Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Passion
Passion
Gepost door Passion op vrijdag 24-12-2010 om 13:58:05
Rather Go 2 Heaven
Check It Out

Tell me what u think about it..

Thnx
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2010 @ 23:44:28 ]
sjwegger
Gepost door sjwegger op vrijdag 24-12-2010 om 14:07:52
klinkt niet slecht.. effe snel geluisterd..

moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje faja wordt van al die rappers met conspiracy en illuminati shite..

vaak worden hun theorieën in hun teksten gebracht als feiten.. en vaak ook complete bullshit.. dus hopelijk kom je on point..

moet je shit nog effe beter luisteren om een goed oordeel te geven..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Passion
Passion
Gepost door Passion op vrijdag 24-12-2010 om 14:16:09
klopt man ik begrijp wat je bedoelt. ik heb deze track gemaakt niet eens uit ervaring maar gewoon hoe ik over die shit denk, en ik denk dat dat wat dieper is dan andere rappers die zomaar wat roepen, ik zal dan ook niet snel zeggen dat iets 'zo' is en het als een 'feit brengen. wat tja we dont know shit en dat is dus juist waar het om gaat
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 24-12-2010 om 15:32:32
De goot van de Zoo is zoiezo dieper dan de rest van het land

Maar ik kan de tekst niet zo goed volgen, de mix is niet echt geweldig, en de 2e stem staat vrij hard, maar het refrein klinkt best wel nice (ook al is de zang niet altijd even zuiver ) Maar wat ik wel kan horen, als je b.v. zegt dat er een database is waar ze zelfs mijn littekens in opslaan, dan vraag ik je, hoe weet je dat? Ik bedoel, als ik ben opgepakt schrijven ze al mijn tattoos en shit op, vegen ze m'n dna uit m'n wang, en ja, dan hebben ze die info inderdaad, maar hoe weet jij dat ze ook een database over de rest van de mensen hebben?
Het zal vast wel zo zijn, maar als je zegt dat je niet iets als een feit wil brengen dan is dat nogal tegenstrijdig.

Maar de track klinkt dope verder hoor
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Passion
Passion
Gepost door Passion op vrijdag 24-12-2010 om 15:40:30
thnx voor je probs man..

het enige wat ik niet snap is dat mensen alles veel te letterlijk nemen, het is muziek die je natuurlijk zelf op welke manier dan ook kan interpreteren maar je moet het niet té letterlijk nemen. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat ze alles over je weten en dit heeft betrekking tot iedereen, van iemand met hyves tot iemand die boodschappen voor kerst doet en overal word gefilmt. Mijn bedoeling met deze track is om mensen te laten nadenken of het wel allemaal goed is wat er gebeurd en dat niet alles klopt wat je op tv hoort.
Peaceeee
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 24-12-2010 om 15:47:49
Haha nee zo bedoel ik het niet hoor, maar als jij iemand wil laten nadenken kan je toch beter een vraag stellen dan een voorbeeld geven?
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Passion
Passion
Gepost door Passion op vrijdag 24-12-2010 om 15:50:57
Tja.. zou ook kunnen ja..
Tarantula Gepost door Tarantula op vrijdag 24-12-2010 om 16:49:38
Sup? My Dutch Allies? What's good? Check out this new Cat....
https://www.youtube.com/watch?v=-Aqs546H0Q0&list=ULiGWSQOgCISU&playnext=2

Awesome! He's on 4 the 2011 and B-yond!!

Spread the word!!!

One Love!
Passion
Passion
Gepost door Passion op vrijdag 24-12-2010 om 23:46:02
Link deed het niet maar is nu gefixt.. Laat me weten wat jullie van de track vinden.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.