Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
kratos
-
Gepost door kratos op zaterdag 04-09-2010 om 19:38:36
Kratos Himself - Beat 01


----------------------------------------
-
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 04-09-2010 om 23:27:51
Relaxte sample,dat offbeat hatje kan rommelig overkomen bij 1.37(bij de gitaar)voorde rest vind ik m wel passen.

Gegroet Penny.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 04-09-2010 om 23:40:16
nee deze klopt niet ouwe dat is echt naar voor rappers, kvind de sample ook helemaal niet mooi geloopt. maja alsnog goodluck
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
kratos
-
Gepost door kratos op zaterdag 04-09-2010 om 23:44:29
Hoezo kan muziek niet kloppen??

En was nooit van plan een rapper hier op te zetten
Voor de rest respecteer ik je mening.

tis zomaar een beatje tussedoor die ik niet hoogstaand vond.
En die ik nergens geschikt vond voor projecten waar ik aan werk op dit moment.

Ap, tnx.
en tja of beat hihat op die plek was ik ook niet tevreden over.
zowiezo moet dat stuk meer power hebben
----------------------------------------
-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 04-09-2010 om 23:49:19
hoor je zelf niet dan? aan het einde van je 8e bar zit die snare zwaar fout waardoor die drum niet chill loopt, dat vindik niet kloppen dus. ik snap wat je bedoeld hoe kan muziek nou niet kloppen, maar als iets niet volgens bepaalde "muziek-wetten"gaat dan klinkt het automatisch kut.

en ik zeg ook niet dat iemand erop moet rappen, tzou die gene ook niet echt goed lukken. Maar je weet toch is geen diss jij dropt je beat hier.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 04-09-2010 om 23:51:28
Ow wacht ik hoor wat je bedoelt,maar dat is geen vreemde plek voor een snare.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2010 @ 23:55:46 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 04-09-2010 om 23:53:55
ja kan ook
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
kratos
-
Gepost door kratos op zaterdag 04-09-2010 om 23:55:10
Muziek klopt altijd of nooit.
Jij vind dit alleen niet mooi.

Tuurlijk hoor ik die snare daar. maar mischien was het de bedoeling.
zodat het voor mij tof klinkt. dan klopt het voor mij wel maar voor jou niet.
Een snare heeft geen vaste plaats in muziek. sterker nog er worden nummers gemaakt zonder snares. klopt dat dan ook niet?

de reden dat ik die snare daar zet is omdat ik weg wil van het standaard 4/4 kick snare kick kick snare ritueel. Dus vanuit die snare daarzo kan iets moois en origineels ontstaan, als ik er over een weekje weer aan ga werken.
----------------------------------------
-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 05-09-2010 om 00:01:28
voor je eerste 2 zinnetjes, lees beter wat ik zeg

"ik snap wat je bedoeld hoe kan muziek nou niet kloppen, maar als iets niet volgens bepaalde "muziek-wetten"gaat dan klinkt het automatisch kut."

Kijk wat wil je mij nou schoolen pappie, je hebt patronen in muziek die aanslaan. en patronen die niet aanslaan.Shit is bewezen(discovery is baas) Op deze manier klopt het gewoon kut hoe kan je met je hoofd in de maat knikken als je shit uit de maat gaat, dan kan je wel weer gaan zeggen van tis niet bedoeld om je hoofd te kunnen knikken enz, maar muziek is gewoon bedoeld om in de maat te blijven, netzoals inkleuren bedoeld is binnen de lijntjes te blijven. Doe gewoon wat met dit en drop geen "niet kloppende beats" meer,mensen zullen blijven zeiken.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
kratos
-
Gepost door kratos op zondag 05-09-2010 om 00:10:40
Jammer, vind je ook een beetje ge ergerd overkomen.

Zowiezo is discovery baas. En ik ken de " wetten "
Vind het alleen appart dat je het net over die snare hebt aangezien dat ontzettend vaak word gedaan binnen de muziek en zo en dus ook binnen die " wetten " zou moeten vallen.
wel grappig dat er over een " tussedoor beat " word gesproken over 1 snare in de hele groove
Wat je trouwens zei over de sample klopt wel dat ie niet lekker loopt. vooral in de intro. Word aan gewerkt


[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2010 @ 00:11:44 ]

----------------------------------------
-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 05-09-2010 om 00:19:04
nee kijk gappie elke keer als de sample zich herhaalt die is toch acht bars? correct me als ik het fout heb weetje maar elke keer bij de laatste van die acht klopt ie niet, ik ken het man kep 1000en beats gekregen en gehoord en gemaakt..ik weet ook wat jij bedoeld, een break, maar die hoort alsnog wel in de goede maat gap. ik kom mischien geergerd over, maar dat valt wel mee, je wil het alleen kloppend praten maar t klopt niet.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
kratos
-
Gepost door kratos op zondag 05-09-2010 om 00:28:11
oke dat je zo overkomt komt dan waarschijnlijk door typen
en ik denk dat je die snare na elke 4 bar bedoeld.
ik bedoel niet zo zeer een break. anders liet ik hem niet zo vaak terug komen.
het is gewoon een groove van 8 bar eigelijk. zo heb ik hem bedoeld en aan het einde van elke 4 bar gewoon iets anders. je kan het ook als een break zien als je het zo opvat.
maar is meer een menings verschil dan denk ik dan iets wat wel of niet klopt.
ben het bijvoorbeeld met je eens over de sample, maar die snare zit wel op maat.
is maby zelfs de enige die ik heb gequantized en heb lopen mieren neuken zodat de sample er achter beetj netjes loopt. zit alleen niet op de 2 maar iets later.


----------------------------------------
-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 05-09-2010 om 00:34:26
nja ok ik wacht op je volgende
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
kratos
-
Gepost door kratos op zondag 05-09-2010 om 00:37:58
Hehe komt goed.
dit is zowiezo niet 1 van mn sterkste beats van de laatste tijd.

----------------------------------------
-
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 05-09-2010 om 02:03:37
Hehe ik kom terug, ik denk aight Kratos Himself heeft 13 dope reacties...

Blijkt het een hele discussie met L2N te zijn
Majesty Gepost door Majesty op zondag 05-09-2010 om 13:25:37
Dat loopje waarmee het begint is idd niet lekker gechopt en die snare is idd ook gewoon off-beat.
Verder vind ik hem wel relax.
----------------------------------------
Majesty Beats
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 05-09-2010 om 14:06:51
Ik snap niet waarom iedereen over die snare zit te zeuren. Die snare zit niet offbeat, het wijkt gewoon even af van het 4/4 ritme, dat hoor je zo vaak in beats..
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 05-09-2010 om 14:08:24
dat dus.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
ZiekeGeest
Gepost door ZiekeGeest op zondag 05-09-2010 om 14:49:29
lekkere beat maar ik ben het met l2 eens, die snare klinkt daar niet chill ook al word dat vaker gedaan.
Snacky Gepost door Snacky op zondag 05-09-2010 om 15:16:19
Beat is chill hoor, maar wat L2 bedoeld is echt een rapper ding.. ik erger me er ook aan, maar een vriend van mij die producer is die boeit het niet (hij zit toevallig naast me)
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Unexplained Gepost door Unexplained op zondag 05-09-2010 om 16:43:58
Ik kan dit soort dingen altijd wel waarderen..

MP3?
kratos
-
Gepost door kratos op zondag 05-09-2010 om 17:07:31
http://www.soundclick.com/kratoscratus
is te downloaden.
----------------------------------------
-
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 05-09-2010 om 17:26:09
Ik vind 'die snare' niet zo lekker, man. Voor de rest is het allemaal wel tof. Ben d'r niet weg van tho'

keep it up
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Unexplained Gepost door Unexplained op zondag 05-09-2010 om 18:02:12
Quote:
kratos schreef op 05-09-2010 @ 17:07
http://www.soundclick.com/kratoscratus
is te downloaden.


Thanks!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.