Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
94_guus Gepost door 94_guus op zaterdag 07-08-2010 om 23:51:00
een vriend van me gaf me het onderwerp, illuminatie
als je niet weet wat het inhoud moet je ffe op wikepedia kijken
dit is mijn 1e tekst, graag wat tips als julie die hebben

heb je je ooit wel eens afgevraagd wie nou de baas is over de natie?
wie zegt dat media niet een middel is voor onbewuste indoctrinatie?

wie zegt je dat roken slecht is? of kanker dodelijk?
we zijn schapen van de overheid, en we blijven vrolijk.

vertel me, waarom werken we ons hele leven hard voor de belastingscenten
terwijl een groot deel opgaat aan die koninklijke krenten?

zeg me, wie heeft bepaald dat ze boven onze stand leven, en ons niks willen schenken?
en bepalen hoe we leven hoe we denken?

wie heeft met ze afgesproken, dat ze met ons mogen kloten?
zeg het me, ik heb die deal nooit gesloten.

ik heb ze nooit verteld dat ze ons mogen gebruiken als facking schapen.
als je dit allemaal weet vertel me, hoe kun je nog rustig slapen

als ik de woorden moet geloven is,t gevaarlijk om te zeggen maar daar gaat-ie
leef je eigen leven, trek je niks aan van andere fack de illuminatie

laatste 4 lines heb ik net zelf geschreven omdat je per se 16 lines moet hebben om te mogen droppen

peace.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zaterdag 07-08-2010 om 23:57:40
Welke natie? Illuminati...
Tips: lees de tutorial, want dit is echt slecht. Onderwerp kan leuk zijn, maar jouw inhoud is belachelijk slecht.

Verder, Twister kom er maar in....

Groeten.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
94_guus Gepost door 94_guus op zondag 08-08-2010 om 00:29:39
okay isgoed

maar die inhoud is dus slecht omdat het niet diep genoeg is?
sws wou ik er ffe bij zeggen dat ik dit echt nog nooit heb gedaan

peace.
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op dinsdag 10-08-2010 om 11:21:55
ik denk dat ie eerder bedoeld dat je blijkbaar het woord illuminati niet snapt en niet goed op wiki hebt gezocht want et staat er toch duidelijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(orde)
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 10-08-2010 om 12:56:44
De tekst is niet echt goed ofzo, maar misschien ben jij degene die het niet snapt?

Zijn uitwerking van het onderwerp is ook niet geweldig, maar alles wat hij schrijft heeft toch redelijk betrekking tot de bekende complotten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2010 @ 12:57:06 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
94_guus Gepost door 94_guus op dinsdag 17-08-2010 om 14:30:49
ik moet toegeven dat ik zelf nooit op wikipedia heb gekeken.
de vriend die mij het onderwerp heeft gegeven heeft er weleens wat over uitgelegd, en daar heb ik zegmaa de informatie vandaan voor de tekst.

iig wel beter dat julie niet gaan kontekussen bij de eerste de beste die een tekst dropt, gewoon eerlijk.

peace.
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 17-08-2010 om 14:47:57
Dit gaat niet perse over illuminatie
Gewoon een paar complot theorien, illuminatie gaat veel dieper dan dit.
Zoals de ov chipkaart enzo, maar echt niet over het roken van Marlboro sigaretten.
Verdiep je er in. Lees verder dan alleen het onderwerp illuminatie, lees ook bijvoorbeeld over de dood van JF Kennedy.
Dan leer je een stuk meer er over.
En word je tekst beter.

Dit is echt niks namelijk
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
94_guus Gepost door 94_guus op dinsdag 17-08-2010 om 19:24:58
okey, dan ga ik het nog een keer proberen
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 17-08-2010 om 19:27:12
Quote:
Supreme schreef op 17-08-2010 @ 14:47
Dit gaat niet perse over illuminatie
Gewoon een paar complot theorien, illuminatie gaat veel dieper dan dit.
Zoals de ov chipkaart enzo, maar echt niet over het roken van Marlboro sigaretten.
Verdiep je er in. Lees verder dan alleen het onderwerp illuminatie, lees ook bijvoorbeeld over de dood van JF Kennedy.
Dan leer je een stuk meer er over.
En word je tekst beter.

Dit is echt niks namelijk


Illuminati is op zichzelf ook een complot.
Er bestaat niet 1 overkoepelende organisatie die de wereld controleert.
De moord op Kennedy is een klein onderdeel van wat er fout is in de wereld, focussen op die dingen helpt niet, het geeft je een beter beeld van de wereld, maar het is beter om te begrijpen dat er fundamentele problemen zijn, die we moeten verhelpen, oftewel; kijk naar de oplossing, niet het probleem.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op dinsdag 17-08-2010 om 19:42:08
Haha, Twistertopic : 9
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Supreme
Gepost door Supreme op dinsdag 17-08-2010 om 19:43:41
Ja als jij denkt dat zijn tekst daar beter van word..
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 18-08-2010 om 17:48:20
Quote:
Supreme schreef op 17-08-2010 @ 19:43
Ja als jij denkt dat zijn tekst daar beter van word..


Ik ben van mening dat we al genoeg rappers hebben die ons op problemen wijzen, maar nooit met oplossingen komen. Dus ja, in dat opzicht kan zijn tekst beter worden.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 19-08-2010 om 12:00:54
Quote:
Snacky schreef op 18-08-2010 @ 17:48
(...)

Ik ben van mening dat we al genoeg rappers hebben die ons op problemen wijzen, maar nooit met oplossingen komen. Dus ja, in dat opzicht kan zijn tekst beter worden.


Ja, ze komen wel met oplossingen, maar die zijn onrealistisch
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
GilisFrederique Gepost door GilisFrederique op donderdag 09-09-2010 om 10:12:31
Het niet erkennen van de integriteit en waardigheid, en dus de onafhankelijkheid van het individu beoogt als doel, het trachten op te leggen van een manier van denken, "geloof". Mensen van de media zijn dan ook een machtsorgaan geworden, die voor het realiseren en bestendigen van hun doel en belang met name inwinnen van inlichtingen en nastreven van macht, maar al te graag misbruik maken van de goedheid van anderen (opoffering) of de waarheid rondom godsgeloof (gods uitverkoren-nostradamus) maar al te graag verdraaien of uit buiten, mbv "autosugestief hypnose" (andere term voor angstbeleid door onderwerping met onzin) of erkenning naar de geloofsgemeenschap met onverschilligheid of intimidatie en/of uitbuiting financiele/emotionele situatie als wapen. Om achteraf gezichtsverlies te voorkomen (om hun reputatie en betrouwbaarheid niet te schaden), zij alles in het werk stellen om individuen te isoleren, tegen elkaar op te zetten in hun omgeving, door invloed/druk uit te oefenen. Deze invloed begint bij het benaderen en recruteren van personen in bvb personeelsdiensten in de bedrijfswereld, hopende hiermee alzo druk uit te kunnen oefenen door vriendjespolitieke diensten toe te eigenen, via via, voor eigen belang te dienen tegen individuen mbv eenrichingtscommunicatie en opdrachtinformatie via het medium tv en radio, vanwaar ook de toenadering van mensen in politiek en media naar onderwijs in bvb hogescholen voor journalistiek en communicatiewetenschappen, universiteiten. Spijtig voor hen dat alzo het rendement van een bedrijf en de bedrijfswereld in gevaar wordt gebracht(alsook de veiligheid van eigen samenleving) voor een ideologie die geen beloning naar inzet, kunnen en goedheid erkend met als hoofdoel het afhankelijk maken van mensen. Tevens is het dwaas en een utopie te denken macht na te kunnen streven zonder dat het behoeden van het kwade en betrouwbaarheid centraal wordt geplaatst en men dus kan stellen dat deze corrupte inlichtingendienst geen "haar" beter is dan de mensen die zij bekritiseren en zij hun maar al te graag profileren als individu of gemeenschap ten koste van andere mensen.Ofwel dit doen omwille van de angst dat andere mensen mbv hun onafhankelijkheid teveel geld zouden verdienen (geld=macht), de verdeel en heers strategie is zo ook hier een manier om hun af te schermen. Dit zijnde een bevestiging dat zij dezelde tactiek gebruiken als terroristen die op identiek dezelfde wijze aan propaganda voeren en het aanvallen en beroven van individuen in hun onafhankelijkheid dmv angstbeleid, roept vragen op (9/11).
Het is voor mij dan ook hoogsteigenaardig en vreemd dat men mij (en nog anderen waarschijnlijk) tracht tegen te werken en van onze onafhankelijkheid te beroven, wetende dat deze mensen hun maar al te graag beroepen op vrijheid en vrijheid van meningsuiting. Bijgevolg kan men stellen dat, wie zij zijn om (naast selectieve doofheid en blindheid) te bepalen wie al dan niet geholpen mag worden buiten hun gerecruteerde leden.??!!!Tevens is het zo dat verschillende media onderling concurrentie voeren waardoor deze ongezonde vorm van infobeleid, er juist voor zorgt dat de onafhankelijkheid van het individu niet mag worden gerespecteerd en zij alzo bevestigen macht na te streven. Dus geen haar beter dan diegenen die zij bekritiseren!
Onbaatzuchtige behulpzaamheid (natuurlijk zonder van jou te laten profiteren of uit te buiten) voor de onafhankelijkheid van het individu = rechtvaardigheid en vrijheid opdat beloning naar inzet, kunnen en goedheid rechtvaardigheid eert. Aangezien we noch de perfecte beschaving, noch de perfecte ideologie "opnieuw" gaan "heruitvinden" zijn kennis en de onafhankelijkheid van het individu de referentie en is de verlosser niet meer of minder dan een individu die het opneemt voor deze waarden en normen en liever dood is dan zich in te laten met hypocriete hebzuchtige propaganda, tot grote jaloersheid van media en politiekers die vawege hun hebzuchtige en onrechtvaardige ideologie zelfs het godsgeloof aangrijpen om hun in het middelpunt van de belangstelling en betrouwbaarheid te plaatsen (zonder enige vorm van inzet en kunnen en goedheid) en daarom de onafhankelijkheid van het individu niet erkennen. Mooi voorbeeld; zij geloven in de gekruisigde waar de anderen geloven in " na de kruisiging" = al even hypocriet en een typisch voorbeeld van autosugestieve onderwerpingsonzin/mede met anderen hun eer te kunnen pronken. Zij, de media, hebben er dus evenveel bij te verliezen als politiekers en geloofsgemeenschappen indien zij de onafhankelijkheid van het individu zouden erkennen, wetende dat het afhankelijk maken van mensen een van hun streefdoelen is.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 09-09-2010 om 12:20:45
Mijn god : 9
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.