Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op vrijdag 05-11-2010 om 19:50:29


Deel 1 vond ik erg dope, dus verwacht hier stiekem toch wel veel van.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 11-11-2010 om 14:14:24

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 06-12-2010 om 21:42:07
Ik vind hem nice.
Anders dan deel 1, maar toch nice

Take em to war, Father time, On the double, Any girl, I dont deserve you en Sooner or later zijn toch wel heel lekkere platen..
Ik vind 't wel een lekker album, alleen jammer dat de bonus tracks alleen bij itunes zijn en niet op de cd zelf, dat vind ik wel een tegenvaller.





[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2010 @ 21:42:57 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 07-12-2010 om 01:04:34
Ik vind hem ronduit kut. Beats zijn allemaal van dezelfde orde, en ik vind Lloyd Banks een rapper die in zn eentje gaat vervelen en op featurings 9 van de 10 keer outshined wordt.
Maar ik snap best dat de tienermeisjes in de clubs hier week van worden.
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 07-12-2010 om 03:14:58
Een heel stuk beter dan zijn tweede album
Op deze staan best wel weer een stel sterke nummers op

(die incl. Eminem)
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.