Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 12-07-2001 om 01:48:08
Ik baal een beetje van een aantal dingen... Zoals jullie weten is de OIP pagina pas geleden (1 maand ondertussen) geheel gerestyled. Hierbij heb ik een aantal naar mij leek leuke opties ingebouwd. Men kan nieuws lezen, maar kan dat ook zelf submitten zodat ik het toe kan voegen... Ik heb hier helemaal een nieuws submit voor zitten maken, veel pijn en moeite gedaan om nieuws systeem in de pagina te maken waar je ook kon reageren op het nieuws. Nu na een maand (iets meer) is er nog geen enkel nieuws berichtje uit de muziek wereld gesubmit. Er zijn een paar reviews gesubmit (meeste na veel gezeur door mij) en een aantal optredens. That's it. ZELFS het nieuws van Herman Brood is niet gesubmit... Dat is toch iets wat nog al 'schokkend' was voor heel de muziek wereld en meer.

Ik heb gewoon simpel weg niet de tijd (en de wil) om het forum te updaten, modereren faq's te schrijven en de pagina bij te werken en bugs te fixen en weet ik veel wat meer. Om dan ook nog is te kijken of er iets gebeurd is in het muziek / nederhop wereldje. Ik kom naast mijn stage (die gelukkig nu afgelopen is) nouwlijks toe aan nieuws wil ik ook nog met de OIP pagina en het forum bezig. Ik lees hoogst zelden kranten, kijk nouwlijks TV en surf al zeker niet meer de nieuws sites af of sites waar ik hiphop/ nederhop nieuws kan vinden. Puur en alleen omdat ik er niet de tijd voor heb, of deze er niet ook nog aan wil besteden.

Dit is voor mij een (ondertussen uit de handgelopen) hobby. Maar wel een die mij zogoed als al mijn vrijetijd kost. Als 'jullie' geen nieuws of reviews of concerten submitten gaat de OIP pagina al heel gauw saai worden. Ik heb het idee dat ik de laatste tijd gewoon weer voor niks bezig ben.

Gelukkig begint het forum nu een beetje te lopen, daar ben ik best blij mee. Want dat verwachte ik ondertussen niet meer. Er is op dit moment een vrijgrote update in progress die eind augustus begin september plaats zal vinden. Dat zal hopelijk voorlopig de laatste zijn.

Ik heb maar 1 simpel vraagje. Als je nieuws tegenkomt? Submit het gewoon via de frontpage. Gelijk onder de poll staat stukjes over submits. Het is niet zo moeilijk. De vet gedrukte link aan klikken. Formpje invullen en verzenden. Ik krijg um in me mailbox. En post um zo gauw ik een mailcheck doe. Op deze manier blijft de frontpage nog een beetje intressant. En heb ik al het werkt niet voor niks gedaan.

Mocht iemand mij nou heel zielig vinden, en denken van ik wil best wel kijken of ik nieuws kan plaatsen. Of als je regelmatig een review wilt schrijven oid. mail mij dan even op SpadeAce@osdorpinternetposse.nl ovv. Frontpage. Dan neem ik ASAP contact met je op over hoe wie wat waar je wilt en hoe jou bedoelingen in de OIP pagina passen. Hierbij zijn nieuwe ideeen uiteraard ook welkom. Nieuwe/Extra mensen voor de voorpagina zijn altijd welkom en halen mij een hoop extra werk uithanden.

Het gaat hierbij dus alleen om mensen die binnengekomen nieuws, reviews of concerten plaatsen. Het schrijven van PHP pagina's zoals de foto pagina's (waar ik dus NOG geen tijd voor heb) ed. Blijf ik gewoon zelf doen.

Zow einde van me geklaag voorlopig...

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 17-07-2001 om 00:13:39
Nah zoveel kan het men dus schelen wat er met de OIP pagina gebeurd ? Misschien dan maar geen geld meer in investeren Dapozza ? Since no one cares...

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 02-08-2001 om 17:35:23
ik irriteer me aan het bovenste berichtje....deze is veeeeeeeeeeels te lang.
Ik kan me concentratie er niet bij houden en moet dus steeds weer opnieuw lezen anders weet ik niet wat ik lees.
Is er ergens een samenvatting te verkrijgen?
----------------------------------------
#$%
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 02-08-2001 om 17:43:54
Quote:

ik irriteer me aan het bovenste berichtje....deze is veeeeeeeeeeels te lang.
Ik kan me concentratie er niet bij houden en moet dus steeds weer opnieuw lezen anders weet ik niet wat ik lees.
Is er ergens een samenvatting te verkrijgen?



Als we mensen gaan lopen dissen hiero dan kan ik ook nog wel ff beginnen.

Gedraag je voortaan.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 02-08-2001 om 18:46:22
Yormaster schreef:
> ik irriteer me aan het bovenste berichtje....deze is veeeeeeeeeeels te lang.
> Ik kan me concentratie er niet bij houden en moet dus steeds weer opnieuw lezen anders weet ik niet wat ik lees.
> Is er ergens een samenvatting te verkrijgen?

Ik zou zeggen probeer wat aan je concentratie problemen te doen. Als je al problemen hebt met een beetje tekst, hoe moet het dan wel niet gaan als je je arbeidscontract moet door lezen... Hoewel, je kan ook eeuwig werkloos blijven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.