Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-01-2011 om 11:04:57
Quote:
HOUSE OF PAIN @ DOUR FESTIVAL 2011 !

House of Pain is een Amerikaanse hiphopgroep met Ierse wortels, die in het begin van de jaren negentig drie albums uitbrachten. Hun bekendste nummer is zonder enige twijfel "Jump Around". Zanger en frontman Everlast besloot in 1996 met een solocarrière te beginnen. Dat betekende het einde van House of Pain. DJ Lethal toerde daarna verder met o.a. Limp Bizkit.

Na 14 jaar stilte kondigt de groep in augustus 2010 zijn langverwachte reünie aan. Dit jaar brengen ze een nieuw album uit en staan ze voor een exclusief Belgisch concert op Dour Festival!

Andere namen volgen de komende weken.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 13-01-2011 om 11:16:50
hier ben ik zeer waarsch. bij.. niet dat house of pain me zoveel doet. Maar k ga er toch al heen.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-01-2011 om 11:17:54
heb ook wel weer zin in een keer dour, even afwachten wat de volledige hiphop lineup gaat zijn
EsX
Gepost door EsX op donderdag 13-01-2011 om 11:21:21
Oei, jeugdsentiment dit!
Mits niet @ work: Aanwezig..

Je kan ook een soort stuga/cabin huren voor 260 Euro..lees ik net op hun site..


http://www.dourfestival.be/nl/




[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2011 @ 11:31:27 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 13-01-2011 om 11:48:30
Ja zo'n cabin lijkt mij ook wel is wat, kramperen doe ik liever niet meer, maar hotels zijn ook niet ideaal ivm afstand.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-01-2011 om 11:49:54
cabin mag je wel met een paar man doen, maar volgens mij is dat wel stoer.
EsX
Gepost door EsX op donderdag 13-01-2011 om 11:55:44
Quote:
SBU schreef op 13-01-2011 @ 11:48
kramperen doe ik liever niet meer, maar hotels zijn ook niet ideaal ivm afstand.


Precies wat je zegt.
260 voor 4 dagen is op zich nog redelijk. 65 Euro per dag.
Voor een gemiddeld hotel ben je zo'n 80 Euro per nacht kwijt, dus valt me mee..
Kan niet vinden hoeveel persoons die cabins zijn..

Edit: 4 persoons cabins zijn het, dus 260Euro gedeeld door 4 = goed te doen.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2011 @ 11:59:48 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 13-01-2011 om 11:59:29
Ik meen me te herinneren maximaal 4 personen, we hebben er afgelopen jaar wel voor gekeken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-01-2011 om 12:10:38
ene limon zag het niet zitten, spelbreker.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 13-01-2011 om 20:27:19
Hier wil ik ook nog steeds heen maar ben bang dat ik niemand mee kan krijgen.
----------------------------------------
Jos de Boss
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 29-01-2011 om 14:14:56
We gaan met zn 12en heen, owyeah, wordt een ziek feestje : )
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 11-03-2011 om 15:31:05
Quote:
PENDULUM LIVE, Steve Aoki en 10 andere nieuwe elektronamen voor Dour Festival!!!

Pendulum live / Steve Aoki / Popof / Joker feat. Bugsy and Scarz / Reso / Noisia / Brookes Brothers / Original Sin / Ceephax Acid Crew live / Nosaj Thing / Pariah / Eskmo De Australiërs van Pendulum vereren ons dit jaar met een live-act. Pendulum prijkte trouwens op 1 in de wishlist na het referendum onder de Dour-gangers. Hun wens gaat dus in vervulling.

Pendulum krijgt immers een stek in de line-up van Last Arena, waar ook Suede, Mogwai, Aaron, House Of Pain, Kyuss Lives!, Channel Zero, Vitalic V Mirror Live en Pennywise te zien zullen zijn. Een rijkgevuld programma voor de vier festivaldagen! Goed nieuws komt echter nooit alleen en dus hebben we ook nog een reeks andere namen om liefhebbers van elektronische muziek bij te laten wegdromen!

Zo zal Steve Aoki, opperhoofd van Dim Mak Records en een van de hipste dj's van dit moment, ook van de partij zijn dit jaar. Fans van minimal techno kunnen dan weer hun hartje ophalen bij Popof. De jonge Joker komt opnieuw naar Dour met zijn experimentele grime, ditmaal in het gezelschap van Bugsy and Scarz. Verder zal ook Reso op het programma staan, een naam die vast in de smaak zal vallen bij de fans van Borgore.

Drum'n'bassheads kunnen dan weer kicken op Noisia, de Brookes Brothers met het onklopbare Tear you Down of Original Sin met Dr Feels Good !

Op Dour Festival 2011 krijg je ook de kans om het verbijsterende Ceephax Acid Crew live te herontdekken. Leve de synths uit de jaren '80. En check zeker veelbelovende artiesten als Nosaj Thing met zijn hiphop à la Flying Lotus, en Pariah, de rijzende ster aan het dubstepfirmament. Uit de Ninja Tune stal hebben we dit jaar Eskmo, die zijn in oktober verschenen debuutalbum komt voorstellen. Je merkt het: meer dan ooit is er voor elk wat wils.

Toch liever metal/hardcore, reggae, indierock of hiphop? Dan hebben we de komende weken nog mooie namen voor jullie in petto.

Nu al bevestigd voor Dour 2011

50 Lions / AaRON / Aeroplane / Agnostic Front / Akhenaton et Faf Larage / Anthony B / Anthrax / Arma Gathas / Bomba Estereo / Bonaparte / Born From Pain / Brookes Brothers / Busy Signal & HI Voltage Band / Camo & Krooked / Ceephax Acid Crew live / Channel Zero / Dagoba / Digital Soundboy Soundsystem feat. Shy Fx / Breakage / B. Traits with Donaeo / Youngman & Stamina Mc / Dirtyphonics live / Doctor P / Drums Are For Parades ft. Shamans Of The Deaf Country / Electric Wire Hustle / Erol Alkan / Eskmo / Flying Lotus live / Foals / Fool's Gold / Fozzy / Gallows / Hoquets / House Of Pain / Ill Niño / Jamaïca / Joker feat. Bugsy and Scarz / Joy Orbison / Karma To Burn / King Midas Sound / Kode9 & The Space Ape / Kylesa / Kyuss Lives! / Le Bal des Enragés feat. members of Tagada Jones, Lofofora, Parabellum, ... / LeFtO / Len Faki / Les Hurlements D'Leo / Luke Vibert / Madball / Mahala Raï Banda / Martyn live / Mogwai / Netsky / Night Slugs aka L-Vis 1990 b2b Bok Bok / Noisia / Nosaj Thing / Original Sin / Pariah / Pearson Sound aka Ramadanman / Pendulum live / Pennywise / Popof / Reso / Rolo Tomassi / Shantel & Bucovina Club Orkestar / Shitmat / Sigma & MC Carasel / Sinus Georges / Socalled / Steve Aoki / Suede / Surfing Leons / Systema Solar / Terror / The Amplifetes / The Drums / The Gaslamp Killer / The Ghost Inside / The Herbaliser live / The Japanese Popstars / The Locos feat. Pipi of Ska-P / The Qemists live / The Selecter / This Will Destroy You / Tocadisco / Totally Enormous Extinct Dinosaurs live / Trolley Snatcha / True Tiger label presents Sukh Knight, Scandalous unltd, Stenchman, Blue Bear & MC Chunky / Two Gallants / Uncommonmenfrommars / Untold / Vitalic V Mirror live / Yussuf Jerusalem
michaelll
Gepost door michaelll op vrijdag 11-03-2011 om 20:01:14
Dikke DnB, nu al.. Wordt een mooi feestje
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 29-03-2011 om 00:37:37
en zijn er al Dour gangers? Ik moet echt ff gaan fixen en op me nieuwe baan regelen dat ik dan vrij ben.

Heb er wel weer een keer zin an. Who's with me?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 29-03-2011 om 09:02:10
Tot zondag 10 april kun je nog altijd je combitickets aanschaffen voor dezelfde prijs als vorig jaar (€ 93) in een van de voorverkooppunten die je hieronder vindt.

Vanaf maandag 11 april zal een combiticket voor 4 dagen € 100 kosten. Je kunt je tickets kopen in alle gebruikelijke voorverkooppunten. Op maandag 11 april gaan ook de dagtickets in voorverkoop. Die kosten € 50.

Voorverkooppunten:

* In België via DOURFESTIVAL.BE, Proximus Go For Music, Fnac.be, Ticketnet.be, Night and Day
* In Frankrijk via DOURFESTIVAL.BE, Proximus Go For Music, Fnac.com, Ticketnet.fr
* In Nederland via DOURFESTIVAL.BE, Proximus Go For Music, TicketService
* In Engeland via DOURFESTIVAL.BE, Proximus Go For Music

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 29-03-2011 om 09:11:54
Wil wel een keer gaan maar niemand wil mee.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-04-2011 om 21:43:30
ondertussen al flink wat nieuwe namen:

Quote:
Ook Ice Cube bevestigt zijn komst naar de nu al legendarische hip hop stage van de Last Arena met onder andere Cypress Hill, House of Pain en Public Enemy


Quote:
Groundation treedt tweemaal op en brengt een eerbetoon aan Bob Marley ! Horace Andy, Gaëtan Roussel, Stupeflip, Jay Electronica, Saul Williams, Cut Chemist en een pak andere artiesten op Dour Festival 2011 !


Quote:
DOUR FESTIVAL 2011: EEN DUB, DUBSTEP & DRUM 'N' BASS AFFICHE OM VAN TE DROMEN !
Blood Shanti + The Shanti Ites feat. Aba Shanti / Conscious Sounds feat. Dougie Conscious, Sandeeno, Christine Miller, Wayne Mc Arthur & Afrikan Simba / Manasseh + Earl 16 + Danny Red + Charjan / On U Sound 30 Years Celebration feat. Adrian Sherwood, Deeder Zaman, Congo Natty, Tenor Fly, Ghetto Priest & Mc Phoebe / Forward Fever Soundsystem + Leah Rosier / Bassnectar / Kastor & Dice / Dusk Creator

bevestigen de komst van hun zware baslijnen naar het Dour Festival met ook nog
Rusko / Caspa / Eskmo / Joy Orbison / Pearson Sound aka Ramadanman / goldFFinch / King Midas Sound / Untold / The Gaslamp Killer / Digital Soundboy Soundsystem feat. Shy Fx / Breakage / B. Traits with Donaeo / Youngman & Stamina Mc / 16BIT / Doctor P / Trolley Snatcha / Reso / True Tiger label presents Sukh Knight, Scandalous unltd, Stenchman, Blue Bear & MC Chunky / Joker feat. Bugsy and Scarz / Pariah / High Tone & Oddateee & Brother Culture / Kaly Live Dub / O.B.F Dub Sound System / Kode9 & The Space Ape / Martyn live / Pendulum live / The Qemists live / Dirtyphonics live / Noisia / Netsky / TC / Camo & Krooked / Murdock / Original Sin / System D dj / Sigma & MC Carasel / Brookes Brothers !
aapje
Gepost door aapje op woensdag 27-04-2011 om 21:45:38
Weyo inderdaad. Joss de Boss krijgt niemand mee, Nickert niet, aapje faalt ook. Wat is er mis met mensen in Fryslan sowieso. Den Bosch is ze al te ver voor een leuk feestje.
Maar ik wil hierheen.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 27-04-2011 om 21:48:50
Dour is prima te doen. Splash festival is 8 uur rijden ofzo maar Dour valt reuze mee.
aapje
Gepost door aapje op woensdag 27-04-2011 om 21:51:11
Ja daarom, beter heb ik tegen die tijd een rijbewijs. En een leenauto.
Spoiler:
papamama
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 27-04-2011 om 22:48:28
En dan ga je alleen?
aapje
Gepost door aapje op woensdag 27-04-2011 om 22:50:25
Waarschijnlijk niet, maar dat is wel wat ik volhoud tot het allerlaatste moment. Maar ik ga morgen beginnen met nieuwe vrienden maken die wel naar Dour willen, wish me luck.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 27-04-2011 om 22:51:03
Good luck.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-04-2011 om 00:12:59
Jep best nice lijstje, de moeite waard
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op donderdag 28-04-2011 om 08:25:48
Quote:
aapje schreef op 27-04-2011 @ 22:50
beginnen met nieuwe vrienden maken


Met iemand een SOA geven maak je geen vrienden.

Ik ga wel kaarten kopen, maar weet niet of ik er ben ivm werk.(story of my life)

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-04-2011 om 10:20:45
ervaring EsX? met geen vrienden maken door SOA's
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op donderdag 28-04-2011 om 11:28:40
hehe, ervaring zeker...of ik er van geleerd heb? NAH!

Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 13-07-2011 om 07:51:02
Gaan er nog mensen? Ik stap zo in een auto.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 13-07-2011 om 09:39:25
I'm missing out :'(
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
EsX
Gepost door EsX op woensdag 13-07-2011 om 10:17:10
Lekker festival weertje ..


 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.