Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | |
Atarax |
Gepost door Atarax op vrijdag 17-09-2010 om 21:02:23 | |
Begin ik over de fouten in jouw bericht? Nee toch? Zwijg dan, bilo.
Best grappig? Als jij dat al grappig vindt, veronderstel ik dat jouw niveau van humor zowat aan mijn enkels ligt...maar dan nog een meter of 2 lager.
Ooit gehoord van de uitspraak 'Errare humanum est' (als ik jou bezig hoor, vermoed ik van niet)? Welja, die is dus even van toepassing geweest. Natuurlijk zou je ook kunnen in discussie treden en argumenteren dat Atarax goddelijk is. Inderdaad, ik zweef ergens tussen het goddelijke en het menselijke in, een soort messias van deze wereld. Onthoud dat!
Hier eindigde de les. U kan 50€ storten op volgend rekeningnummer: 091-0122401-16 |
KingOdin King. |
Gepost door KingOdin op vrijdag 17-09-2010 om 21:14:26 | |
Zijn je ouders misschien neef en nicht en moest jij als kind met de bus naar school? Probeer eerst eens een normaal gesprek te voeren zonder je gebruikelijke nonsens er omheen. Tijd je psychiater te vragen de anti-psychotica een dosering te verhogen... Je zit met je verstand op een buitenaardse wolk.
Ik kan gewoon aan je tekst zien dat je mongool bent. Troost je... Life goes on. Enkelingen onder jullie schoppen het best ver.
Chris Burke ook bekend als Corky:
 |
aprofourz Ojajoh?! |
Gepost door aprofourz op vrijdag 17-09-2010 om 21:16:50 | |
Dames, zullen we ontopic blijven.
Dank u.[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2010 @ 21:53:55 ]
|
Atarax |
Gepost door Atarax op vrijdag 17-09-2010 om 23:41:00 | |
Quote: KingOdin schreef op 17-09-2010 @ 21:14
Zijn je ouders misschien neef en nicht en moest jij als kind met de bus naar school? Probeer eerst eens een normaal gesprek te voeren zonder je gebruikelijke nonsens er omheen. Tijd je psychiater te vragen de anti-psychotica een dosering te verhogen... Je zit met je verstand op een buitenaardse wolk.
Ik kan gewoon aan je tekst zien dat je mongool bent. Troost je... Life goes on. Enkelingen onder jullie schoppen het best ver.
Chris Burke ook bekend als Corky:
( Afbeelding )
Niet doen jongeman. Je zet jezelf voor schut. Al dat walgelijk, tweederangs gescheld maakt me bijna overgeven op m'n Chinese porseleinen kast van 20 000€. Dat zou je toch niet willen hé, lapswans!
Laat me dit duidelijk stellen, Atarax is heftiger dan de orkaan Katrina op vlak van vernederen. Tracht me niet naar de kroon te steken of dit is het begin van het einde!
Atarax heeft gesproken! |
ZiekeGeest |
Gepost door ZiekeGeest op vrijdag 17-09-2010 om 23:48:45 | |
atarax ziet ze vliegen |
Kadee |
Gepost door Kadee op zaterdag 18-09-2010 om 00:09:43 | |
de bekende klap van de spreekwoordelijke molenwiek.... maar idd, artiestennaam daar hebben we het over.
Wil Atarax zich melden bij de slowchat en daar zijn goddelijke verbale uitwerpselen deponeren? dank u![ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2010 @ 00:11:52 ]
|
EProductions Beatbakker |
Gepost door EProductions op zaterdag 18-09-2010 om 04:27:26 | |
Atarax, beter snuif je wat anthrax
|
Schaduw |
Gepost door Schaduw op zaterdag 18-09-2010 om 12:44:36 | |
*zucht* |
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | |