Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
PieterHellenthal Gepost door PieterHellenthal op zaterdag 31-07-2010 om 17:44:05
Verwijderd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2010 @ 23:55:13 ]
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zaterdag 31-07-2010 om 18:17:12
Je meisje zal er vast blij mee zijn, maar als je het objectief bekijkt als tekst is hij niet zo goed. Je gebruikt veel dezelfde rijmwoorden, de rijm is eentonig of het rijmt helemaal niet. Qua flow denk ik dat hij moeilijk is om op een beat te zetten, want soms heb je hele korte zinnen en dan weer hele lange. Verder zit er geen enkele leuke woordspeling in of iets dergelijks. Ik kan me voorstellen dat je een tekst voor je vriendin wilt schrijven, maar als tekst voor een plaat is dit niet echt goed en al helemaal niet origineel. Ik zou proberen wat apartere rijm toe te brengen en wat leukere wordplay lines toe te voegen. Succes ermee.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
PieterHellenthal Gepost door PieterHellenthal op zaterdag 31-07-2010 om 18:36:30
Um.. Ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. Tips ?
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op zaterdag 31-07-2010 om 22:57:07
Quote:
Jthag schreef op 31-07-2010 @ 18:17
Je meisje zal er vast blij mee zijn, maar als je het objectief bekijkt als tekst is hij niet zo goed. Je gebruikt veel dezelfde rijmwoorden, de rijm is eentonig of het rijmt helemaal niet. Qua flow denk ik dat hij moeilijk is om op een beat te zetten, want soms heb je hele korte zinnen en dan weer hele lange. Verder zit er geen enkele leuke woordspeling in of iets dergelijks. Ik kan me voorstellen dat je een tekst voor je vriendin wilt schrijven, maar als tekst voor een plaat is dit niet echt goed en al helemaal niet origineel. Ik zou proberen wat apartere rijm toe te brengen en wat leukere wordplay lines toe te voegen. Succes ermee.


Word! Ik ga met Jthag mee..

+ Je gaat sinds de 27e met haar, Tis nu de 31e dus 4 dagen. En je zegt nu al dat je heel veel van d'r houd? Beetje onrealistisch als je et mij vraagt..
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 01-08-2010 om 13:51:56
misschien daten ze wel al 4 jaar weet jij veel!!

maar tis verwijdert why?

deh, wats dat dan voor smilie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2010 @ 13:52:27 ]

----------------------------------------
....
PieterHellenthal Gepost door PieterHellenthal op zondag 01-08-2010 om 14:41:23
Ik heb de Tips vanuit hier mee genomen. Meer rijmen , Moelijker rijm schema. Enzo.
Daar ga ik nu aan werken. En als het af is plaats ik het hier (A)
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 02-08-2010 om 22:33:53
Quote:
Replay schreef op 01-08-2010 @ 13:51
misschien daten ze wel al 4 jaar weet jij veel!!

maar tis verwijdert why?

deh, wats dat dan voor smilie


Oke daar kan ik niet omheen
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.