Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 30-10-2010 om 01:42:28
nieuwe track waar ik mee bezig ben,
dit keer een hip hop track met heel veel G-funk invloeden met veel synth en een realistische drumkit....alles is ook uit de hand gespeeld en gedrumd zonder quantizing etc....

ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
ik kan hem langer maken maar ik denk dat ie dan misschien gaat vervelen hehe




geinspireerd door pimps en dam funk

leun achterover tot je naar achter valt
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op zaterdag 30-10-2010 om 02:48:20
Het is ZOOOOO jammer dat iederreen zo simpel aan doet, come on put some soul in int
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 30-10-2010 om 12:44:27
Ik vind het wel een leuke track,alleen jammer dat je de hihats niet door laat lopen voor de drive,die mist nu.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 30-10-2010 om 14:44:17
Quote:
Vitamine_C schreef op 30-10-2010 @ 02:48
Het is ZOOOOO jammer dat iederreen zo simpel aan doet, come on put some soul in int


hehe, echt de eerste keer dat ik deze commentaar krijg, want normaal maak ik allemaal ingewikkelde complexe shit, maar zo simpel is ie toch niet?

eey ik snap wat je bedoeld met de hats, ik had het eerst gebrobeerd maar om een 1 of andere reden klonken die hats solo niet zo lekker, thx voor de feedback
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.