Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Critical Gepost door Critical op maandag 30-08-2010 om 00:15:19
Als ik geld wil overmaken van mijn pokeraccount (dollars) naar mijn rekening (euros), is dat dan verstandig om dat nu te doen? Of is de dollar weer aan het terugkomen en kan ik het dus beter even laten staan totdat ik er wat meer euros voor krijg?

Ben niet zo'n econoom, maar viel me op dat ik erg weinig euro's kreeg voor de dollars die ik over wou maken..
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 30-08-2010 om 00:40:01
Hehe, als iemand het antwoord zeker zou weten dan was hij millionair...
Mijn persoonlijke visie is dat het op kort termijn geen grote sprongen zal maken. Dus wachten met overmaken zal niet veel uitmaken.

Maar ja... het zijn roerige tijden (beetje nieuws en alles schiet weer in het rood/groen) en ik ben geen analist of beursaap (zoek maar op).

* aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 30-08-2010 om 00:41:03
Dollar doet het momenteel geloof ik weer wat beter tov. de Euro. Maar je hoeft op korte termijn denk ik niet te verwachten dat de Euro er echt veel beter voor gaat staan.


Grafiek laat zien dat de Euro de laatste 2 weken weer wat aan het stijgen is tov. de Dollar. Maar dat zal niet lang duren (laatste dagen al weer iets gezakt). Als je het geld kan missen en het om grote bedragen gaat, zou ik gewoon nog wachten. Veel slechter als nu zal het niet meer worden.

Heb je het nodig en gaat het om bedrag onder de €1000,- maakt niet uit wat je doet, het gaan niet om echt veel winst of verlies. (Lees op korte termijn €5,- / €10,- op €1000,-)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 30-08-2010 om 00:47:10
Wie gaat hier ook alweer econometrie doen? Ask him.

Ik ga geen voorspellingen doen of zo, maar ik heb zo het gevoel dat het slechter gaat met de Euro komende tijd. Dit komt vooral doordat het verzet tegen de Euro groeiende uit, vooral uit de richting van Duitsland en ook door de financiele kwesties van de afgelopen tijd van landen rondom de middenlandse zee ( griekenland, spanje, italie ).

Maar wat SBU al zegt, zolang het niet over al te grote bedragen gaat zal het niet zo heel veel uitmaken.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Critical Gepost door Critical op maandag 30-08-2010 om 00:53:33
Oke tof. Als het waarschijnlijk alleen maar beter kan worden laat ik het nog wel ff staan, heb het op dit moment niet hard nodig. Bedankt voor de reacties in elk geval.


----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.