wat ze zeggen. Zal ook bij bijvoorbeeld politiek gebeuren maar die kant zie ik niet.

Wat strijker zegt is heel terecht, maar zo simpel is het niet. De sociale controle is blijkbaar niet zo groot. Iedereen heeft een mening maar niemand doet wat. Bekende geval, daardoor bestaat zinloos geweld ook. Zo zitten mensen blijkbaar in elkaar.

Wat betreft het voorval bij de Mac. Ja, er was harde kern. Mijn probleem is echter dat iedereen een kaartje had en naar de wedstrijd ging. Er was niets aan de hand. De politieactie had geen gegrond vermoeden maar zag gewoon één of twee bekende koppen zitten eten. Mijn grootste probleem is dat de helft van de opgepikte mensen er niets mee te maken had. Het gaat zelfs zo ver dat vaders mee moesten, en vrouw en kinderen achterbleven. Die wet maakt het dus mogelijk dat jij op het verkeerde moment op de verkeerde plak een milkshake haalt, en 5/6 uur vast zit. Zonder gegronde reden. En dan dit: harde kern, ja. Veroordeelde criminelen? Nee.

En hier komt de persoonlijke mening bij kijken, want je kunt zeggen dat het een noodzakelijk kwaad is, omdat een paar rotte appels het verpesten. Ik vind het veel te ver gaan. Sowieso is het begrip hooligan breed. Wanneer ben je dat? Als je vandalisme pleegt? Altijd loopt te vechten? Of als je niet wegloopt wanneer je aangevallen wordt? Tegenwoordig ben je voor politie en de maatschappij al hooligan als je op de foto staat in een voetbalomgeving. En door die wet mogen ze je ook preventief oppakken terwijl je geen vlieg kwaad hoeft te doen of gedaan te hebben.

Leuk dat je zegt, genuanceerd je verhaal doen. Juist dit weekend werd in veel stadions geprotesteerd tegen het moderne voetbal. Tegen de ME die onschuldige supporters ook slaat met de wapenstok bijvoorbeeld. Jij hebt dat niet gehoord. Het was niet interessant genoeg voor de media. Jij hebt wel gehoord van de actie van Den Haag. Die was ook vreedzaam, maar totaal omgedraaid door de media. Want dat vinden lezers interessant. De politie verzint geen wapens om mensen op te pakken, dat gaat wel heel ver. Maar ze verzinnen het wel om te zorgen dat zij er weer goed opstaan en de supporters het weer gedaan hebben. Geloof me, dit komt vaker voor.

Wat betreft roken: nee niet na één keer, wel na herhaling. Desondanks kun je sv krijgen omdat je rookt. Ik vind het vreemd. Ook dat is subjectief want je mag ook een restaurant niet meer in als je herhaaldelijk blijft roken. Maar toch: bij voetbal hoort voor 80% van de supporters (cijfer schudt ik uit de mouw, maar denk ik wel) ook een sigaretje. we zitten verdomme niet in de bioscoop.

Trouwens, ook belangrijk:



[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 15:39:07 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 29-11-2010 om 15:58:04
Ja oke, maar een gemiddelde supporter gaat toch niet herhaaldelijk een rookverbod negeren, ondanks waarschuwingen. Dan ben je of dom of je hebt schijt.

Ik snap het absoluut hoor. Maar het komt erop neer dat je als supporter op je hoede moet zijn. Blijf vooral met je eigen groepje, mijdt de baldadigen. Wordt er gezegd dat je een plek moet verlaten of dreigt de sfeer überhaupt grimmig te worden, dan ga je pleite. Zo zul je zelden tot nooit de dupe worden van een knuppel in je nek of een paar uur op het bureau.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 16:09:04
Nee je moet je schikken naar de regels. Maar er komen meer en meer regels. Dat je niet mag roken is voor mensen die 20 jaar naar ajax gaan niet te bevatten. die zijn niet anders gewend. Alles wordt afgebakend en ik kan het me voorstellen als je uitgaat van je principe en zegt, klaar. Niet meer. Voetbal moet van de supporters blijven. Maar dat is het allang niet meer.

En het is niet zo simpel als ik ga pleite. Kan de bron niet vinden maar las laatst iets waarbij iemand een raampje van een tram intikt. ME duikt erop en slaat op iedereen. Probeer maar weg te komen. Dat verhaal werd ook gebruikt door onderstaande actiegroep. En ze geven nog twee voorbeelden:

Quote:
Kijken naar voetbal IS GEEN MISDAAD!
Daarom houden wij een FOOTBALL IS NOT A CRIME actie.

Watching Football Is Not A Crime

Wat houd de actie in:

Alle voetbalclubs uit de Eredivisie en de Jupiler league houden op hun eigen manier een actie, voor, tijdens of na de wedstrijd, in het weekend van 26/27 en 28 November.

De Mobiele Eenheid, KNVB, burgemeesters en de zogenoemde driehoek verzieken het voetbal.

We worden behandeld als misdadigers, maar we bezoeken gewoon een voetbalwedstrijd om onze club te steunen. Voorbeeld: Ajax-Feyenoord (vorig jaar beker) De wedstrijd word teneerste in twee wedstrijden gespeeld. De Feyenoord supporters hebben daarom de eerste wedstrijd in bijv Het Fust gekeken, maar de Mobiele Eenheid heeft veel te hard opgetreden tegen onschuldige mensen. Omdat er leuzen werden gezongen.

Bij de wedstrijd Ajax-Fc Utrecht heeft de mobiele eenheid veel te hard opgetreden tegen Fc Utrecht supporters, Iedereen werd geslagen, vrouwen en kinderen eerst. Ze waren gewoon op weg naar hun vervoer. Maar de Mobiele eenheid daagt de supporters in de meeste gevallen zelf uit. Want waarom staan ze er? Juist ja, om de veiligheid te handhaven en NIET om onschuldige supporters te meppen.

Dit moet stoppen! We worden er ziek en moe van hoe we worden behandeld, we worden behandeld als criminelen. We moeten actie voeren zodat we een einde kunnen maken aan de politie met gebruik van deze tactieken.

Heeft u vragen , tips of wilt u iets anders kwijt.

Wij zijn te bereiken via de mail (football-Is-Not-A-Crime@hotmail.com)


Voor buitenstaanders zijn we allemaal hooligans. Seizoenkaarthouders van welke club ook weten dat ME ook hooligans zijn. Ze geven het zelf toe, en daarvoor verwijs ik graag naar Uitzending gemist, aflevering met Ajax - PAOK Saloniki van de serie "Politie te paard". Je ziet die lui gewoon de PAOK supporters, Grieken dus, in het Nederlands commanderen vanaf hun paard. En vervolgens de rij in knuppelen als ze het niet begrijpen.

Enkele quotes:
‘Ik hoop wel dat er iets gebeurt dat we eindelijk aan de slag kunnen, dat je kan chargeren…’

‘Ik hoop eigenlijk dat het altijd los gaat’

‘Je komt niet voor niets bij de ME, niet allemaal maar 9 van de 10 hebben gewoon zin in dat er dan ook wat gebeurt’


Zie ook
http://www.vak410.nl/main/?p=6558
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 16:15:25 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 29-11-2010 om 16:28:06
Volgens mij gebeurd er ook niks meer in stadions op een spreekkoortje na. Als ze echt met elkaar op de vuist willen gebeurd het toch wel.

Ook zegt het mij al voldoende dat bij de rellen bij Hoek van Holland gelijk erbij werd gehaald dat het Feyenoord supporters zouden zijn. Er wordt gelijk een linkt gezocht terwijl dat totaal niet relevant was. Sowieso is de kans groot dat als er iets gebeurd in regio Rotterdam het Feyenoord supporters zijn.

Mijn punt is dat de media/politie gewoon graag de schuld geeft aan voetbalsupporters.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2010 @ 16:32:18 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 29-11-2010 om 16:51:15
Shit happens
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 29-11-2010 om 16:52:34
Klopt.

Iedereen al zin in El classico vanavond.
EsX
Gepost door EsX op maandag 29-11-2010 om 17:07:53
Daar zat ik op te wachten inderdaad.
Volgend jaar wil ik even kijken of het qua kosten te doen is om naar die match te gaan..

strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 29-11-2010 om 17:09:32
Dacht het wel
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 29-11-2010 om 17:11:10
@Jspr,

Via deze link kom je bij de enige juiste lezing van de actie.


http://haguecityfirm.nl/index.php?option=com_....politie-&catid=146:header2&Itemid=170

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 29-11-2010 om 17:15:10
Ik hoop dat Real gaat uitdelen vanavond. Sowieso kijken in de pub.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 29-11-2010 om 17:19:45
Mourinho moet zichzelf opstellen. Epic baas voor altijd.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 29-11-2010 om 18:06:02
Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 20:16:45
iemand nu al een idee waar die wedstrijd het beste te kijken is?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op maandag 29-11-2010 om 20:33:34
of nu dan??
jij al succes maffe?
michaelll
Gepost door michaelll op maandag 29-11-2010 om 20:34:01
Sopcast - Channel - 94910. Wel redelijke kwaliteit.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 29-11-2010 om 20:38:29
ik zit op unibet, want die hebben streams schijnt het
maar ik heb geen idee waar/hoe/wat

dus ga dan ook voor die sopcast
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 29-11-2010 om 20:56:58
Godverdomme

Sport1 loopt vast

heb al een code gekocht ook
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0289 sec.