Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Thomba Gepost door Thomba op zondag 01-08-2010 om 12:54:13
Hierbij kondig ik dus twee nieuwe albums aan "De Prenaissance" en de "De Twentsche Renaissance".
Neem een kijkje achter de schermen, zie waar het allemaal gebeurt en maak kennis met Twente op een totaal nieuwe manier!

Check de promovideo



Volg de updates op www.nieuwdialect.nl

WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op maandag 02-08-2010 om 11:38:19
Dope man. Spark, Twee Ons, Jim & Lowkey.. etc harde mc's hoor. Shit is zeker aan hier.
Ben zelf ook bezig om wat neer te zetten in de vorm van een mixtape.. met mijn beats en rappers erop.. niet alleen uit Enschede e.o. tho maar wel enkele bijdrages van chronic en spark sowieso.
Ben benieuwd man!
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 02-08-2010 om 11:50:01
Thomba Artz is dope!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op maandag 02-08-2010 om 11:50:41
Quote:
Teh_Jordy schreef op 02-08-2010 @ 11:50
Thomba Artz is dope!

----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 02-08-2010 om 12:06:50
Dope hoor! Ik ben benieuwd.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Thomba Gepost door Thomba op donderdag 05-08-2010 om 11:17:17
yo thnx voor het positieve ontvangst mensen dat doet mij altijd goed!
Het eerste album wordt lekker gedownload nu en de 16 de komt de de eerste update. Dus hou het in check!

pz
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 05-08-2010 om 23:11:30
dit is die boerenlandse stront mensen , geen grap. Props Thomba je bent goed bezig
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 06-08-2010 om 10:55:14
Ik ken niemand van die rappers op je album

qua authenticiteit heb ik ook mijn twijfels bij je, je ziet er tamelijk acterend uit

die koeiencarwash zag er nice uit hahaha

dit als backpacker gezegd zijnde wens ik je succes met je album, ik ben nog niet geneigd om het te checken na dit filmpje, je had mss wat meer muziek moeten laten horen


----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Thomba Gepost door Thomba op zondag 08-08-2010 om 08:45:27
thnx kadee en gevallen engel tof dat jullie hebben gekeken...

ik snap wat je bedoelt met authenciteit, uiteraart ben ik real maar mijn camareskills zijn nog niet volledig ontwikkelt...en als je de rappers die ik noem allemaal niet kent kan ik je zo wie zo aanraden dat album te gaan lusiteren.

Je zegt misschien wat meer muziek laten horen...maar ik vraag mij af waar ik dat zou moeten doen,,,ik bedoel het filmpje staat van eind tot begin vol met beats en tracks...of bedoel je dat ik het filmpje nog langer had moeten maken?

thnx voor het tjecken en reactie iig
pzz
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.