Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 25-09-2010 om 14:24:16
Ik had een idee,

Misschien is het handig om per stad een topic te openen over whats goin on?
Soms is er wel shit, zoals vanavond dub en dwars in simplon, en morgen op grote markt (dacht ik) feestje van plato.
voor die shit open ik geen topic, altough t toch wel nice is om te weten.

dus zeg wat u denkt.
Mvg,
Thomas
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zaterdag 25-09-2010 om 14:29:10
Weet je hoeveel steden er zijn in NL?
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Supreme
Gepost door Supreme op zaterdag 25-09-2010 om 14:32:12
Leuk idee!
Maar ik woon in een stom dorp en kan kiezen tussen 3 steden!

Maar hoe werkt het dan?
Is dit het centrale topic waar alles in moet dat niet topic waardig is maar wel leuk om te weten?
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 25-09-2010 om 14:44:29
ik zie het niet zo thomas ouwe, sorry.. als er meer is binnen een korte termijn (weekend bijvoorbeeld) ga je dus in dat topic van bijvoorbeeld groningen praten over fakkelbrigade hier, dub en dwars daar en techno feestje ook nog

alles door elkaar.. aparte topics handiger denk ik, er is toch al een subforum voor
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 25-09-2010 om 14:49:49
ja snapte..

maar als je nou gewoon de belangrijkste steden pakt, gewoon topic over groningen, amsterdam, rotterdam, zwolle oid. Ik post sneller iets dan dat ik een heel topic maak over kleine dingen zoals k eerder zei, plato feestje oid.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 25-09-2010 om 15:36:43
ik zie het probleem zo niet?

Wat thomas zegt is opzich geen probleem toch? En dat Tiendeveen geen eigen topic heeft is niet erg, gooi je dat lekker onder hoogeveen en Steenderen lekker onder Zutphen. Kleine kut plaatsjes zegt toch niemand iets. En meestal stromen die plaatsjes ook niet zo over van de evenementen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 25-09-2010 om 15:55:15
Ait idd, k maak wel even topic over groningen aan, wie zich geroepen voelt voor andere steden doe het.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0162 sec.