Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op woensdag 15-09-2010 om 00:27:48
ZiekeGeest
Gepost door ZiekeGeest op woensdag 15-09-2010 om 00:33:51
Is er nou niks beters te melden dan dit soort onzin? Wat een troep weer zeg!
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op woensdag 15-09-2010 om 00:41:33
hahahahahhahahaha jij kan alleen commentaar leveren maar zet jij ff een keer iets online gappie
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 15-09-2010 om 00:49:11
Ik vind 't niet tof.. Je dropt ook veel te snel tracks.
Laat me even wat oprechte feedback geven... ik ben in een aardige bui.

Probeer eens wat meer tijd in je track te steken. Dan met name eerst in je teksten. Er is een Hiphop Tutorial bij de Battle-Topics. Hierin staan technieken als het schrijven met multi's etc. uitgelegd.
Verder gaat je flow vaak offbeat en loopt het in het algemeen niet zo lekker. Probeer daar ook aan te werken. Experimenteer 'es wat met je stem zonder hetgeen te forceren.
Probeer dit eens voor een tijdje lang en je zult merken dat je op een hoger level komt en bezoekers hier ook wat meer de tijd nemen voor je audio.
Ik neem aan dat je dit wel kunt aangezien je al veel tracks dropt.
Steek die energie eens in de voorbereiding.

P'z
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
ZiekeGeest
Gepost door ZiekeGeest op woensdag 15-09-2010 om 01:01:50
Ik weet dat ik niet kan rappen, daarom doe ik het ook niet. Zou ook als stront klinken trouwens.

Jij dropt hier je shit op internet en moet dan niet gaan janken als er kritiek op komt, Dit soort tracks kan ik gewoon niet serieus nemen. Sorry man.
KannibalTerry
Kannibal Records
Gepost door KannibalTerry op woensdag 15-09-2010 om 21:03:26
Misschien moet je ietwat betere kwaliteit leveren. Ik bedoel geluidkwaliteit en kwaliteit van tracks. Ik weet niet op welke hoek je overdag staat, maar bij de namen Pussy Ass Muthafuckaz en bussinesrecords denk ik aan reallifethuzhizzle mainn!!

Misschien moet je proberen met een programma pussy ass muthafuckaz te echo'en zogezegt en niet zelf Poe Poe Poessie ess mottafokka te roepen. Klinkt echt NOT.

Dus verkoop je 9mm en buy van die doekoes een gekke mic a gangsta!
----------------------------------------
Ik ontmaagde je zusje op dr 6e verjaardag
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-09-2010 om 21:22:16
Quote:
BusinessRecords schreef op 15-09-2010 @ 00:41
hahahahahhahahaha jij kan alleen commentaar leveren maar zet jij ff een keer iets online gappie

hahahaha anders geef jij ook eens feedback bij anderen ipv alleen maar filmpjes te droppen zonder een woord er bij te zeggen en toch te verwachten dat mensen uitgebreide feedback gaan geven op jou ding.

Voor wat hoort wat!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.