Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2010 om 21:31:53
tijd voor een 21+ hiphop feest.
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 03-11-2010 om 21:44:49
Kunnen we allemaal klagen over de verzuurde, niet enthousiaste oude lullen bezoekers
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-11-2010 om 23:13:54
Quote:
livio schreef op 03-11-2010 @ 18:12
hiphop heeft een houdbaarheidsdatum.


Nederlandstalige rap misschien wel, maar hiphop in het algemeen niet.
Outshining Gepost door Outshining op vrijdag 05-11-2010 om 01:49:27
Nieuwsbericht

Beste HipHop liefhebbers
Na 8 jaar volledige inzet voor onze cultuur stop ik met mijn HipHop/Rap : Producties/Festivals
Ik heb in die 8 jaar veel shows gedaan in 013 als Programmeur/Organisatie, heel veel talent gemanifesteerd via de volgende concepten : Definitie Van Dopeheid, Mic-Check, OnopvallendVET, 013HipHop, Definitie Van Doofheid
Management&Boekingen gedaan voor oa : KGV, Fotosynthese …
Ik ben van mening dat ik alles bereikt heb wat ik wilde bereiken binnen de cultuur en zo mijn steentje heb bij kunnen dragen aan de geschiedenis van HipHop in Nederland
Ik ben echter toe aan een nieuwe uitdaging.

Ik wil de volgende mensen/acts bedanken voor een hele vruchtbare en dope periode :

-Definitie Van Dopeheid- (DVD) (2002-2010)

0118-Vier/ 4 Ons/ ABN/ Ali B /Billy de kid/Braaf /Blaxtar /Bleek /Blocq van Kuffeler/Boef en de gelogeerde aap/Braz/Cartes & Kleine Jay/ Casto /Climax /Crooks/DAC /Dead Homiez/De Dichter/Defact/Def P /De Kamer/Depressie/ Diggy Dex /Digibombers /Duvel Duvel/Drama/Dr Doom /Dret & Krulle/Dubbel /Empedocles/ Engel/Etnikz /Excellent/
Fata Morgana /Fakkelteit Groep/Fotosynthese/ Fresku/Furiuz Stylez /Gikkels/Grijze Massa
Grote Boze Neger/Het Verdikt /Hof Van Jaeden/J.A.E/Jerome xl & Drt /Jiggy Dje /
Kamer van Cokehandel /Kareemineel /KGV /Keizer & Leonardo/Killian/Kraantje pappie/
Lijkenpikkers /Lost rebels /Mach & Jesse /Macro /Maestro Mikel /Midkade/Mid West Piraten/MO & Brakko/ Mutiara Tec/N7N /Neo & Manu /Nuclair Family/Kern Koppen /
Nul elf acht/Pariaz/Perverz & Adrem /Pharao/Ojawel/Onafhankelijk /Onderhonden /
Onderons/Opgezwolle /Oscar X /Osdorp Posse /Overtref/Phillibustas /Poast /Polski/
Proces Verbaal /Rascle & MP/Raymzter /Reggy Lines/ Reptex/ Risskant/Rob De Mic/
Rex & Undercover/Salah Edin/Sanctum/ Scherpzinnig/Skenkie/Skinto/Spinal & Steen
SpitBull/Spookrijders/Sticks & Rico /Stripe /Stropstrikkers/St Andries mc’s/ Stuurboord bakboord package /Surya & Robian/Tastic/Terilekst & Spacekees /Timbahawk/ Timmietex /Typhoon/ Van Kwaad Tot Erger/ Vieira/VSOP/ Whitedogg & D-Nial/Winne/ Woordlooiers/
Xdot/Xterne ruis/Z-Bomb Unit/ Zoiezo/Zo Moeilijk/ Zuid Oost Posse /Zware Jongenz/
Zwarte Schapen/Zwart Licht/Zwarte Lijst.

-Mic-Check- (2003-2010)

Dope posse/Family Juwels/The Proov/Mc Idaone/Maximus Prime/Cunninlynguists/Apex/
Last Crewsaders/Guru & Doo Wap/Master surreal feat Skiggy Rapz/Nuclear Family/
The Coalition/Krs One/Phi Life Cypher/Public Enemy /Realtablists dj’s/KillaBeez/
Zombie Squad/Rap Classical/Circumflex/Naughty by Nature/GMB/Anonymouz/
Track Addicts/Nicotine/Imadodattaz/Abstract Dialect/Cilvaringz/MOD The Black marvel/
Ciph Barker/Kubus & Bang Bang/Frontline/Skiggy Rapz/Ice Cube/Unorthadox/Ice T/
Epmd/Onyx/Apathy/Main-Flow/Freestyle/Cypress Hill/ Snoop Dogg/Method Man/Concrete/Circumflex/Delinquent Habbits.

-OnopvallendVET-(2005-2010)

Cyclus/ Kop & Ernst/ Rob De Mic/Geckus/Grijze massa/Tjerkovara/De Grote Boze Neger
Etnikz/Samuel/Flip Da Mic/Onder Ons/ Artifex/ Individuo/Mutiara Tec /Zwarte Lijst/
Buju Mouse/The Boss/Perceptie & Kapabel/Baz/Dikke Van Dale/Plusminus/Skenkie/
Risskant/Poast /Jerome Xl _ DRT/Bron Broeders/Che & James/N7N/Westfront/Oostfront
Hardslag/Sluwe Voszz/Steppin On Toes/Flexxfit/Koffie Connect/Braaf/Pluspunt/0118-Vier/Reptex/Winio & SG/StropStrikkers/Per.Verz/UHGP/P./Don Desperado De Dan&Madness/Overtref/Van kwaad Tot Erger.

-013HipHop- (2008-2010)

Zwart Licht/Jae/Tastic/Dret&Krulle/Hef/Turk/Zwarte Lijst/Kleine Viezerik/Sticks&Rico/Fotosynthese/KGV/Spinal&Steen/Excellent/Surya&Robian/2000Wat/AlphaThe First/Def p/Skylla/Mo&Brakko/Manu/Nedertoon/De Nomaden/Overtref/GMB/Zwate Lijst/Macronizm.

-Definitie Van Doofheid (Cross-over) 2005

Osdorp Posse & Blind Justice/Pikkatrillaz/Mc Gyvers/Buiten Adem/Plutonium/Je Moeder.

-Dj’s : D-Flxz/Sueside/Jane Doe/Donor/Ezd & Dns/Serum/Daan/Kayaman/Sweet.

-Hosts : Neo/Oscar X/Nappie/Macro/Blaxtar/Face&Ray/Sir Sore/Rob Gee/Lentini/Bleek.

-Design flyers : Sore designs

-Alle Media die aandacht hebben geschonken aan mijn concepten en het daarin gemanifesteerde talent

-En natuurlijk alle fans/bezoekers

Keep that real shit alive!

Peace

----------------------------------------
Sabr
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 15-11-2010 om 04:58:40
Baal nogsteeds dat ik hier niet bij was, had Sharif en Killian wel willen zien
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 15-11-2010 om 17:48:59
kk man, moet jij niet slapen op een keer ofzo?
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.015 sec.