Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
A_PART Gepost door A_PART op maandag 22-11-2010 om 22:53:28
nieuwe track waar ik mee bezig ben, heb dit keer echt van alles gesampled. En ik vond het klinken als een soort van mars door een metal fabriek, vraag me niet hoe ik daarop kom luister maar gewoon

ik wilde hem eigenlijk nog wat beter mixen voordat ik hem ging uploaden maar af en toe heeft dat rauwe ook wel zijn charme:



ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op dinsdag 23-11-2010 om 19:05:59
Vet, zolang je het rauwe er niet uit mixt maar de sound quality alleen maar verbetert is er geen punt toch?
Zou het wel een kansje geven, alleen maar omdat ik het tof vind klinken.

Gr Camille.


Ps. Snap wat je bedoelt met ijzer fabriek, doet mij een beetje denken aan bv. Lord of the rings, waar al die wezens staan te smeden en shit.

hard
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-11-2010 @ 19:07:34 ]
A_PART Gepost door A_PART op zondag 05-12-2010 om 16:13:46
Quote:
Vitamine_C schreef op 23-11-2010 @ 19:05
Vet, zolang je het rauwe er niet uit mixt maar de sound quality alleen maar verbetert is er geen punt toch?
Zou het wel een kansje geven, alleen maar omdat ik het tof vind klinken.

Gr Camille.


Ps. Snap wat je bedoelt met ijzer fabriek, doet mij een beetje denken aan bv. Lord of the rings, waar al die wezens staan te smeden en shit.

hard


dat dat gevoel kreeg ik er ook bij, zijn er nog meer mensen met feedback?
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op zondag 05-12-2010 om 23:33:39
tja :/
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 06-12-2010 om 01:05:34
Ik hou wel van die triphopish beats,lekker zwaar.
Mooi klinkende strings.
Beat samples van plaat?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
A_PART Gepost door A_PART op maandag 06-12-2010 om 09:34:45
ja de percussie en slagwerk komt vooral van een soundeffects LP waar echt toffe dingen op staan, de strings komen van kontakt en de bass is een vocal en sax in 1 maar heel laag gepitched
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.