Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Johanneke Gepost door Johanneke op donderdag 02-12-2010 om 15:51:12
Schrijf je nu in voor Wanted, de Amsterdamse R&B en hiphop competitie.
Wanted bestaat uit drie Talent Shows op dinsdag 1 (Bitterzoet), woensdag 2 (Panama) en dinsdag 8 maart (Winston Kingdom). De Talent Show in Winston Kingdom wordt gevolgd door een editie van Live on the Low. De finale, Most Wanted - the Final Showcase is op vrijdag 8 april in de Melkweg (Oude Zaal).

Inschrijven voor Wanted kan tot dinsdag 1 februari via het online inschrijfformulier op www.grap.net.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 02-12-2010 om 17:40:10
Ah lieve Johanneke! Ik vind je nog steeds een lekker ding. Jammer dat je per definitie niet op donkere jongens valt....Je weet niet wat je mist
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 03-12-2010 om 00:11:34
dax wil niet meer mee doen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Sadar
Gepost door Sadar op vrijdag 03-12-2010 om 00:31:50
Valt ze niet op donkere jongens? Dan wat dax zegt, je weet niet wat je mist
----------------------------------------
son get wrec
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 03-12-2010 om 01:59:02
Ofni fwjaka sadar mi doggie
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op vrijdag 03-12-2010 om 17:34:00
Als Johanneke nou eens de hoofdprijs was zou ik me wel inschrijven Eigenlijk.....De meeste jongens vonden het een lelijke sma, misschien vind ik haar alleen aantrekkelijk omdat ik haar wou laten ervaren hoe een vrouw behandeld moet worden. Beetje zelfde idee als een arme een dag rijk te maken, of andersom. Is altijd lachen iemand uit zijn referentiekader te halen en mooie kanten van het leven te laten zien waar ze nooit over nagedacht hebben
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2010 @ 17:40:21 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.