Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 06-03-2007 @ 14:26 gaan jullie nu serieus treuren om die losers? word ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Vandaag Snoop Dogg! 22.30! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
snoop is te grappig en te chill haha | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Snoop Dogg was relax bij Jensen.. alleen die Jensen is zon idioot.. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 30-03-2007 @ 12:43 Snoop Dogg was relax bij Jensen.. alleen die Jensen is zon idioot.. Komt vanavond toch pas?? ![]() | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het gisteren toch echt gezien.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond herhaling, was gister... | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Ahja okee mijn fout, excuses | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
17:40 herhaling op rtl5, zag ik net ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Diek Weurd |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 30-03-2007 @ 12:43 Snoop Dogg was relax bij Jensen.. alleen die Jensen is zon idioot.. Weurd | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Die Jensen is niet meer grappig... beetje geforceerd. Beter bleef de show bij eenmaal in de week.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 06-03-2007 @ 10:19 ik mis jan paparazzi ![]() die man is brilliant Quote: Özcan schreef op 30-03-2007 @ 14:28 Die Jensen is niet meer grappig... beetje geforceerd. Beter bleef de show bij eenmaal in de week.. woord ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
hehe herhaling is begonnen. ---------------------------------------- Zwolle | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
veel te serieus gesprek ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
valt best mee hoor in het begin is het best veel geouwehoer maar later word het wat serieuser. Vond het best vermakelijk en die snoop is best een goeie kerel. Had daar best bij willen zijn toen die vroeg van heeft iemand in het publiek nog wat wiet voor me. Was meteen naar beneden gegaan![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2007 @ 18:13:42 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb t weer gemist ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
life of a bastard No, life of a boss.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Jensen zegt eerst bosstert ofzo, niet basterd. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik verstond bastard, maar verder niet heel belangrijk. Helemaal niet zelfs.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Vond ut trouwens een dope aflevering, jammer van het publiek dat om alles helemaal stuk gaat | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ook een keer bij zo'n show van Jensen geweest. Als je daar bent krijg je eerst een uur instructies over wanneer je moet lachen en moet klappen enzo. Er staan aan de zeikant gewoon mensen die aangeven wanneer er gelachen moet worden. En veel mensen luisteren hier dus ook naar. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
klapvee heet dat ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
En als je dat niet doet? ---------------------------------------- Zwolle | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
komt jensen je persoonlijk klappen | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Catman! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Nu RTL5, herhaling van Jensen met snoop dogg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
een siamese tweeling, kijken! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Lijkt me lastig [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2007 @ 22:46:31 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
waaazig | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat die pratende een man was ![]() Heel vaag, die andere ziet er ook niet zo blij uit | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
mijn god Hilbrand Nawijn die gaat jumpstylen straks bij jensen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil zoiets niet zien. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee inderdaad, goed dat je het zegt, dan hoef ik hem daarom niet aan te zetten. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
morgen iedereen kkhard kijken alle ateam fans want dan komen murdock en face op de bank ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
BA niet? ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
echt wat slecht haha | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 10-05-2007 @ 22:34 morgen iedereen kkhard kijken alle ateam fans want dan komen murdock en face op de bank ![]() hell moederneuker yea dat ik dat ga zien ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ja man, BA........... knock out in het vliegtuig zeker ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 10-05-2007 @ 23:03 Ja man, BA........... knock out in het vliegtuig zeker ![]() ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wibi is een homo ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
Hilbrant nawijn ging jumpstylen, hahahaha.. Jensen is een beetje de enigste amerikaanse tv show in NL top ---------------------------------------- O.G. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 10-05-2007 @ 22:35 BA niet? ![]() ba is nu een televisie dominee, hij was een keer in zon programma waarbij ze voor arme mensen een huis gaan (ver)bouwen op net 5 geloof ik, die is ook oud geworden, tering ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wat deed jensen toch flauw met die hilbrand man, heletijd belachlijk maken, als die man het leuk vind laat hem toch, hij weet vast zelf ook wel dat het slecht is, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ja inderdaad, ik had gister ook een stukje gezien, echt té nep die lach, irritant | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nu. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hier, zo kan iedereen het zien. nawijn op de beat! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Je ziet em ook denken. "Shit.. Hoe kon ik toegzeggen hier aan mee te doen.." ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is dan een politicus geweest, Absurd eigenlijk. ---------------------------------------- Days to come | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Sjah.. je moet toch íets om hip over te komen? | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe zielig ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |