Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 13-09-2010 om 16:42:28
Hoe was de battle van Ahab vs Pamflit?

Kon er uiteindelijk toch niet bij zijn
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 13-09-2010 om 17:13:42
Quote:
Borderline schreef op 13-09-2010 @ 16:10
Ik ben zelf niet tevreden over me eigen performance. Sterker nog, voelde me behoorlijk teleurgesteld na afloop. Niet alleen omdat ik een paar seconde even de draad kwijt was, omdat ik een aantal multi's had verwisseld en de hele structuur van me set-up in de war raakte, maar ook omdat ik me niet aan me 'gameplan' heb gehouden. Sommige gedeeltes hadden rustiger en met meer humor gebracht moeten worden, maar ik bleef een beetje hangen in 't geschreeuw. Ik merkte ook, zowel van de juryleden als het publiek, dat ze me shit te random vonden. Al ben ik het daar niet geheel mee eens, begrijp ik wel wat ze bedoelen. Heb ook me twijfels of ik überhaupt nog een battle ga doen in de toekomst. Misschien is 't gewoon niet me ding. Of misschien praat ik nu meer vanuit het kut gevoel dat ik aan gisteren heb overgehouden. Who knows.


ik diggte je stijl tegen Insayno zeker wel, afgezien van het steeds schudden met je hoofd was je delivery on-point en goed.
Kunnen een hoop gasten in dit circuit nog een flinke punt aan zuigen imo.
het hoeft allemaal niet direct Grind Time level te zijn maar je shit is zeker top tier in POB
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 13-09-2010 om 17:59:15
Quote:
Borderline schreef op 13-09-2010 @ 16:10
Ik ben zelf niet tevreden over me eigen performance. Sterker nog, voelde me behoorlijk teleurgesteld na afloop. Niet alleen omdat ik een paar seconde even de draad kwijt was, omdat ik een aantal multi's had verwisseld en de hele structuur van me set-up in de war raakte, maar ook omdat ik me niet aan me 'gameplan' heb gehouden. Sommige gedeeltes hadden rustiger en met meer humor gebracht moeten worden, maar ik bleef een beetje hangen in 't geschreeuw. Ik merkte ook, zowel van de juryleden als het publiek, dat ze me shit te random vonden. Al ben ik het daar niet geheel mee eens, begrijp ik wel wat ze bedoelen. Heb ook me twijfels of ik überhaupt nog een battle ga doen in de toekomst. Misschien is 't gewoon niet me ding. Of misschien praat ik nu meer vanuit het kut gevoel dat ik aan gisteren heb overgehouden. Who knows.


Damn je kwam ill man, Maar ik kan me nu even niet herrinneren of je nou gewonnen had? Ik dacht namelijk van wel.. Sowieso dat je tegen AC stond is al best wat man. Ik denk dat je je skills heb laten zien tegen Insayno en dat je nu miss ( voor jou gevoel ) ietwat te hoog word ingeschat. Sowieso vond ik wel dat je je goed staande hield man. Bigup!
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 13-09-2010 om 18:06:16
Quote:
MuSS070 schreef op 13-09-2010 @ 16:42
Hoe was de battle van Ahab vs Pamflit?

Kon er uiteindelijk toch niet bij zijn

de bootleg ronde 1

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2010 @ 18:06:50 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 13-09-2010 om 18:10:28
Shit had jij dat gefilmt? Die battle was aaan
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op maandag 13-09-2010 om 18:11:09
Ja is verassend goed te verstaan hehehe die battle was aan djie.. En borderline nog 1 ding ouwe. Je heb gelijk je eerste 2 battles gehad tegen insayn en altijd chill en je ben geen enkele keer gemurderd sterker nog ik vond je beter dan insayno... Believe in yaself i know i do!!!
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 13-09-2010 om 18:18:13
die battle van ahab en pamflit vond ik veruit de hardste en dan vooral laatstgenoemde

ik heb wel gemerkt dat ik live meer moeite heb met het volgen van engelstalige battles, dat heb ik met youtubefilmpjes van grind time nooit. zodra ie online komt ontdek ik waarsch een hoop harde lines die ik zondag niet heb opgemerkt.

ik ben wel hongerig geworden van die event, beter match je me snel op jordy!




----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 13-09-2010 om 18:23:32
ik heb niets gefilmd, shit is van een ander forum gesnitched!

en huussuh als jij bier regelt zal ik kijken wat ik kan doen [:

de consequentie is 1-1 in my eyes,
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op maandag 13-09-2010 om 18:28:26
In mijn ogen staat ie ook 1-1
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op maandag 13-09-2010 om 19:51:47
Zijn er nog voorronde's of alleen League shit?
Anders schrijf ik me ook in, ik had gedacht dat gister het niveau echt veel hoger lag dan de battle's die daarvoor waren. Maar sommige waren dus echt NOT, Dat niveau haal ik makkelijk.

Nee geen kapsones
Ja zelfverzekerd.
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 14-09-2010 om 15:50:29
dit vond ik ervan:
http://bit.ly/9HO0f8
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 14-09-2010 om 17:33:42
@Jordy:

hahaha deze pica is hard
----------------------------------------
clonebabybeats baby
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op dinsdag 14-09-2010 om 19:58:12
Quote:
Teh_Jordy schreef op 14-09-2010 @ 15:50
dit vond ik ervan:
http://bit.ly/9HO0f8


Nice, Die pica van Orry doet het hem zeker! hahahaah DAAAAAAAMN!
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op dinsdag 14-09-2010 om 21:44:37
Was dope ervaring, raakte de kluts kwijt omdat ik kankerhard in de ban zat van de reactie van het publiek op m'n lines Wack excuus wel.
Hoop dat ik eens mag terugkomen, en eens langer dan 2 dagen op voorhand eraan beginnen... tegen een tegenstander van een hoger niveau


Was fakking sympatiek dat mensen vet veel losser gingen voor "Belgie" op het einde van mijn battle... In bv antwerpen kan je een gast zo hard klaaren als ie zelf van antwerpen is roepen ze toch harder voor hem.. De faggots
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op woensdag 15-09-2010 om 18:48:00
Quote:
Lerraimy schreef op 14-09-2010 @ 21:44
Was dope ervaring, raakte de kluts kwijt omdat ik kankerhard in de ban zat van de reactie van het publiek op m'n lines Wack excuus wel.
Hoop dat ik eens mag terugkomen, en eens langer dan 2 dagen op voorhand eraan beginnen... tegen een tegenstander van een hoger niveau


Was fakking sympatiek dat mensen vet veel losser gingen voor "Belgie" op het einde van mijn battle... In bv antwerpen kan je een gast zo hard klaaren als ie zelf van antwerpen is roepen ze toch harder voor hem.. De faggots


Yeahh in Nederland houden wij van fair-play! Maar ik vond je tegenstander niet van hoger niveau man.. Ik moest eerlijk gezegt wel lachen toen je jezelf voorstelde in de camera ik verstond het niet goed, maar naarmate je bezig was verstond ik het wel. Haha bigup man
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 16-09-2010 om 15:54:06
Shit was aan ja.. heb vooral genoten van die engelse battle denk ik, maar remix, l-deep en de zuiderburen deden het ook goed

overigens vind ik huussuh voorlopig nog wel de hardste lines hebben van dit hele gebeuren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2010 @ 15:57:12 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Asizzle
Bossy
Gepost door Asizzle op zaterdag 18-09-2010 om 07:51:40
Het was leuk... harde lines gehoord van bijna alle aanwezigen... nu is het nog ff 3 maanden wachten totdat het online komt I guess...

@Borderline
je shit was tight alhoewel het naar mijn mening iets te random was... desondanks was het toch close... volgende keer wordt het murder... als je nu stopt zou het echt zonde zijn want ik wil je wel eens horen als je echt personal komt...


----------------------------------------
Rappers zeggen ze zijn in de studio. Je bent op een zolderkamer waar een mic staat... #nietliegen
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 21-09-2010 om 15:49:05
Die neger uit die printer is echt kankagrappig


----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-09-2010 om 18:06:07


Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 21-09-2010 om 18:08:15
tsja...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 22-09-2010 om 13:02:28
Ik heb niet eens meer de behoefte om op play te drukken als Surya er niet inzit.. misschien moeten jullie stoppen met de overkill aan wacke rappers?

Iedereen blijft ook maar WOOOW eeeuy roepen bij kutlines, zou je dan niet gewoon het niveau gewoon laag hóuden? Iedereen denkt toch wel dat 'ie een kans maakt.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op woensdag 22-09-2010 om 13:21:49
infinity z'n tegenstander kwam niet opdagen dus hij moest alles freestylen. royal-t was een invaller die 10 minuten voren pas besloot te battlen. infinity had natuurlijk kunnen besluiten om niet te battlen maar dat deed ie wel.

jason bourne had ook een andere tegenstander maar die belde 2 dagen voor de battle af. dus hij en ser-g hadden een korte voorbereiding. wat ook wel te zien is

En als je daar staat, dat is een hele andere ervaring dan het rustig vanuit je bureaustoel terug kijken. ik reageer ook wel eens op lines waarvan ik, als ik thuis ben denk van

en dit waren de voorrondes, het kaf moet van het koren gescheiden worden. Voor elke huussuh zijn er 3 akra's

Maar Ser-g heeft bijvoorbeeld wel 3 keer in leiden de summerjam battles gewonnen en infinity heeft ook met veel battle dingen meegedaan, dus ze zijn op basis daarvan geselecteerd. en helaas was hun voorbereiding niet optimaal.


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
GDMW34 Gepost door GDMW34 op woensdag 22-09-2010 om 16:59:16
Al die billenlikkers van Surya ook altijd....Surya dit Surya dat

Ik vond hem tegen Hightower helemaal niet zo hard , ik had um met al zijn ervaring een stuk harder verwacht en denk zelfs dat het wel een OT had mogen worden. Maar iedereen kent Surya van tv en shit dus kreeg hij bij voorbaat al het voordeel van de twijfel met juichen en jury beslissing kreeg ik het gevoel.

Hightower als je dit leest : Stay up! je shit was mad grappig! Goede battle
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op woensdag 22-09-2010 om 18:01:50
Quote:
GDMW34 schreef op 22-09-2010 @ 16:59
Al die billenlikkers van Surya ook altijd....Surya dit Surya dat

Ik vond hem tegen Hightower helemaal niet zo hard , ik had um met al zijn ervaring een stuk harder verwacht en denk zelfs dat het wel een OT had mogen worden. Maar iedereen kent Surya van tv en shit dus kreeg hij bij voorbaat al het voordeel van de twijfel met juichen en jury beslissing kreeg ik het gevoel.

Hightower als je dit leest : Stay up! je shit was mad grappig! Goede battle


Ik ben het niet met je eens man, Hij kwam heel persoonlijk en had geen enkele line die niet rechtstreeks op Hightower sloeg. Ik zeg niet dat Hightower wack was, want hij was verre van dat, maar Surya heeft niet voor niets (als enigste van de dag) met unaniem jury besluit gewonnen.
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
GDMW34 Gepost door GDMW34 op woensdag 22-09-2010 om 18:33:20
Quote:
KannibalTerry schreef op 22-09-2010 @ 18:01
(...)

Ik ben het niet met je eens man, Hij kwam heel persoonlijk en had geen enkele line die niet rechtstreeks op Hightower sloeg. Ik zeg niet dat Hightower wack was, want hij was verre van dat, maar Surya heeft niet voor niets (als enigste van de dag) met unaniem jury besluit gewonnen.



Tja daar zit zeker wat in man..maaar ook surya hoorde ik tot 2x toe rappen dat Hightower een belachelijk hoofd heeft enzo...en iedereen pakt Hightower altijd dattie zo dun is en niet uit een grote stad komt enzo. Ik had van Surya gewoon een orginelere aanpakt verwacht. Want ook hij rapte dingen die je tegen een willenkeurig dun/mager persoon kan zeggen. Dus zo heel persoonlijk vond ik dat niet man....en toch heb je sneller de neiging om te lachen of juichen voor iemand die je al kent van tv en shit , das gewoon menselijk weetje..

Hightower kwam aan met: blijf van me stad af , tongwist shit (wat surya vaak doet) en wat veelpleger lines.Surya zegt je bent zo dun , Hightower zegt wat is jou neus groot. Dat is toch net zo persoonlijk als andersom of zie ik dat verkeerd?! was zoiezo een strakke battle...een van de betere die avond!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 22-09-2010 om 18:56:33
Quote:
GDMW34 schreef op 22-09-2010 @ 16:59
Al die billenlikkers van Surya ook altijd....Surya dit Surya dat

Ik vond hem tegen Hightower helemaal niet zo hard , ik had um met al zijn ervaring een stuk harder verwacht en denk zelfs dat het wel een OT had mogen worden. Maar iedereen kent Surya van tv en shit dus kreeg hij bij voorbaat al het voordeel van de twijfel met juichen en jury beslissing kreeg ik het gevoel.

Hightower als je dit leest : Stay up! je shit was mad grappig! Goede battle


gast ej laatste zin maakt het wel erg tegenstrijdig, lijkt het net of je zelf een billenlikker bent
GDMW34 Gepost door GDMW34 op woensdag 22-09-2010 om 19:30:28
Quote:
Bizzy_D schreef op 22-09-2010 @ 18:56
(...)

gast ej laatste zin maakt het wel erg tegenstrijdig, lijkt het net of je zelf een billenlikker bent


gast , ik steek die jongen gewoon een hart onder zijn riem. Dat is toch net ff wat anders man.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 22-09-2010 om 19:40:07
ja en ik zeg dat het tegenstrijdig en billenlikkerig lijkt, noem verder geen feiten op
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op donderdag 23-09-2010 om 07:22:45
Ach een ieder heeft zijn mening!! Ik vond de Battle van Surya en Hightower aardig gelijk op gaan de eerste verse, heel misschien dat Hightower die wel pakte..

De 2e en derde vond ik van Surya beter, want HT ging toen iets minder hard spitten dan in zijn eerste, maar kwam alsnog nice..

Die line van Surya: Je bent lang en dun bestaat slechts uit wat streepjes en wat lijntjes
Ik snap het al, jij bent degene die iedereen tekend tot zijn vijfde

Die was te ziek, ik vind daarom dat Surya HT niet heeft gemurderd maar wel terecht gewonnen heeft..
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op vrijdag 24-09-2010 om 15:45:42
Quote:
GDMW34 schreef op 22-09-2010 @ 18:33
(...)


Tja daar zit zeker wat in man..maaar ook surya hoorde ik tot 2x toe rappen dat Hightower een belachelijk hoofd heeft enzo...en iedereen pakt Hightower altijd dattie zo dun is en niet uit een grote stad komt enzo. Ik had van Surya gewoon een orginelere aanpakt verwacht. Want ook hij rapte dingen die je tegen een willenkeurig dun/mager persoon kan zeggen. Dus zo heel persoonlijk vond ik dat niet man....en toch heb je sneller de neiging om te lachen of juichen voor iemand die je al kent van tv en shit , das gewoon menselijk weetje..

Hightower kwam aan met: blijf van me stad af , tongwist shit (wat surya vaak doet) en wat veelpleger lines.Surya zegt je bent zo dun , Hightower zegt wat is jou neus groot. Dat is toch net zo persoonlijk als andersom of zie ik dat verkeerd?! was zoiezo een strakke battle...een van de betere die avond!


Hightower is toch dun? Dus is de line persoonlijk. Ja, je kan hem tegen andere dunne mensen gebruiken, maar hij blijft persoonlijk. Surya's neus is groot, ook persoonlijk. Maar lines als ; je moeder dit, dat kan je echt tegne IEDEREEN gebruiken. Maar de line; Je bent zo dun.... Kan je niet tegen Riemiks gebruiken ( niks persoonlijks man ) Mja ik dwaal af ik vond Surya persoonlijk doper komen door die personal lines. Hightower kwam trouwens ook heel dope hoor close call shit!
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
GDMW34 Gepost door GDMW34 op vrijdag 24-09-2010 om 16:52:26
Quote:
KannibalTerry schreef op 24-09-2010 @ 15:45
(...)

Hightower is toch dun? Dus is de line persoonlijk. Ja, je kan hem tegen andere dunne mensen gebruiken, maar hij blijft persoonlijk. Surya's neus is groot, ook persoonlijk. Maar lines als ; je moeder dit, dat kan je echt tegne IEDEREEN gebruiken. Maar de line; Je bent zo dun.... Kan je niet tegen Riemiks gebruiken ( niks persoonlijks man ) Mja ik dwaal af ik vond Surya persoonlijk doper komen door die personal lines. Hightower kwam trouwens ook heel dope hoor close call shit!


Ja precies man , dus vond ik dat HT ook wel redelijk wat persoonlijke shit had ,helemaal niks over moeders gehoord ofzo...ik vond het ook een close call.
Gewoon een dope battle! zou graag Hightower vs Huuussuh een keertje zien trouwens!! beetje dezelfde stijl hebben die twee kan heel grappig worden!
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 24-09-2010 om 17:08:37
Quote:
Teh_Jordy schreef op 22-09-2010 @ 13:21
infinity z'n tegenstander kwam niet opdagen dus hij moest alles freestylen. royal-t was een invaller die 10 minuten voren pas besloot te battlen. infinity had natuurlijk kunnen besluiten om niet te battlen maar dat deed ie wel.

jason bourne had ook een andere tegenstander maar die belde 2 dagen voor de battle af. dus hij en ser-g hadden een korte voorbereiding. wat ook wel te zien is

En als je daar staat, dat is een hele andere ervaring dan het rustig vanuit je bureaustoel terug kijken. ik reageer ook wel eens op lines waarvan ik, als ik thuis ben denk van

en dit waren de voorrondes, het kaf moet van het koren gescheiden worden. Voor elke huussuh zijn er 3 akra's

Maar Ser-g heeft bijvoorbeeld wel 3 keer in leiden de summerjam battles gewonnen en infinity heeft ook met veel battle dingen meegedaan, dus ze zijn op basis daarvan geselecteerd. en helaas was hun voorbereiding niet optimaal.



Ok, verklaart wel wat ja. Thanks!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2010 @ 17:08:46 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op vrijdag 24-09-2010 om 17:45:21
Quote:
KannibalTerry schreef op 24-09-2010 @ 15:45
(...)

Hightower is toch dun? Dus is de line persoonlijk. Ja, je kan hem tegen andere dunne mensen gebruiken, maar hij blijft persoonlijk. Surya's neus is groot, ook persoonlijk. Maar lines als ; je moeder dit, dat kan je echt tegne IEDEREEN gebruiken. Maar de line; Je bent zo dun.... Kan je niet tegen Riemiks gebruiken ( niks persoonlijks man ) Mja ik dwaal af ik vond Surya persoonlijk doper komen door die personal lines. Hightower kwam trouwens ook heel dope hoor close call shit!



Hahahha als iemand me in een battle DUN noemt dan lach ik diegene echt uit man eerlijk Al lijkt et me wel grappig ik tegen een dunne pappie en dat ik alleen maar fatjokes op em boss en hij alleen maar skinny jokes haha kan funny shit worden
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 24-09-2010 om 17:57:09
echt SUPER inderdaad
----------------------------------------
beng!
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op zaterdag 25-09-2010 om 12:11:16
@gdmw34: ja misschien dat de 2 a 3 mensen die mij van tv kennen daardoor harder juichen ^_^

ik wist trouwens echt heeeel weinig van hightower en er is ook vrijwel niks over hem te vinden, dus ik vond het nog best een moeielijke klus om dingen over hem te bedenken.. de enige reden dat ik tegen hem ging was eigenlijk omdat excellent dat zo graag wou.

maar mijn volgende battle is tegen riemiks, dan gaan we helemaal all out natuurlijk hehe!

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Straatknaapjes
Gepost door Straatknaapjes op zaterdag 25-09-2010 om 13:06:01
jaaa slopen die bolle
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 25-09-2010 om 13:17:13
Hij zou het leuk vinden als je hem dun noemt Surya. Dan noemt hij ju dik.

Lachen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Straatknaapjes
Gepost door Straatknaapjes op zaterdag 25-09-2010 om 13:18:38
maar dan dik als in heel goed
Supreme
Gepost door Supreme op zaterdag 25-09-2010 om 14:21:56
Ik ken meer dan de helft van de namen niet eens die meedoen.
Vind de meeste battles dan ook niets meer dan: leuk om te zien.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 05-10-2010 om 17:29:18
splash:


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zondag 10-10-2010 om 15:19:17


Gewaagde shit
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 10-10-2010 om 15:51:59
Neeee Rotjoch als jury bij Engelstalige shit? Die gozer kan zelf niet eens één zin uitspreken. Dope battle!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 10-10-2010 om 16:09:52

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 11-10-2010 om 21:25:38
Jezus al die youtubetjaps die lopen zeiken op de jurybeslissing. Negen van de tien keer kunnen ze amper fatsoenlijk nederlands, wat gaan ze dan lopen mekkeren over een engelstalige battle.
Ik vond Pamflit echt duidelijk edgen. Ahab stond zn mannetje, vooral in de eerste ronde kwam ie hard, maar Pamflits vocabulaire is duidelijk veeel groter en mede daardoor zn punchlines ook veel creatiever.
Wel een battle op niveau trouwens, hoger dan het gros van de nederlandstalige tot nu toe.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 21-10-2010 om 14:47:10


deze is echt te pijnlijk
....
voor beiden

stem op die mannetje aan deze kant hierzo hahahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2010 @ 14:49:50 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 21-10-2010 om 15:31:30
Die Dennis had net z'n opa verloren dus hij was nogal van slag..maar hij besloot toch te komen. Domme beslissing.

Het wannabe Amerika gehalte stoort me trouwens ook.
Punchout mc battles man, we goin' crazy right here man.
Praat gewoon Nederlands..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 21-10-2010 om 16:33:13
Quote:
Zjoerd schreef op 21-10-2010 @ 15:31
Het wannabe Amerika Grind Time gehalte stoort me trouwens ook.


Excellent heeft waarschijnlijk al die leuke oneliner-quotes van Kap Kallous en Lush One ingestudeerd.
Vind de crowds,hosting en wijze van stemmen nogal gimmick. Maar Grind Time valt ook niet te evenaren, zeker niet voor Nederland.
Hoop wel dat er wat onbekende lyricisten opstaan door POB en gaan battlen, want op enkele battles na is het echt nog om te huilen.

Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 22-10-2010 om 10:43:21
nvm

-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2010 @ 10:46:24 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 19-11-2010 om 00:08:14
hightower vs surya!


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 19-11-2010 om 02:57:41
jajaaa gekkigheid
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0345 sec.