Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
freshlevel Gepost door freshlevel op woensdag 27-10-2010 om 11:34:19
Nash Murda Ft. Lucks - Het Is Aan


De single is opgenomen in samenwerking met de nieuwste aanwinst van het Fresh Level Entertainment-label, Lucks. De finalist van de Nederlandse en Belgische talentenjacht 'So you think you can dance' finalist Virgil laat in de videoclip van 'Het is Aan' zijn danskunsten zien.

Nash Murda zelf is enthousiast over 'Het is aan': 'het nummer is een lekkere party track met een uptempo dance/dancehall beat. Dankzij dit soort producties ben ik verder gegroeid als artiest. Met dit nummer laat ik een andere kant van mezelf zien. Ik zit in een proces en word steeds meer de muzikant die ik wil zijn.'

Nash Murda stond eerder in de spotlights met zijn singles 'Spuiten en slikken',
'Werkelijkheid', 'Zogenaamd vroom' en 'Ochtend traditie'. 'Het is Aan' is de 2e single van zijn EP Zogenaamd Vroom.
De regie van de videoclip lag in handen van IMG in samenwerking met Freshlevel entertainment.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van Nash Murda, www.nashmurda.com

www.twitter.com/NashMurda

www.nashmurda.hyves.nl

Mail: freshlevelent@gmail.com

KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op woensdag 27-10-2010 om 18:23:35
wat een vreselijk kkrefrein.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.