Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op woensdag 13-10-2010 om 07:24:34
bij deze nogmaals de track want mensen vinden het nodig als je terug reageert op reacties van je eigen track om je topic te sluiten maar ja

aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 13-10-2010 om 12:09:03

Gepost door: SBU (Ontwikkelaar / Admin) op dinsdag 12-10-2010 om 18:36:52
ga je zelf ook nog een keer feedback geven enzo? of ga je telkens alleen maar eigen troep dumpen in de verwachting dat je dan feedback voor niks krijgt?

En nogmaals besteed eerst eens wat meer tijd aan je tracks ipv elke dag wacke shit te droppen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2010 @ 12:10:48 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op woensdag 13-10-2010 om 18:30:36
Post hier aub niet meer. Je slaat feedback in de wind. kwaliteit is gewoon kaka.
----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
Jackdeaap
PABLAAAAAAAAAAAW
Gepost door Jackdeaap op donderdag 14-10-2010 om 17:37:50
ik vind je kut.
----------------------------------------
ijerkoffinmycereal
Supreme
Gepost door Supreme op donderdag 14-10-2010 om 17:58:20
Ik moet me hier eigenlijk helemaal niet mee bemoeien.
Maar ik ging net het vorige topic opzoeken van dit en de enige 'feedback' die ik zag staan was dat je andere mensen ook moet feeden op hun tracks.

Ik persoonlijk vind de rest van de reacties in dit topic en het vorige ook niet echt van een hoog niveau.
"Je track is kut" en "Post hier niet meer, Je kwaliteit is kaka".
Is dat feedback geven?

In die 2 maanden dat ik hier rond kijk zie ik sowieso maar 2/3 mensen echt feedback geven.
De rest zijn vrijwel alleen maar reacties zoals hierboven.
Beetje jammer lijkt me zo.

Over het algemeen vind ik dat hier sowieso vaak stoer/bot word gereageerd op postings van anderen.
Maar misschien zie ik dat verkeerd en is dat humor hier.
Maar daar gaat dit topic niet over..

Ohw ik heb je track niet geluisterd, maar misschien dat andere dat nog wel willen doen
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op donderdag 14-10-2010 om 18:14:20
hehe eindelyk iemand met een mindstate volgens mij komt 90% hier uit een dorp ofzo met alleen nederland 1 2 en 3 op de televisie
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-10-2010 om 18:31:37
je kan wel lekker beledigen voor iemand die 0,0 input geeft hier. Wellicht dat je gewoon wat beter je best moet doen. Eerlijk is eerlijk... stem gebruik is kut, weet niet of het dit filmpje is, maar heb er al een paar van je gehoord met het meest afgrijselijke filter over de stem heen. Producties zijn niet hoogstaand.

In plaats van mensen afzeiken omdat ze je ' muziek' niks vinden, kan je ook je tijd investeren in betere muziek te maken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op donderdag 14-10-2010 om 22:20:22
je maakt meer tracks dan ik in die tijd kan poepen.
en dat zegt wat ...
je moet eerst tijd besteden in je teksten en opnames,
anders klinkt het allemaal slecht
als je er meer werk in steekt dan is het al een stuk beter.

de kut comments die je krijgt is omdat het heel gangster moet klinken volgens mij ,maar dat breng je met zoŽn track niet echt over.
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.