Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Tampie
Kaasgaaf!
Gepost door Tampie op woensdag 11-07-2001 om 22:00:40
Wisten jullie al dat de OP 11 augustus optreed op festival Zandstock in 't Zand? Dat is dus zo. Zaterdagavond begint Green Lizard om half negen en daarna komt de OP. Dat wordt super. Ojajoh? Ja!!! op www.zandstock.nl lees je er meer van.
Groet Tampie
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-07-2001 om 22:10:46
Genoterd en bijdeze verplaatst naar Uitgaan, Festival en Optredens forum.

Dat is de beste plek om optredens te droppen welke geen 'officiele' meeting zijn.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Tampie
Kaasgaaf!
Gepost door Tampie op woensdag 11-07-2001 om 22:40:14
Bedankt voor het verplaatsen, ik kwam er net te laat achter dat het UFO forum beter was. Excuus.
Gr. Tampie
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-07-2001 om 23:37:17
No Problem, BTW bij deze is de afkorting van het Uitgaan, Festivals en Optreden forum officieel omgezet tot 'UFO' ipv 'UIT'

Why didn't I figure that one out
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 13-07-2001 om 12:53:06
11 Augustus is natuurlijk wel tijdens HAL 2001 (nerd congres). Maar AFAIK gaan daar niet al te veel OIP'ers heen. Iveau wilde wel maar vond het te duur. Ik zal er wel iets over openen in DM.

Je kan je ondertitel trouwens wel in iets anders veranderen dan een festival aankondiging
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Tampie
Kaasgaaf!
Gepost door Tampie op vrijdag 03-08-2001 om 19:37:21
Vind je 25 piek duur voor een concert van OP en Green Lizard? Best schappelijk prijsje lijkt me. Kijk nog maar even op www.zandstock.nl dan ga ik mijn ondertitel even wijzigen.
Ojajoh? Jaa!
Tampie
Kaasgaaf!
Gepost door Tampie op vrijdag 03-08-2001 om 19:41:10
Ondertitel ok? Kaasgaaf dacht ik
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 04-08-2001 om 08:57:59
Hm, kan aan mij liggen, maar ligt de lokatie van dit festival niet een beetje ver van alle openbaar vervoer? Of gaat "iedereen" op een camping in de buurt zitten?
----------------------------------------
Code #404: User not found
Tampie
Kaasgaaf!
Gepost door Tampie op zondag 05-08-2001 om 14:46:47
Het OV is in het algemeen niet al te OK, maar afgezien van dat kun je prima met trein en bus bij Zandstock komen. 's Nachts terug zal het wel lastiger gaan. Een weekendje kamperen is eigenlijk het makkelijkst en ook het leukst. In Callantsoog heb je verschillende leuke campings. Luttikduin, Trekkershonk en Tempelhof bijvoorbeeld. Callassande in Groote Keeten is ook prima.

Maar nog even over de bereikbaarheid van Zandstock ('t Zand): Je neemt de trein naar Schagen en van daar is het 10 minuten met de bus. Lijn 152 gaat tot 18 uur 2 keer per uur via 't Zand naar Callantsoog. Na 18 uur vertrekt de bus om 21 over elk uur. (21:21 is de laatste)
pretendress Gepost door pretendress op woensdag 27-03-2002 om 19:49:41
Echt okeej! Ik wil er ook heen!!!!!!! Maar ja, ik moet maar ff zien hoe het hiero loopt tegen die tijd. Ik ga nu eerst komend weekend naar Paaspop in Schijndel. Ook errug koewl!
Toedellss!
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-03-2002 om 19:50:13
is dit niet van vorig jaar enzo
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 27-03-2002 om 20:27:59
dap spade zei dat je niet oude topics naar boven mocht halen toch blijf je hiermee doorgaan ik en spade zullen stappen ondernemen
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-03-2002 om 21:05:08
t wordt vanzelf wel weer eens augustus ... en kijk eens goed t was niet eens mijn schuld rauf
pretendress Gepost door pretendress op donderdag 28-03-2002 om 10:21:12
*haha* Wat stom! Inderdaad 2001! Echt blond!
----------------------------------------
Love&peace, Marijke.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.