Index / Muziek / | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
![]() 1. 365 2. Welcome (Gotta Go) 3. Keep Going 4. Oh Girl ft. Ab 5. Deadly Medley ft. Royce da 5'9 and Elzhi 6. Distortion ft. Melanie Rutherford 7. Over Again ft. Monica Blaire 8. Round of Applause 9. Warning 10. Gospel Psychedelic Rock 11. Closed Chapter ft. Denaun Porter release: 14 september Damn die track met elzhi en royce ziek, alleen al voor de beats wordt dit album het checken waard. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
Dope ben benieuwd. Sound the alarm was harddd ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tof! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
whuttt kopenn | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Roooooooooooooooooooyce :+:+:+:+:+:+ Wat is hij een eindbaas zeg, even serieus, halfgod gewoon, alles wat hij doet is stoer, held! edit: ey SBU, waar is mijn mooie emo? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2010 @ 19:55:39 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Join the club Leyla... ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Join the club? Bitch, I'm the leader of the club ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Hij is al een paar dagen geleden gelekt, iemand al gecheckt? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ja. Met elk album wordt hij een betere rapper en dat bewijst hij zeker met deze cd. De beats zijn niet allemaal mijn smaak maar het past wel bij zijn stijl. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Chille cd idd.. ![]() | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Ja precies, lyrically is ie echt gegroeid! Beats zijn ook weer dik in orde, veel live shit, kan ik wel waarderen! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
was niet echt een black milk fan, ben halverwege dit album en vind het dik klinken | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Impressed, kan niks anders zeggen. Net zoals ik dat bij Popular Demand, Caltroit en Tronic was. Heb bijna het hele album als favoriet aangeklikt ^^ [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2010 @ 10:34:36 ] | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Keihard. Wat een lekkere drums heeft hij altijd ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Iemand drop me alsjeblieft die link wat ik vind is dood en ik wil het mad graag horen | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Harde beats, wacke raps van Black zelf. Zijn flow is echt ALTIJD hetzelfde, zou wat meer ruimte moeten geven aan andere rappers op zijn eigen beats. Ga em wel sowieso checken! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
tnx yall, moet zeggen dat ik black op deadly medly harder vond komen dan normaal.. ga em nu ook checken | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Zou hem ook graag willen luisteren. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Damn, hier ben ik ook wel zwaar benieuwd naar, zo gelijk effe checken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2010 @ 22:59:09 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Hook mij dan ook op. Thanks in advance! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
alexmarvel.blog.com | ||
Index / Muziek / |