Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
HowDaWow
Gepost door HowDaWow op vrijdag 29-10-2010 om 21:23:37
wat vind je hiervan?

Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op vrijdag 29-10-2010 om 23:00:51
Intro: Toffe beat

Couplet: Jammer van de vocalen, die zitten totaal niet in de zelfde ruimte als waar de beat zich afspeelt.

Tip: je kunt (zou moeten) proberen de vocalen te dubbelen, beetje pannen er mee.
Het klinkt nemaleijk alsof het wel met een oke microfoon is opgenomen.
Het lijkt nu een beetje alsof je de beat hoort met goede boxen en de vocalen met i-pod oordopjes. Nu ik dit zeg mag er ook wat ge-eq-ed worden aan de vocalen.
(stel je doet vocalen in 3 sporen, 1 links, 1 midden, 1 rechts en je gaat dan met eq's spelen)

Zelf ken ik de beat niet, maar hieraan te horen neem ik aan dat jullie een instrumental hebben gefixed ergens en daar over heen gegaan zijn.
Mocht dit niet het geval zijn probeer je reverb op de vocals iets groter te zetten (de reverb ruimte, maar let op: houd de reverb time laag (of juist hoog.... voor een "LL Cool J- I Need Love" effect. Speel er maar mee...)

Verder zou er wat compressie op vocalen kunnen, maar dit zou je al enig sinds levelen door ze te dubbelen en te pannen.

Ik zeg dit alleen omdatik het wel kwaliteit vind hebben.

Zodoende eindig ik positief

Groet,

Camille


Edit: ik hoor hier en daar wel een dubbel van de vocals, maar de main-mid vox staan dan wel heel dominant.
Daar kun je nog mee spelen.

keep it going!! I like it!

En wie weet nemen we ooit samen wat op =)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2010 @ 23:10:48 ]
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op zaterdag 30-10-2010 om 00:10:04
Ik wilde dit ff editen maar begon per ongeluk een nieuwe... helaas...

Rapper:

Lekkere stem, jammere flow in het eerste gedeelte, zijn tweede piece is beter.
(jammer in de zin dat ik het je het tweede zo veel beter hoor flowen)
Waar komen jullie vandaan als ik vragen mag?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2010 @ 00:11:48 ]
HowDaWow
Gepost door HowDaWow op zondag 31-10-2010 om 15:59:17
het is niet van mijzelf,het is van een vriend van me die in amerika woont.

ik hadt em beloofd om het op een paar sites te posten voor feedbacks
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0053 sec.