Index / Drop je eigen audio / | |
kdubbelbee kebab |
Gepost door kdubbelbee op zaterdag 04-09-2010 om 16:46:57 | |
---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. |
L2N twezus |
Gepost door L2N op zaterdag 04-09-2010 om 17:04:12 | |
ik hou niet zo van die hiphoprock.. kvind hem wel vet klinken, ik denk als je er van houd dat het een toppertje is
---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla |
kdubbelbee kebab |
Gepost door kdubbelbee op zaterdag 04-09-2010 om 21:36:37 | |
Thnx l2 !
---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. |
L2N twezus |
Gepost door L2N op zaterdag 04-09-2010 om 23:11:41 | |
voor jou altijd broeder
---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla |
kdubbelbee kebab |
Gepost door kdubbelbee op maandag 06-09-2010 om 08:51:50 | |
Laat je maandag goed beginnen met deze.
kdubbelbee kebab |
Gepost door kdubbelbee op dinsdag 07-09-2010 om 21:23:05 | |
Of je woensdag. Niemand die wil checken?!
livio Oldschool |
Gepost door livio op dinsdag 07-09-2010 om 22:11:47 | |
Jawel. Je raps zijn tof, muziek vind ik persoonlijke verschrikkelijk. |
Jos de Boss Jops |
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 07-09-2010 om 23:43:52 | |
Ik vind het wel tof opzig, muziek heeft het alleen net niet allemaal, weet niet of het van jullie zelf is of een instrumental ofzo?
|
kdubbelbee kebab |
Gepost door kdubbelbee op woensdag 08-09-2010 om 09:34:33 | |
Thnx mannen. Instrumental kwamen we idd ergens tegen en wilde is wat anders proberen. Thnx voor t checken!
Index / Drop je eigen audio / | |