Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Anubis2140 Gepost door Anubis2140 op dinsdag 13-04-2004 om 21:19:48
In Frankrijk en Duitsland zitten ook nog veel Dope Mc's, bv IAM uit Marseille, die gasten hebben ECHT talent.

Enne wat Eminem betreft, betwijfel ik het of hij als zwarte ook zonne hype veroorzaakt had...maar inderdaad die gast kan serieus de mic in vuur en vlam steken, wat betreft zijn beatproduties vinnek da ze soms op elkaar lijken of toch al te duidelijk zijn stempel dragen. Check bv "Lose your self" van Em zelf en het voor Jay-Z geproducete "Moment of clarity" (pas op dit liedje is echt krachtig hoor) en het voor Nas geproducete "The cross"
Maar opt einde van de dag is hij een fanstastische Mc en zeker geen slechte producer, ma diegene die zegt dat hij het beste is wat hip hop te bieden heeft, kent er echt niks van!
Peace!!!
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 13-04-2004 om 21:46:36
dat hoor je mij ook niet zeggen ik vind hem superr maar het is niet de beste. ik heb een lijstje die ik bter vind. wat je zegt over zijn kleur is volkomen waar. als hij donker zou zijn had hij het nooit zo ver geschopt
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 13-04-2004 om 21:50:32
waarom denken jullie dat 'de beste' allemaal voor iedereen gelijk moet zijn. Het is ook een kwestie van smaak. Kijk als je eminem zijn stijl digt, vind je hem snel 'de beste'. Objectief kijken zonder persoonlijke voorkeur kan niemand.
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 13-04-2004 om 21:55:32
Quote:
dap schreef op 13-04-2004 @ 21:50:32
waarom denken jullie dat 'de beste' allemaal voor iedereen gelijk moet zijn. Het is ook een kwestie van smaak. Kijk als je eminem zijn stijl digt, vind je hem snel 'de beste'. Objectief kijken zonder persoonlijke voorkeur kan niemand.


kijk dat is de visie ieder zn eigen smaak en dat moet respecteer ik
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op donderdag 15-04-2004 om 12:29:46
Quote:
Darnold schreef op 13-04-2004 @ 21:46:36
dat hoor je mij ook niet zeggen ik vind hem superr maar het is niet de beste. ik heb een lijstje die ik bter vind. wat je zegt over zijn kleur is volkomen waar. als hij donker zou zijn had hij het nooit zo ver geschopt


wat LUL JIJ NOU!

Quotearnold schreef op 11-04-2004 @ 20:12:42
Eminem mag dan wel commercieel zijn maar hij is niet te evenaren.
die gene die dat wil doen moet nog geboren worden.

je spreekt jezelf gewoon tegen!!!!!!!!!

johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op donderdag 15-04-2004 om 12:31:26
Quote:
Anubis2140 schreef op 13-04-2004 @ 21:19:48
In Frankrijk en Duitsland zitten ook nog veel Dope Mc's, bv IAM uit Marseille, die gasten hebben ECHT talent.

Enne wat Eminem betreft, betwijfel ik het of hij als zwarte ook zonne hype veroorzaakt had...maar inderdaad die gast kan serieus de mic in vuur en vlam steken, wat betreft zijn beatproduties vinnek da ze soms op elkaar lijken of toch al te duidelijk zijn stempel dragen. Check bv "Lose your self" van Em zelf en het voor Jay-Z geproducete "Moment of clarity" (pas op dit liedje is echt krachtig hoor) en het voor Nas geproducete "The cross"
Maar opt einde van de dag is hij een fanstastische Mc en zeker geen slechte producer, ma diegene die zegt dat hij het beste is wat hip hop te bieden heeft, kent er echt niks van!
Peace!!!


1 ding ; THe Cross was ZWAAR ammateuristisch geproduced
sorry hoor maar die was echt droog!!!
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op donderdag 15-04-2004 om 16:28:44
Quote:
johndoe schreef op 15-04-2004 @ 12:29:46
[...]

wat LUL JIJ NOU!

Quotearnold schreef op 11-04-2004 @ 20:12:42
Eminem mag dan wel commercieel zijn maar hij is niet te evenaren.
die gene die dat wil doen moet nog geboren worden.

je spreekt jezelf gewoon tegen!!!!!!!!!



van de commerciele is het veruit de beste maar ik heb een lijstje underground die bter zijn of gwoon lui die minder commercieel zijn dan em. SNAPPIE????
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-04-2004 om 16:30:16
fuck dat hokjes gedoe van commercieel en niet commercieel. Eminem heeft echt wel skills (heb het niet over dat je het goed vind of niet). Eminem heeft gewoon slim gedaan door EN goede muziek te maken EN een goede boterham te verdienen.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-04-2004 om 17:43:30
hehe idd een zeer goeie boterham wel te verstaan
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 18-04-2004 om 16:32:34
He dap had gelijk niet voor iedereen is een iemand de beste, het gaat er om waar je zelf van houdt. Maar em is wel ok. Maar je kunt toch gewoon zijn muziek luisteren en ook nog andere checken. Ik bedoel ik download ook zo'n beetje alle hiphop shit die ik vind. Als het vet is luister ik het gewoon. Maar wat is nou commercieel, als je begint als artiest maak je je muziek maar als je er dan geld voor kan krijgen ben je toch gek als je dat niet zou doen. Daar doen ook veel artiesten het voor ze zijn op zoek naar een beter bestaan dan dope dealen en beschoten worden en rap helpt hun daarbij.
johndoe
Vigilante Sydicate
Gepost door johndoe op zondag 25-04-2004 om 12:37:31
dat is waar alleen geld dat niet voor Eminem
tenminste hij was geen dealer en nooit voor zoiets in de gevangenis gezeten ofzo
maar een beter bestaan wilde hij ook wel, dat wel
PhoeniX
I'm worth a million of you......
Gepost door PhoeniX op dinsdag 04-05-2004 om 01:38:01
PFFFFFFFFFF
Doe moeilijk..........ik vertelde alleen dat Em een nieuw album kreeg, van D12 World heb ik nix gezegd (en dat album ZUIGT BIGTIME)

Yo, doe mij ook maar Tupac, liever dan Eminem, maar Eminem die rapt nog up-to-date, if y'all get me. Dus waarom moeilijk doen, als iedereen leuk vind wat ie leuk WILT vinden. Ik bedoel:
Ga naar Tupac luisteren als je wilt horen hoe ie terugkeert uit de dood, en dan verteld dat zijn vader bijna stikt in de rook als hij Pac verteld niet te gaan roken (Ghost) en ga naar Eminem luisteren als je weeris de pest in je moeder hebt!
Er word van Tupac ook gezegd dat de helft van zijn shit verzonnen is hoor! Nu geloof ik daar weer geen zak van, maar het is maar een voorbeeld van hoe goedgelovig mensen zijn.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.