Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 10-01-2011 om 17:32:14
Het stop met roken topic was gesloten dus bij deze een nieuwe, alleen dan geschikt voor elke verslaving waar je vanaf wilt.

Ik ben vanaf vandaag gestopt met roken. Hoop dat ik het eindelijk eens tot een goed einde kan brengen. De eerste vier weken ook niet blowen trouwens, zodat ik niet alsnog tabak blijf roken. Daarna 1 per weekend. Goelag-achtige situaties. Wish me luck.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op maandag 10-01-2011 om 18:08:55
ben nu sinds 2 weken sterk geminderd met gamen.
en ja het is heel verslavend , vooral als je de hele dag alleen thuis zit zonder school of iets.

----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 10-01-2011 om 18:10:58
Quote:
b-tot-de-art schreef op 10-01-2011 @ 18:08
ben nu sinds 2 weken sterk geminderd met gamen.
en ja het is heel verslavend , vooral als je de hele dag alleen thuis zit zonder school of iets.


Wat doe je in de plaats dan?
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op maandag 10-01-2011 om 18:18:15
meer sporten, en ben weer bezig met tekenen en andere creatieve dingen.
teveel gamen is echt slecht voor je gezondheid, word je depressief van en het is ook nog eens slecht voor je sociale leven.

----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 10-01-2011 om 19:00:18
mja minderen met smoken dus, beperken tot het weekend.. gaat prima so far, alleen is het begrip weekend wat rekbaarder geworden.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 10-01-2011 om 20:33:21
Roken en blowen nog steeds. Vroeger gamede ik wel veel, maar niet ziekelijk ofzo.

Outshining Gepost door Outshining op maandag 10-01-2011 om 21:56:31
De hoeveelheid redbull lights halveren, damn that shit's addictive.
----------------------------------------
Sabr
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 10-01-2011 om 22:44:32
aah die shit is echt troep idd.. k kende iemand die zo 10 van die blikjes wegklokte per dag.

Wat misschien kan helpen outsh is om die shit es uit een glas te drinken. Realiseer je je wat voor troep t eigenlijk is.

altough een van de minst ergere verslavingen imo.
Outshining Gepost door Outshining op maandag 10-01-2011 om 23:25:12
10?! Holy shit. Dat red ik echt bij lange lange na niet. Ik heb wel dagen dat ik er 2/3 drink, zeker in drukke schoolweken/ laaaange dagen in de bieb. Ik merk nu dat ik 's ochtends echt zo'n vieze, aanhoudende behoefte aan energie uit een blikje heb, niet goed.
Maar hey, die ga ik eens proberen, thanks.

----------------------------------------
Sabr
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 11-01-2011 om 00:25:53
en maar zeuren tegen je insomnia dat ze niet meer lang mag komen maar 3 is toch niet zo belachelijk veel op een dag? Nu drink ik geen red bull dus misschien vergis ik me in het cafeine / energie niveau
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 11-01-2011 om 00:31:54
Heel platvloers maar ik moet altijd schijten van Red Bull. Eigenlijk van alles wat veel cafeïne bevat. 2 of 3 per dag is gewoon een dagje toilet.

Net een hele goedkope vakantie als je het zo zegt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-01-2011 om 06:00:31
redbull is echt puur vergif.
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 11-01-2011 om 16:01:48
Quote:
SBU schreef op 11-01-2011 @ 00:25
en maar zeuren tegen je insomnia dat ze niet meer lang mag komen maar 3 is toch niet zo belachelijk veel op een dag? Nu drink ik geen red bull dus misschien vergis ik me in het cafeine / energie niveau


Heeft er niets mee te maken, ik drink sowieso geen redbull in de avond.

3 op een dag is best veel hoor.. doe dat x 7 en dan x 1.20 / 1.90, afhankelijk van waar je het koopt. Duur en ongezond grapje. Maar goed, ik drink er nu al een paar dagen 1 per dag en verder veel thee en af en toe een kop koffie, gaat ook goed. Tis niet zo heftig als stoppen met roken.
----------------------------------------
Sabr
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 11-01-2011 om 16:07:41
ROKEN>>>>>>><<<<<<<<<ROKEN

Haha, valt tot nu toe best aardig te doen. Natuurlijk wel zin om te roken, maar lichamelijk niet zo heftig als de vorige keer. Toen kreeg ik echt hoofdpijn en duizeligheid enzo. Maar ja het begin is ook niet het moeilijkste. Er vanaf blijven is het belangrijkst. Weekend is sowieso zware beproeving, maar dat duurt nog even. Morgen hardloop schoenen halen en abbo bij sportschool afsluiten Hehe, ik overdrijf dingen graag als ik toch bezig ben.

@Out
Dat is wel een dure hobby dan inderdaad. Kost je gewoon net zoveel als roken. Wel zooi hoor die redbull. Twee van die dingen op een avond en ik kan nauwelijks slapen (daar is het natuurlijk ook voor bedoeld ) plus dat het echt troep voor je tanden is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2011 @ 16:12:34 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 11-01-2011 om 16:28:13
Ha, stoppen met roken, daar mag ik ook nog mee beginnen. Wat je doet vind ik niet echt overdreven eigenlijk, als je dan toch bezig bent..

Ja het is duur en aangezien ik ook rook.. hallo dikke 'maandlasten'. En ja, dat wat jij beschrijft is exact waarom ik het dus niet 's avonds drink. Tandarts heeft me van de week ook al op m'n flikker gegeven (tongpiercing, roken en zoetigheid, ik ben een nachtmerrie, heheeeee)
----------------------------------------
Sabr
EsX
Gepost door EsX op dinsdag 11-01-2011 om 16:51:10
Bijna 2 maand van de nicotine af.
Bevalt me prima, sowieso qua geur en smaak ben ik vooruit gegaan..
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 11-01-2011 om 16:59:27
Haha, jezus dan gaat inderdaad wel flink wat geld op aan je verslavingen. Als je stopt ga je echt wel blij worden van je saldo Klinkt niet bepaald als de droom van een tandarts hehe, maar ken het wel, die worden ook nooit blij van mij. Ik ook niet van hun trouwens.

@EsX dat is netjes man. Ben blij als ik dat kan zeggen. Had gisteren avond ff een drie kwartier hard gelopen, dan merk je toch wel dat er nog heel wat stof in de longen zit opgeslagen
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:41:14
ik ben te zwak man.. was 11 dagen gestopt met roken, ging ik met oud en nieuw toch weer roken.. nu heb ik moeite om eraf te blijven.. rook toch wel elke dag 1 of 2 sigaret.. is wel vooruitgang, maar eigenlijk niet de bedoeling..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:44:29
Quote:
mixxman schreef op 11-01-2011 @ 16:59
@EsX dat is netjes man. Ben blij als ik dat kan zeggen. Had gisteren avond ff een drie kwartier hard gelopen, dan merk je toch wel dat er nog heel wat stof in de longen zit opgeslagen



ThnX.
Het afkicken is me 100% meegevallen.
Ik heb hulp gehad van de dokter met deze. Wellbutrin (Zyban) werkt erg goed tegen de afkickverschijnselen, en kan ik aanraden als je een die hard verslaafde bent.

sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:49:48
zijn dat die pillen, en dat je een datum moet prikken etc?
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
Supreme
Gepost door Supreme op woensdag 12-01-2011 om 12:49:57
Ik heb een hoop verslavingen, roken, alcohol, eten (vooral kip).
En ik hou het lekker zo.
Dood ga ik toch wel, alcoholist word ik niet, en dik ook niet.
Dus zit wel goed..

Al mag ik wel minderen met roken, maar minderen werkt nooit, dus begin er niet eens aan.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:51:40
laatst op werk moest ik gewoon effe roken.. en collega rookt zware brandaris, had ik eentje gedraaid.. werd gewoon een beetje duizelig man..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:54:47
Quote:
sjwegger schreef op 12-01-2011 @ 12:49
zijn dat die pillen, en dat je een datum moet prikken etc?


Juistem!
10 dagen die pillen slikken, en dan de elfde dag stoppen met roken.
Na 8 dagen had ik al geen zin meer in een peuk, dus dat zegt aardig wat, aangezien ik 1 á 1,5 pakje per dag weg hoestte.

Supreme
Gepost door Supreme op woensdag 12-01-2011 om 12:56:26
Hehe, dat heb ik als ik heel moe ben en dan nog ga roken.
Wat wel ook echt kut is, is dat rookserhoestje sochtends.
Elke ochtend weer half kotsen me longen uit me lijf hoesten, alleen daarvoor zou ik eigenlijk al moeten stoppen.
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
sjwegger
Gepost door sjwegger op woensdag 12-01-2011 om 12:59:59
charmant hoor, supreme....

en esx.. een maatje van me had die dingen ook, maar hij werd er misselijk van en alles.. maar kan ook zijn dat t een zwakkeling is..
----------------------------------------
my favourite color is green.. but I'm stacked for the moment.. so I'ma pick pink for the month..
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 12-01-2011 om 13:03:52
Ah oke dan, ik was altijd sceptisch tegenover hulpmiddelen bij het stoppen, maar een huisarts zal je inderdaad geen troep voor schrijven. Het gaat me tot nu toe aardig af, wel zin om te roken, maar ben erg vastbesloten dus moet wel gaan lukken. Als het alsnog mislukt probeer ik die pillen.

Trouwens ook ff een aantal sportscholen afgebeld, maar wtf is wrong met die gasten. 1x per week sporten voor meer dan 30 euro per maand en voor 2x of meer zit je meteen op 40/50 euro. Afzetters. Heb nu wel een goedkopere gevonden, onbeperkt voor 15,95 das meer mijn prijs, wel wat verder van huis maar ja. Haha kreeg op een gegeven moment ook zo'n vrouwtje die een 'actie-aanbieding' had voor 100 euro per maand. Op de vraag of ik dan na de training van haar een Thaise massage met happy ending kreeg, werd ze boos.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 13:05:22
Nou! Het is wel troep hoor..werd er zelf ook depri en lusteloos van.
Een van de bijwerking zijn zelfmoordneigingen, dus dat geeft wel aan wat voor pillen dit zijn..
Maar ja, ik rook nu niet meer en slik die pillen ook niet meer. Dus dikke win-situatie uiteindelijk..

Quote:
mixxman schreef op 12-01-2011 @ 13:03
Op de vraag of ik dan na de training van haar een Thaise massage met happy ending kreeg, werd ze boos.


hehe..



[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2011 @ 13:07:15 ]
Supreme
Gepost door Supreme op woensdag 12-01-2011 om 13:09:16
Bij ons in arnhem kan je onbeperkt sporten voor 25 in de maand ofzo!

@swegger, haha ja, neem het niet te letterlijk
Ik ben heel sexy sochtends en die hoest is een klein charmant kuchje
----------------------------------------
Love will come set me free, i do believe.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 12-01-2011 om 13:09:19
Lol, nou ik hou het voorlopig puur natuur. Ik begrijp de tactiek wel van die gasten. Als je zelfmoord pleegt kun je ook niet meer roken dus wat dat betreft een ijzersterke stopmethode

@Supreme ja zelfs voor 15,95. Bij deze:http://www.fitforfree.nl/nl/vestigingen/arnhem/
Ik ga ook in arnhem wel stukkie reizen maar goed. Ziet er wel goed uit verder en het voordeel is dat je bij alle vestigingen in heel Nederland kan sporten. Ik verhuis in september naar Enschede als het goed is en daar hebben ze ook een vestiging dus dat is ideaal.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2011 @ 13:12:40 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 12-01-2011 om 17:56:33

Mijn opa rookte een pak shag, per dag en is door deze man gestopt met roken, is het kijken waard misschien.
Ikzelf stop voor onbepaalde tijd met blowen, even goed focussen op school en mijn muziekjes.
-Oh, ik zie dat de video is verwijderd, jammer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2011 @ 17:57:27 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 23-01-2011 om 17:17:09
Morgen heb ik gewoon al twee weken niet gerookt, woehoe.
Ik blow alleen in het weekend, puur dmv pijpje. Is goed te doen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2011 @ 17:21:35 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.