Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op vrijdag 19-11-2010 om 20:11:38


Hierbij alvast een voorproefje van de mixtape, die in de maak is.
En ook bij deze is alle feedback van harte welkom positief/negatief.
Ik hoop dat er mensen zijn die hem dope vinden, en ik hoop dat er mensen zijn die iets aan de boodschap hebben om hun hoofd omhoog te houden en vol te houden en hun dromen te verwezenlijken.

BUSINESSRECORDS!!

BLESS!!

Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 19-11-2010 om 20:21:41
Als ik jouw was zou ik nog flink door oefenen, het klinkt op z'n zachts gezegd amateuristisch, daarmee doel ik op ten eerste je mix (die er niet is) je stemgebruik, het rijm level (kom op, dit is sinterklaas gedichten level) en bovenal de geluidskwaliteit.

Maar je moet niet denken dat ik je probeer te focken, ik probeer je gewoon te behoeden van een fout, want je zal niet de eerste zijn die denkt dat ie hard is en jaren later hoofdschuddend terug luistert naar iets waarvan die denkt dat ie het beter nooit had uitgebracht.

Ik weet niet of het je doel is om hier je beroep van te maken, of dat je het voor de lol doet, maar als het eerste het geval is zou ik minimaal nog 2/3 jaar door oefenen, want dit is (nog) niks.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op vrijdag 19-11-2010 om 20:24:46
Ok bedankt voor je feedback ook deze track is nog niet afgemasterd en afgemixt dus geluidskwaliteit daar heb je zeker gelijk in.
En dat van sinterklaasrijms ja ok dat is jou mening iedereen ze eigen styl en smaak.
Maar we zijn der mee bezig nog als hobby maar willen wel uit komen binnenkort.

BusinessRecords!

Bless!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-11-2010 om 21:28:43
kennelijk word er bij jullie nooit its afgemixt en gemasterd dat is bij alles wat je dropt een excuus. Wellicht is het gewoon slim eerst alles netjes te maken en dan pas te droppen?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zaterdag 20-11-2010 om 12:47:06
Ok daar heb je nu gelijk in omdat we ook nog bezig zijn in de opbouw.
En ik bezig was om een goede studio en goede producers te vinden om complete tracks te kunnen releasen.
Maar vanaf nu zal je geen ongemixte of niet gemasterde tracks gaan horen.
Vanaf binnekort is het alleen kwaliteit.

BusinessRecords
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 20-11-2010 om 14:11:32
Kijk, tuurlijk heb je stijl en smaak, maar het gebruik van multies is het aantonen van skills, en ik hoor alleen eindrijm volgens mij, vandaar.

Bovendien is het laten mixen en masteren echt duur (als je het goed wil laten doen) maar ja met een naam als BusinessRecords mag geld geen probleem zijn heh

Je zult zelf gaan merken dat het langste proces van een tape maken, het mixen is, het duurt gewoon lang om de juiste balans te vinden tussen je stem, de beat, volumes van alle geluiden, de ruimte in je mix, en de backing vocals, je moet daar een oor voor ontwikkelen en dat gaat je niet lukken binnen een maandje tijd
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zaterdag 20-11-2010 om 14:19:28
Ok Ja ik begrijp je volkomen daarom heb ik nu een paar producers gevonden die al bijna 20 jaar in het vak zitten en die daar oor naar hebben want blijkbaar heb ik dat zelf niet

Maar ja binnenkort als het zover is drop ik wel wat en dan kunnen jullie je mening weer geven in iedergeval bedankt voor de feedback!

BusinessRecords
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.