Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 08-12-2010 om 10:12:58
Go with the flow.

Van gister, doelpuntje van zahavi:

omhaal van de buitencategorie als je het mij vraagt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2010 @ 10:14:10 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 08-12-2010 om 10:27:06
Quote:
Bizzy_D schreef op 08-12-2010 @ 10:10
Oke dat is waar, maar af en toe leek het net een spreekpop van de directie, of andersom uiteraard dat kan ook.
Maar dit Ajax is voor een trainer gewoon een kamikaze baan, het is nou eenmaal geen club meer voor een lange termijntrainert.


Je zegt, geen club meer voor een lange termijn trainer. Alsof het onomkeerbaar is.

De NV Ajax is rot van binnen, maar naar mijn idee niet total loss. Met de goede instelling is alles mogelijk, maar omdat de NV echt een bedrijf is kun je niet zomaar alle processen stoppen en van 0 weer beginnen met een goed systeem. De vereniging Ajax, met zijn 100 leden, staat als grootaandeelhouder te ver op afstand om daadwerkelijk grote beslissingen over de NV te nemen. En ik vraag me af in hoeverre voorzitter Coronel dat ook wil doen.

Zelf denk ik, met alle processen en stromingen die er nu om de club heen lopen dat de goede weg ingeslagen is. Met Frank de Boer, échte Ajacied, als trainer, denkend vanuit de filosofie van Cruijf. Heb vertrouwen in hem, ook omdat ik het idee heb dat hij op het WK ontzettend waardevol was voor van Marwijk. Het zal lang, heel lang duren voordat Ajax er bovenop is. Maar ik zie het wel gebeuren. Langzaamaan zal een deel van de bobo's eruit vliegen of inzien dat ze toch overstag moeten gaan.

Of ik ben nu gewoon opportunistisch als Ajacied natuurlijk, omdat ik afgelopen zondag nog totaal geen perspectief meer zag. Nu heb ik nieuwe hoop maar de kans is groot dat ze dat vanuit Ajax binnen no-time de grond weer intrappen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2010 @ 10:28:45 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 08-12-2010 om 12:26:42
"Marco van Basten"
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 08-12-2010 om 12:36:00
Marco van Basten? Wat wil je daar precies mee zeggen? Frank de Boer laat de A1 geweldig voetbal spelen, hij is een echte Ajax trainer, spelend in de filosofie van Ajax, iets wat van Basten duidelijk niet was.
Het grootste probleem van van Basten was dat hij niet communiceerden, deze ploeg bestaat uit kinderen, voetballers (Die niet bekend staan om hun intellect) moet je constant helpen in hun denkproces, iets wat de Boer perfect kan.
Bovenal was van Basten geen leider in het veld, Cruijf en De Boer waren echte leiders, die zich bemoeiden met de tactieken (zoals Theo Jansen nu doet bij Twente) en altijd bezig waren met trainingen etc.

Je zult vanavond zien dat Erikssen eindelijk op 10 beland en dat het spel daardoor veel dynamischer gaat worden, Siem de Jong op 10 was de doodsteek van Jol zijn tactiek en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom hij ook zich bleef vastklampen aan de Jong, de jongen is een perfecte schaduwspits met een balvaste spits, maar dit team (lees;El Hamdaoui) heeft een 10 nodig die de lijnen uitzet, en snel genoeg is kwa denken en handelen om de loopacties van Mounir te zien en te begrijpen, iets wat Siem nooit zal kunnen. Dit is overigens geen aanval op de Jong, ik leg enkel uit waarom hij niet op de 10 kan lopen van Ajax.

Ajax moet nu een beroep doen op hun jeugd, en om dan de trainer van de A1 aan te stellen als hoofdtrainer is gewoon perfect, ik ben benieuwd of hij de nieuwe Guardiola kan worden zoals sommigen zeggen, ik kan het alleen hopen.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 08-12-2010 om 12:39:39
Ik zie inderdaad veel meer in De Boer dan Van Basten. Snap je opmerking zeker Noedels; je zou over hem een vergelijkbaar profiel schetsen toentertijd en misschien nu nog wel.

Mooie toevoeging trouwens aan mijn betoog van net, over het gesprek van Cruijff met Van den Boog en Coronel: http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJAX/article/detail/1070267/2010/12/08/Cruijff-trekt-al-aan-steeds-meer-touwtjes.dhtml

Denk dat zoals Davids zei inderdaad dat De Boer de Guardiola van Ajax kan worden, maar dat is afhankelijk van veel factoren en de tijd zal het leren. Het zou kunnen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2010 @ 14:50:57 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 08-12-2010 om 12:42:40
Kluivert wil ook wel heen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 08-12-2010 om 12:44:02
MvB deed het toch ook prima toen hij de jeugd trainde?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 08-12-2010 om 14:46:44
Waarom die vergelijking met Guardiola?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 08-12-2010 om 15:47:41
Simpel, heeft onder andere te maken met dat ze vergelijkbare personages zijn (in ieder geval voor de buitenwacht) bij hun club.. En iedereen rond Ajax hoopt op het succes van zo'n clubman, á la Guardiola..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 08-12-2010 om 16:33:27
Ok.

Was al bang dat er gelijkwaardig voetbal verwacht werd.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 08-12-2010 om 16:46:08
Gelijkwaardig voetbal niet. Voetbal vanuit dezelfde filosofie wel, aangezien Frank de Boer ook de filosofie Cruijf zal willen toepassen (hoop ik). En het naar eigen inzicht invult, zoals Guardiola dat ook op zijn manier doet.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 08-12-2010 om 17:49:06
Quote:
MaffeDodo schreef op 08-12-2010 @ 10:27
Je zegt, geen club meer voor een lange termijn trainer. Alsof het onomkeerbaar is.


Dat zeg ik niet, ik vind zoals het er nu voorstaat met de Ajax-cultuur, en daar horen de supportersgroepen ook bij,
dat er een zero-tolerance sfeertje heerst vanuit (een meerderheid van) de achterban.
Ik snap het opportunisme wel, maar ook deze trainer zal de tijd moeten krijgen
om de wedstrijden met deze selectie tot een beter einde te krijgen als dat Jol gedaan heeft deze reeks.
Verder vraag ik me af of een 'een echte Ajax-trainer' de sleutel tot het succes is.
Ja er zijn grote successen behaald met clubemensen aan het roer van de technische staf,
maar of dit komt door de clubtrainer vind ik wel een discussiepunt.
Maar in deze situatie zou inderdaad een clubman die de vereniging van binnen en buiten heel goed kent
de club in ieder geval weer stabiel kunnen maken en op de weg naar boven kunnen leiden.
Buiten om dat heb ik wel vertrouwen in De Boer als trainer van Ajax 1.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 08-12-2010 om 19:05:03
Ik geloof wel dat De Boer bezieling heeft, maar ben benieuwd hoe híj met teleurstelling en echte druk omgaat. Het is geen geweldig moment om in te stappen.

Rijkaard zou het moeten doen.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 08-12-2010 om 21:53:07
Ik hoop altijd wel dat Ajax verliest enzo maar die Enoh kan ik echt niet meer aan zien. Niveau Go Ahead die man. Slechte passes en domme overtredingen.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-12-2010 om 22:12:58
ajax gaat hard
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 08-12-2010 om 22:30:26
Ik hoorde: Dan wordt er een bom op het veld gegooid door de ballenjongen.

Het was: Dan wordt er een bal op het veld gegooid door de ballenjongen.

Jammer.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-12-2010 om 22:37:42
hehe je kan niet alles hebben. Gelukkig hebben we Ricky van den Bergh nog, o wacht
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 08-12-2010 om 22:52:08
Hmm, ja ik ga Ricky missen. Maar het is beter zo. Lex is beter op dit moment.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 08-12-2010 om 23:06:11
Eerbied voor de overwinning van Ajax.
Vraag me alleen af of het dezelfde wedstrijd geweest was als ze beiden 4 punten gehad hadden.
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 08-12-2010 om 23:31:42
Fijne pot van Ajax, al is het jammer dat AC als een café elftal stond te spelen en het uiteindelijk nergens meer om gaat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2010 @ 23:31:57 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 08-12-2010 om 23:36:43
Quote:
Bizzy_D schreef op 08-12-2010 @ 23:06
Eerbied voor de overwinning van Ajax.
Vraag me alleen af of het dezelfde wedstrijd geweest was als ze beiden 4 punten gehad hadden.


niet, dan hadden ze je gepakt in een counter in de eerste helft al, ga je met 1, 2-0 eraf.. zlatan in de basis is een groot verschil.. neemt niet weg dat dit heel vet is, en knap ook.. helemaal gelukkig hier

als veendam in de arena zou winnen van ajax op halve kracht is dat óók ontzettend knap werd net al gezegd.. vergelijking kun je best maken
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 09-12-2010 om 14:54:50
True, ik vond ook dat Ajax verdiend gewonnen heeft en altijd lekker om in Milaan te winnen, al is het de B1.

check deze dan:

weet niet wat zieker is, de uitslag, scoreverloop of overtredingen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2010 @ 15:03:39 ]
AGSX
Gepost door AGSX op donderdag 09-12-2010 om 19:58:21
Shakhtar for president
EsX
Gepost door EsX op zondag 12-12-2010 om 19:56:58
Grünn !



Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 12-12-2010 om 19:58:11
Ajax wordt kampioen !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op zondag 12-12-2010 om 20:01:35
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 12-12-2010 om 20:54:54
FC Twente is kampioen geworden zag ik op een livestream vandaag!!

Of mocht ik dat ook niet verklappen

Anyway... :+ :+ :+




----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
sjwegger
Gepost door sjwegger op zondag 12-12-2010 om 21:06:31
genadeloos pakkie voor Twente had ik niet verwacht..

en de reis naar het "sfeervolle" gelredome is gelukkig weer achter de rug..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 12-12-2010 om 21:11:43
Quote:
Leyla schreef op 12-12-2010 @ 20:54
FC Twente is kampioen geworden zag ik op een livestream vandaag!!

Of mocht ik dat ook niet verklappen

Anyway... :+ :+ :+

( Afbeelding )



Moet dat niet in de topic, beste donershops van nederland?
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 12-12-2010 om 21:14:01
2e keer dit seizoen dat AZ stuk beter dan Groningen is en met lege handen staat
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 12-12-2010 om 21:16:48
Unibet.com om barca te checken
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
sjwegger
Gepost door sjwegger op zondag 12-12-2010 om 22:48:54
Quote:
Hyreme schreef op 12-12-2010 @ 21:16
Unibet.com om barca te checken


sport1 nemen man.. vind ik echt dat joetje per maand wel waard..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 12-12-2010 om 23:21:50
lekker weekendje, belangrijkste concurrentie verspeeld allemaal punten..

lach me kapot om die van beukering, soort powerwalken wat 'ie deed richting het doel.. volgens mij hield die excelsior speler zich nog in, anders leek het zo lullig
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 13-12-2010 om 11:59:07
Ik wil Mido en Van Beukering wel eens in een sprintwedstrijdje zien.

Wie het eerste bij de Burger King is.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 13-12-2010 om 15:40:27
hehe lijkt me een spannende..

@Jspr, even een toevoeging aan mijn eerdere acab betoog..
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/7786636/Jongetje-gewond-bij-optreden-ME-na-VitesseAjax.ece

Dat gastje liep gewoon met zijn pa voorbij, agent slaat hem zonder enige reden.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 13-12-2010 om 17:11:59
politie en beveiliging bij voetbal is al jaren een grote ergernis.. het is zelden dat hun aanwezigheid iets positiefs brengt, meestal negatief..

maarja, dat is al jaren zo, en met de voetbalwet wordt het er niet beter op..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 13-12-2010 om 17:39:54
dat het al jaren zo is betekend niet dat het normaal is
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 13-12-2010 om 18:30:59
zeker niet.. motto voor mij is ook acab..

als je alleen al de wens hebt om bij te politie te willen ben je voor mij een verkeerd slag mens..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 13-12-2010 om 19:08:49
Over iets minder dan twee uurtjes Man Utd - Arsenal, niet vergeten.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 13-12-2010 om 19:30:18
Je bent echt sneu als je overal ACAB roept.

Slachtoffertjes.
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 13-12-2010 om 19:46:06
Quote:
sjwegger schreef op 13-12-2010 @ 18:30
als je alleen al de wens hebt om bij te politie te willen ben je voor mij een verkeerd slag mens..

Debiele onzin natuurlijk dit.

Denk overigens dat de voetbalwet wel degelijk effect zal hebben, kijk maar naar Engeland, daar gebeurt zelden nog wat.
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 13-12-2010 om 21:42:28
@ nickert en Mutz..

het is niet dat ik het overal roep, maar het is gewoon een persoonlijk iets..

als je agent wil worden heb je de behoefte om te fucken met mensen hun brood, hun hele flow, gezinnen die hun vader moeten missen etc..

ik heb totaal niet die behoefte, die bemoeizucht.. dus verwacht niet dat elke "debiel" dezelfde mening als jullie heeft..

en over Engeland, haha.. meest gebruikte drogreden..

kom je weleens in Engeland? en wanneer gebeurt er hier in nederland dan wat in of rond de stadions? bijna nooit.. ook in engeland gebeurt het meeste niet eens op de wedstrijddag.. hier ook niet... ik hoor wel vaker mensen over engeland roepen, terwijl ze blijkbaar niets weten van de voetbalscene in engeland...
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 13-12-2010 om 22:35:32
Quote:
sjwegger schreef op 13-12-2010 @ 21:42
@ nickert en Mutz..

het is niet dat ik het overal roep, maar het is gewoon een persoonlijk iets..

als je agent wil worden heb je de behoefte om te fucken met mensen hun brood, hun hele flow, gezinnen die hun vader moeten missen etc..

ik heb totaal niet die behoefte, die bemoeizucht.. dus verwacht niet dat elke "debiel" dezelfde mening als jullie heeft..

en over Engeland, haha.. meest gebruikte drogreden..

kom je weleens in Engeland? en wanneer gebeurt er hier in nederland dan wat in of rond de stadions? bijna nooit.. ook in engeland gebeurt het meeste niet eens op de wedstrijddag.. hier ook niet... ik hoor wel vaker mensen over engeland roepen, terwijl ze blijkbaar niets weten van de voetbalscene in engeland...

Het dik gedrukte slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Jij hebt jou mening klaar over waarom anderen agent worden? Juist... Hoop dat je een grapje maakt?

Verder kom ik niet in Engeland, maar weet ik wel dat het daar geweld daar stukken is afgenomen. Ik zeg ook niet dat het niet meer voor komt, sowieso stukken minder. Dat het zelfs meestal niet op de wedstrijd dag gebeurt snap ik ook, maar dan heeft het ook niets meer met voetbal te maken mijns inziens.

Edit: come on united
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2010 @ 22:41:34 ]
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 13-12-2010 om 23:12:51
Quote:
Mutz schreef op 13-12-2010 @ 22:35
(...)
Het dik gedrukte slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Jij hebt jou mening klaar over waarom anderen agent worden? Juist... Hoop dat je een grapje maakt?

Verder kom ik niet in Engeland, maar weet ik wel dat het daar geweld daar stukken is afgenomen. Ik zeg ook niet dat het niet meer voor komt, sowieso stukken minder. Dat het zelfs meestal niet op de wedstrijd dag gebeurt snap ik ook, maar dan heeft het ook niets meer met voetbal te maken mijns inziens.

Edit: come on united


vanuit jouw perspectief slaat het nergens op, dat kan toch, dat is jouw waarheid..

vanuit een ander perspectief, is dit niets anders dan mijn waarheid..

ik strooi niet zo snel met de termen debiel en sneu.. zolang iemand iets weet te onderbouwen, respecteer ik dat tot zekere hoogte..

en met dat laatste raak je dus de spijker.. met de voetbalwet willen ze ook dingen aanpakken die niet op wedstrijddagen gebeuren.. alleen al op de "verdenking van" of het "voornemens hebben" .. zonder dat er werkelijk iets gebeurd is.. dat gaat gewoon te ver..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2010 @ 23:14:51 ]

----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 13-12-2010 om 23:28:24
Quote:
sjwegger schreef op 13-12-2010 @ 23:12
(...)

vanuit jouw perspectief slaat het nergens op, dat kan toch, dat is jouw waarheid..

vanuit een ander perspectief, is dit niets anders dan mijn waarheid..

ik strooi niet zo snel met de termen debiel en sneu.. zolang iemand iets weet te onderbouwen, respecteer ik dat tot zekere hoogte..

en met dat laatste raak je dus de spijker.. met de voetbalwet willen ze ook dingen aanpakken die niet op wedstrijddagen gebeuren.. alleen al op de "verdenking van" of het "voornemens hebben" .. zonder dat er werkelijk iets gebeurd is.. dat gaat gewoon te ver..

Hoop dat de voetbalwet gaat resulteren in combi-loze wedstrijden (of in ieder geval een stuk minder), pils bij meer wedstrijden, stukken minder blauw, fatsoenlijke en vollere uitvakken en clubcard opheffingen. Zou toch prachtig zijn? Wat er dan verder gebeurt doet me niet zo veel. Al zou het natuurlijk wel raar zijn om mensen op te pakken buiten voetbaldagen en het alsnog te relateren aan de voetbalwet. Ik neem aan dat we daar andere wetten voor hebben. En natuurlijk, oppakken wegens verdenking slaat nergens op, dat ben ik het met je eens.

Om nog effe terug te komen op dat politie verhaal:
Kijk dat je vindt dat er bij het voetbal (de ME) zelf ook een hoop tuig tussen loopt die zelf ook niet vies zijn van wat meppen kan ik me prima in vinden, maar om nou te beweren dat alle agenten in NL er op uit zijn om mensen te fucken (of dat van aard zijn) gaat me wat te ver. Dat onderbouw je verder ook totaal niet.

Maar goed, back on-toppa, nu al zin in een potentiële Barca - ManU.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2010 @ 23:29:08 ]
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 13-12-2010 om 23:38:19
Quote:
Mutz schreef op 13-12-2010 @ 23:28
(...)
Hoop dat de voetbalwet gaat resulteren in combi-loze wedstrijden (of in ieder geval een stuk minder), pils bij meer wedstrijden, stukken minder blauw, fatsoenlijke en vollere uitvakken en clubcard opheffingen. Zou toch prachtig zijn? Wat er dan verder gebeurt doet me niet zo veel. Al zou het natuurlijk wel raar zijn om mensen op te pakken buiten voetbaldagen en het alsnog te relateren aan de voetbalwet. Ik neem aan dat we daar andere wetten voor hebben. En natuurlijk, oppakken wegens verdenking slaat nergens op, dat ben ik het met je eens.

Om nog effe terug te komen op dat politie verhaal:
Kijk dat je vindt dat er bij het voetbal (de ME) zelf ook een hoop tuig tussen loopt die zelf ook niet vies zijn van wat meppen kan ik me prima in vinden, maar om nou te beweren dat alle agenten in NL er op uit zijn om mensen te fucken (of dat van aard zijn) gaat me wat te ver. Dat onderbouw je verder ook totaal niet.

Maar goed, back on-toppa, nu al zin in een potentiële Barca - ManU.


tja, als er ooit weerens vrij vervoer is, ipv enkel tegen heerenveen en graafschap, zal ik god ook op mn blote knieën danken..

en verders, hoeven we er ook niet verder op in te gaan, dan moet je weer allemaal persoonlijke shit erbij vermelden.. ik wou alleen effe kwijt van: rustig aan met de termen debiel of sneu.. want ik heb ze (meestal) redelijk op een rijtje, kan ik je melden

maar idd back on topic.. als het barca - man u is, wie support je dan?
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 13-12-2010 om 23:47:26
sowieso lijkt de nederlandse voetbalwet niet zozeer op de engelse, dus makkelijk voorbeeld maar die vlieger gaat gewoon niet op.. en het gaat inderdaad ver die wet, zie McDonalds verhaal wat ik eerder postte

ik heb ook iets tegen smeris, maar wel op bepaalde niveaus.. een rechercheur op een moordzaak/drugszaak etc vind ik een ander verhaal dan zo'n teringlijer op een paard.. of zo één achter een lasergun in de bosjes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2010 @ 23:50:58 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 13-12-2010 om 23:49:20
Quote:
sjwegger schreef op 13-12-2010 @ 23:38
(...)

tja, als er ooit weerens vrij vervoer is, ipv enkel tegen heerenveen en graafschap, zal ik god ook op mn blote knieën danken..

en verders, hoeven we er ook niet verder op in te gaan, dan moet je weer allemaal persoonlijke shit erbij vermelden.. ik wou alleen effe kwijt van: rustig aan met de termen debiel of sneu.. want ik heb ze (meestal) redelijk op een rijtje, kan ik je melden

maar idd back on topic.. als het barca - man u is, wie support je dan?

Die persoonlijke dingen gelden voor mij natuurlijk ook
Vandaar dat ik me misschien wat liet gaan met debiel, misschien niet helemaal netjes, excuses.

Persoonlijk heb ik, buiten PSV, altijd wel een beetje een zwak gehad voor ManU. Geldt natuurlijk ook als ze tegen Barca spelen, toch een club die me nooit zo heeft weten te boeien (buiten het prachtige voetbal dan natuurlijk).

By the way; wij hebben zelfs tegen de graafschap al geen vrij vervoer meer.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2010 @ 23:50:21 ]
sjwegger
Gepost door sjwegger op dinsdag 14-12-2010 om 11:35:51
Quote:
Mutz schreef op 13-12-2010 @ 23:49
(...)
Die persoonlijke dingen gelden voor mij natuurlijk ook
Vandaar dat ik me misschien wat liet gaan met debiel, misschien niet helemaal netjes, excuses.

Persoonlijk heb ik, buiten PSV, altijd wel een beetje een zwak gehad voor ManU. Geldt natuurlijk ook als ze tegen Barca spelen, toch een club die me nooit zo heeft weten te boeien (buiten het prachtige voetbal dan natuurlijk).

By the way; wij hebben zelfs tegen de graafschap al geen vrij vervoer meer.



no problem man..

ik ben van huis uit ook best wel fanatiek Barcelona, maar Man U blijft een echte mooie traditionele club.. maar wordt toch Barca voor mij..

raar man, geen vrij vervoer naar de Graafschap.. misschien zijn ze bang dat jullie met hooivorken gaan gooien
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 14-12-2010 om 11:40:57
Wiebe ik kan je ook tig voorbeelden noemen waarbij het een gunstige uitwerking heeft gehad maar dat komt natuurlijk niet op je blogs.

sjwegger, je bent echt bekrompen als je de functie van de politie alleen vanachter je eigen brilletje kunt zien. Inlevingsvermogen heet dat. Je eigen waarheid als absolute waarheid zien, muhaha.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2010 @ 11:43:13 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0147 sec.