Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 06-12-2010 om 01:47:04
Wie bespeelt hier nog een echt instrument, en zo ja, wat en hoelang.

K ben vroeger begonnen met tuba, daarna overgestapt op saxofoon. Dat heb ik iets van 4 jaar gespeeld. Ding staat hier nu weg te roesten.
Ben van plan om morgen een nieuw rietje te halen en de draad weer op te pakken.

Technische shit is wel leuk, en rappen ook heus, maar feeling bij een echt instrument is onvervangbaar in mijn ogen.

brand los.
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op maandag 06-12-2010 om 10:26:29
Ik speel een beetje gitaar, heb hier een Martin D28 uit 1968. En ik heb nog 3 ukuleles, hehe. grappige dingetjes. Kan er wel behoorlijk goed op spelen, is makkelijk op te pakken en t klinkt leuk .
----------------------------------------
Hart van Gout
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 06-12-2010 om 11:42:23
Gitaar, sinds kort en nog veel te weinig gedaan. Ik ga nu even snel ontbijten en dan weer een stuk lezen in "gitaarspelen voor dummies".

Maatje van me heeft een mondharmonica Thomas, volgens mij kan dat best een grappige combo worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2010 @ 11:42:45 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 06-12-2010 om 12:20:46
yeah is toffe combi inderdaad.. Ik ken nog wel een drummert, kijken of we binnenkort wat neer kunnen zetten.
en lg, een ukule, echt nog nooit van gehoord. ff gegoogled, shit ziet er grappig uit. Kan je wat laten horen?
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 06-12-2010 om 12:27:28
Check IZ



binnenkort denk ik niet, eerst maar eens een beetje leren hehe.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2010 @ 12:27:49 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op maandag 06-12-2010 om 16:00:27
Quote:
Thomas schreef op 06-12-2010 @ 12:20
yeah is toffe combi inderdaad.. Ik ken nog wel een drummert, kijken of we binnenkort wat neer kunnen zetten.
en lg, een ukule, echt nog nooit van gehoord. ff gegoogled, shit ziet er grappig uit. Kan je wat laten horen?



Deze dude is wel ziek pro.


----------------------------------------
Hart van Gout
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 06-12-2010 om 16:26:38
shit das wel erg nice, wat een skills mooi instrument, altough ik een normale akoestische gitaar prefereer.

Net wat rietjes gekocht voor mn alt sax,t was echt 6 jaar geleden dat ik voor t laatst gespeeld heb. net nu weer voor t eerst, ging nog aardig, ik kreeg er wat tonen uit en sommige gedeeltes klonken nog aardig zuiver.
als k wat meer progressie heb gemaakt zal ik es wat opnemen.
Devill Gepost door Devill op maandag 06-12-2010 om 17:53:36
Erg vet idd die Ukulele!

Zelf speel ik een klein beetje piano, maak er veel te weinig tijd voor vrij om het te leren, vind het nog steeds 1 van de mooiste instrumenten om te kunnen bespelen!
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 06-12-2010 om 23:46:15
@Thomas; Sax is nice man! Ken maar weinig mensen die erop spelen.

Zelf pingel ik wat op m'n Midi keyboard om shit in te spelen.. een heel stuk achtereen spelen kan ik echter niet.
Verder ben ik af en toe nog wat bezig op een didgeridoo hier en beatbox ik (geen instrument voor nodig).
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 07-12-2010 om 00:21:09
Quote:
lg__ schreef op 06-12-2010 @ 16:00
(...)


Deze dude is wel ziek pro.
( YouTube )


eat this

Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 07-12-2010 om 00:35:17
andy mckee is inderdaad held, dat ene filmpje met die dubbel gitaar is ziek.

k vind jammer dat lessen zo duur zijn over t algemeen. voor nu maar met youtube filmpjes doen.
maar euh als iemand wat opgenomen heeft van zn shiz, laat vooral horen.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.