Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Na zo'n lange tijd kan ik best veel vertellen over medemembers. Maar wat weten jullie van mij na al die tijd? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Turk! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
En dat je tassen verkoopt. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Leyla, voor de helft goed.. half turks ![]() En Aprofourz is mans genoeg! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Behoorlijk weinig. Over 2 maanden kick ik dit topic trouwens voor mezelf. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik weet niks van jou eigenlijk ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja dat wist ik hihi, maar beter half goed dan half fout! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Je vindt Rico een king en Sticks een klootzak. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2010 @ 21:45:07 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
What you know about me ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oldschool | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben hier ook al weer meer dan 5 jaar, tfoe. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, vijf jaar pas. Broekje. ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw | ![]() | ![]() |
Wat interessanter is; wat weet jij van ons dan? | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
ik ben hier bijna 2 jaar ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
En je komt uit Zaandam of ergens daar in de buurt? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Supreme![]() |
![]() | ![]() |
Kom maar op met een beetje geschiedenis over dit forum! Na (volgens mij nog geen) 5 weken aangemeld te zijn ben ik wel nieuwsgierig! ![]() ---------------------------------------- Love will come set me free, i do believe. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, ik dacht 5 jaar dat is lang, maar checkte op mijn profiel en ben zelf ook al ruim 5 jaar geregistreerd hier, time flies! Wie is er nou de langst geregistreerde (serieus actieve) member naast Dap en Spade? Livio? ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
cml is een toepassing! ik ben trouwens ook al bijna 5 jaar hier [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2010 @ 10:14:16 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/user.php?id=30 Limon de eerstvolgende laagste userid die nog wel eens post. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Mwoah, een post in de zes maanden (bij wijze van spreken) vind ik niet echt actief member. Maar dat maakt dus 29 man (27 min jou en spade) die het schip compleet hebben verlaten? ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Dit forum telt 1068687 berichten in 32729 onderwerpen door 13045 gebruikers denk dat er > 30 nog wel meer mensen zijn die nooit meer posten... | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ja dat sowieso natuurlijk, was gewoon benieuwd naar de mensen van de 'eerste lichting' die nog steeds rondhangen ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben de grootste baas hier. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Pff.. Al bijna 8 jaar hier. Userid 282.. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Had het persoonlijk niet verwacht, maar zit hier ook alweer bijna 5 jaar (10 - 02 - 11 is d� datum) Daaayumn. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Dan ben je 9 dagen langer lid dan mij ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Kanonne, zit hier ook al weer 5 jaar.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Laatst gezien: 20-09-2010 Geregistreerd: 23-12-2000 Eigenlijk al langer, maar dat was een heel oud forum dat we gebruikten, daar bestaat geen data meer van. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je niet meer een overzicht van hoe actief de leden zijn. Was eerst wel. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ai ik pas 3.5 jaar, dat valt ook tegen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 20-09-2010 @ 16:46 Heb je niet meer een overzicht van hoe actief de leden zijn. Was eerst wel. Volgens mij heb ik wet stats gemaakt, voor het nieuwe forum, alleen niet geactiveerd. Staan alleen bericht en onderwerp aantallen en percentages in trouwens. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Geregistreerd: 18-11-2004 Whoop whoop, alweer bijna 6 jaar joh ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Geregistreerd: 01-04-2004 Powned swa ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
December pas 5 jaar. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Same here. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
wat is die top 50 posters link ook alweer? | ||
Die is weg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 21-09-2010 @ 13:11 Die is weg Niettus, ik wist alleen niet meer waar ik 'm gelaten had. Maar hier issie. https://forum.nlhiphop.nl/topusers ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Damn, ik sta nog steeds 3e.. Dat had ik niet verwacht, post lang niet zoveel meer als een tijd terug. Gelukkig hijgt Jspr al in mn nek.. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Whaha, aapje ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Replay en ik even veel berichten. Die is grappig. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Helemaal niet. Leugenaar. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben volgende maand hier 5 jaar geregistreerd maar niet echt actief verder. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben vrije vallende in deze, 27e zeg. Ik herinner me de dagen nog dat ik in de bovenste regionen te vinden was. Geregistreerd: 25-11-2003 ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 19-09-2010 @ 23:32 En je komt uit Zaandam of ergens daar in de buurt? Klopt. Scherpe boy! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe 34, die namen daar zijn wel allemaal zo'n beetje uit dezelfde tijd, de meesten posten nu niet zo veel meer volgens mij. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2010 @ 19:51:53 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
43e! woeha! in de top 50. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
godverdomme ik sta op 22 baart me zorgen dat ik uberhaupt in die lijst sta tering staan ook wat dope mensen hoog die niet meer actief zijn zie ik edit: december ook alweer 5jaar een account [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2010 @ 20:58:30 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |