Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 10-01-2011 om 10:52:19
Kom een keer langs in Den Haag Supreme,

Laat ik je zien hoe mooi de stad is en leg ik je gelijk uit waarom ik de ene keer groen en dan weer zwart ben hehe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
EsX
Gepost door EsX op maandag 10-01-2011 om 10:53:50
Geldt dat aanbod ook voor mij? Ondanks dat ik geen borsten heb..

MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 10-01-2011 om 10:55:56
muss is groen als het goed gaat met fc dh en zwart als het slecht gaat, dan wil 'ie er niet mee geassocieerd worden


----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 10-01-2011 om 11:09:44
Natuurlijk EsX, iedereen is welkom. Daarbij ben ik er niet helemaal van overtuigd dat jij geen borsten hebt hehe

@ Maffe, er niet mee geassocieerd worden is lastig en onwenselijk. Maar goed, moet ik deze discussie echt voeren met iemand die een Groningen sjaal omdoet als Ajax tweede staat?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
EsX
Gepost door EsX op maandag 10-01-2011 om 11:10:54
hehe (wat een lul jóh)

MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 10-01-2011 om 11:16:04
Quote:
MuSS070 schreef op 10-01-2011 @ 11:09
@ Maffe, er niet mee geassocieerd worden is lastig en onwenselijk. Maar goed, moet ik deze discussie echt voeren met iemand die een Groningen sjaal omdoet als Ajax tweede staat?


haha je kan beter pik, heb niets met de club fc groningen, nooit gehad, zal het nooit hebben.. geloof niet in '2e clubs'
wel mooie stad, groningen.. zeker.. zeer mooi, laat dat duidelijk zijn
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 10-01-2011 om 11:40:34
Quote:
lay-on schreef op 07-01-2011 @ 15:31
tijdje in den haag gewerkt, vond het een erg leuke stad.

Maar laat ik zo vrij zijn de door mij bezochte buitenlandse steden van een cijfer te voorzien.

barcelona: 2
Brugge: 7
Parijs: 7
Berlijn: 9
Praag: 8
New york: 9
Boston 3
Londen: 6


hoe kan je barcelona in godsnaam een 2 geven? ben je madrileen???

heerlijke stad man, niet mn favoriet, maar ik vraag me af wat je daar gedaan hebt dan..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 10-01-2011 om 11:48:49
hehe die barcelona zat ik ook al van te kijken. schitterend daar.

@ Maffe, jouw statement raakte ook kant noch wal, dus heb er ook niet echt moeite in gestoken knul.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 10-01-2011 om 12:29:56
Ik vraag me ook af hoe Boston aan een 3 komt Verder kan ik me wel aardig in dat lijstje vinden (alleen niet in Praag en New York geweest).

Ik moet eerlijk zeggen dat Lissabon bij mij wel redelijk gescoord heeft afgelopen december. Uitgaan is goed te doen, peoples zijn vriendelijk, genoeg te zien en te doen. Toch wel een 7,5

Berlijn lang geleden maar die pakt ook zeker een 7,5

Londen een magere 6, vooral omdat ik het geen onvoldoende wil geven. 3x met slecht weer geweest, ik heb nog steeds de hoop dat het met beter weer meer lijkt

Brugge regelmatig geweest, leuke stad, zat te zien en te doen 7,5.

Parijs, het is dan wel de lichtstad en stad van romantiek, veel te zien, maar op de een of andere manier kan de stad me niet boeien. 6 (vooral vanwege de history)

Wenen pakt toch ook een 6, uitgaansleven vond ik echt bagger, maar tis een mooie stad.

Marseille dikke 8, tis gewoon mijn type stad.

Barcelona ook een 8.

Rest van de steden is kennelijk niet de moeite waard geweest om te noemen

Owja, Amsterdam ook toch wel een 7, heb weinig met de grote steden in NL, maar Amsterdam doet voor mij.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
sjwegger
Gepost door sjwegger op maandag 10-01-2011 om 13:14:59
juistem man, marseille is echt van de buitencategorie he?

zo fuckin dik daar..

londen moet je grauw meemaken vind ik man, dus wat betreft weersomstandigheden zat je wel goed.. maar het is niet echt een stad om lekker rond te slenteren en overal wat te gaan bekijken.. is echt een stad waar je de toffe dingen moet kennen en je moet er ook wel van houden om veel te drinken en om in kroegen te zitten...
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Supreme
Gepost door Supreme op maandag 10-01-2011 om 14:36:11
Quote:
MuSS070 schreef op 10-01-2011 @ 10:52
Kom een keer langs in Den Haag Supreme,

Laat ik je zien hoe mooi de stad is en leg ik je gelijk uit waarom ik de ene keer groen en dan weer zwart ben hehe


Ja, ooit een keer..
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 10-01-2011 om 14:57:28
Londen - 8. Het hartje van 't uitgaansleven vond ik niet zo super (ook wel oke), maar heb daar zon typische match day meegemaakt en dat was gruwelijk.

Antwerpen - 7.5. Ging helaas in de zomervakantie maar toch enorme schik gehad, ik denk dat als de studenten er volop zitten er veel te beleven was. Vond het een mooie sfeer.

Brussel - 5. Misschien heb ik helemaal verkeerd gezeten maar vond het daar niks aan.

Madrid - 7. Vet stappen maar vond het er overdag weinig aan, veel vieze delen.

Barcelona - 8. Gewoon geweldige mooie stad met een super sfeer.

Praag - 8. Ge-wel-dig. Heerlijke terrasjes gepakt daar en mooie bezienswaardigheden, kan zijn dat ik het extra vet vond omdat ik nog wat jonger was en net om de hoek kwam kijken met alcohol etc.

Venetië - 5. Jezes wat een kut stad, mensen hypen die shit zo maar vond er werkelijk niks aan.

En Nijmegen een 10 natuurlijk, wezelluf.

Ik moet nodig europa uit zie ik maar weer aan mn lijstje.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 10-01-2011 om 15:02:15
Oh! ik vergeet trouwens Caïro! Geweldige stad, zeker als je alleen rond loopt op de niet toeristen plekken! Toch wel een 9, vanwege de cultuur, de mensen, de contrasten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 10-01-2011 om 15:05:18
hehe ja heb England - VS van het afgelopen WK in de pub gekeken London, draagt ook wel bij aan de hoogte van mijn cijfer inderdaad
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 10-01-2011 om 15:29:29
ik vind de meeste grote steden in nederland wel tof eigenlijk.. amsterdam, rdam, utrecht.. ik heb een klein zwak voor rotterdam, maar begin me steeds meer thuis te voelen in utrecht. amsterdam vind ik dan nog het minst boeiend eigenlijk.

verder heb ik me kosteloos vermaakt in berlijn en rome. vond duitsland en italie over het algemeen sowieso dope.. hamburg, dresden, napels, siena, florence..

praag was ook nice, hoewel ik daar echt geen reet heb uitgevoerd.. zagreb is de bom als je een beetje weet waar je moet zijn.. ach er zijn zoveel toffe steden joh...
sjwegger
Gepost door sjwegger op dinsdag 11-01-2011 om 11:20:57
Quote:
Supreme schreef op 10-01-2011 @ 14:36
(...)

Ja, ooit een keer..


je komt liever naar mokum he? hehe..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-01-2011 om 20:19:46
Antwerpen te toeristisch vinden en in dezelfde regel Amsterdam de hemel in prijzen. Die vlieger gaat natuurlijk niet op.

Ik vind overigens Amsterdam vanuit Historisch oogpunt echt een prachtige stad. Jammer dat er zoveel provincialen er de Amsterdammer uit proberen te hangen. Stad mist een authentiek karakter. Hippe geneuzel.

Binnen Nederland is eigenlijk alleen Eindhoven een stad die me echt totaal niet boeit. Wat een pislauwe bende is dat.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 11-01-2011 om 20:51:44
Almere en Lelystad zijn anders ook niet erg spannend. Maastricht en Groningen zijn wel leuk.
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-01-2011 om 20:55:06
Almere is kut, heb er 2 jaar gewoond. Ik heb echt een pesthekel aan dit klotestad.
Lelystad is saaaaaaai.

Groningen Maastricht en Amsterdam zijn denk ik de leukste steden in NL.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-01-2011 om 20:59:35
Afgezien van die crap inderdaad Nickert, maar dat is niet eens het vermelden waard.

sjwegger
Gepost door sjwegger op dinsdag 11-01-2011 om 23:31:18
Quote:
livio schreef op 11-01-2011 @ 20:19
Antwerpen te toeristisch vinden en in dezelfde regel Amsterdam de hemel in prijzen. Die vlieger gaat natuurlijk niet op.

Ik vind overigens Amsterdam vanuit Historisch oogpunt echt een prachtige stad. Jammer dat er zoveel provincialen er de Amsterdammer uit proberen te hangen. Stad mist een authentiek karakter. Hippe geneuzel.

Binnen Nederland is eigenlijk alleen Eindhoven een stad die me echt totaal niet boeit. Wat een pislauwe bende is dat.


amen.

overigens vind je een beetje van het authentieke mokumse karakter terug in sommige delen.. bij ons in indische buurt bijvoorbeeld.. makassarplein etc..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2011 @ 23:34:24 ]

----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:13:02
Ik kan me geen ergere stad in Nederland indenken dan Den Helder, wat een dramatisch kutgat zeg..

sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:18:07
hahahahahaha.. daar woon ik deels ouwe..

helemaal gelijk heb je.. maar wat zijn je ervaringen ermee?
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:26:33
Ik zit er de laatste 6 jaar minstens 2 keer per maand in hotels i.v.m mijn werk..
Net buiten Den Helder is het goed vertoeven btw..maar in het centrum wil je niet wezen..

sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:30:42
me moeder is jaren gelden daarheen verhuisd..

ik ga er af en toe weleens uit met wat gasten.. is idd wel redelijke teringzooi daar.. iedereen is of coked up of verkoopt die shit..

maar kan soms wel gezellig zijn..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:36:06
Binnenkort heb ik m'n rijbewijs, dus dan hoef ik niet meer in hotels daaro, en dat scheelt al enorm..
En er gaan geruchten dat ze bij MVK de Kooij een hotel gaan bouwen voor ons (offshore gasten), dus dan hoef je ook niet meer in het centrum te zijn..
sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:37:17
ik weet niet of je nog rookt, maar je hebt wel een goeie coffeeshop daar.. sterke haze's in den helder..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:41:21
En dat is dan ook het enige lichtpuntje van Den Helder...hehe

lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 14-01-2011 om 15:22:58
Quote:
sjwegger schreef op 10-01-2011 @ 11:40
hoe kan je barcelona in godsnaam een 2 geven? ben je madrileen???
.


Quote:
SBU schreef op 10-01-2011 @ 12:29
Ik vraag me ook af hoe Boston aan een 3 komt Verder kan ik me wel aardig in dat lijstje vinden


Nee ben rotterdammer. vond boston daarom niet veel. Dat sfeertje van de onafhankelijkheidsoorlog kon ik erg waarderen maar vond het voor de rest net rotterdam

Wat Barcelona betreft:
Vind spanje sowieso een kut land, ik hou niet van die warmte en vind het nare mensen. Barcelona is de enige grote spaanse stad waar ik geweest ben dus misschien is het elders ook zo, maar kon me niet aan de indruk ontrekken dat de mensen daar zich de belangrijkste mensen van de planeet waande
vond de stad voor de rest een hoog Anton Pieck gehalte hebben.
Die kerk van gaudi ben ik niet eens ingeweest, trok me totaal niet.
Heb daar op een bankje wel mijn eerste tekst ooit geschreven
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 14-01-2011 om 17:36:07
Iemand ooit in Orlando geweest?
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 14-01-2011 om 17:38:54
Best wel gay als ik in Orlando zou zitten.. Ik zou wel in zijn vrouw willen zitten maar dat is een ander verhaal.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op vrijdag 14-01-2011 om 21:23:49
Whahaha! Goeie grap ouwe!
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Carlito
Gepost door Carlito op zaterdag 15-01-2011 om 13:42:50
Den HAAG: mensen met een duidelijke mening zelfspot, en de beste Humor. Dat maakt het de mooiste stad van het land!
Tilburg: voor iedereen die een handeltje wil opzetten, maar stad zelf is focked up..
Amsterdam: Buitenland in Nederland, altijd leuk en goeie tjoppa's
Rotterdam: ..daar kom je liever niet , als niet rotterdammer.

Orlando is wel leuk eh aapje, disney world en Sea world( heeft echt een paar vette achtbanen) en je kan drijven in de zee maar het is niet heel speciaal daar

Wenen: Voor echt mooie gebouwen en lekker eten en lekkere wijven,, echt lekkere wijven en dan vooral de toeristische dames..
London: leuk voor een weekendje
parijs: Fock Parijs afzetters daar.




----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.